Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/08Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/08Szczegóły informacji
Ogłoszenie:
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Organizacyjno Administracyjny
Data udostępnienia: 2008-11-06
Ogłoszono dnia: 2008-11-06 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska
Termin składania dokumentów: 2008-11-21 00:00:00
Nr ogłoszenia: 8/08
Id ogłoszenia: B. 1110 – II
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a/ wykształcenie średnie, preferowane wyższe kierunek administracja publiczna, marketing
b/ umiejętność pracy na komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych,
c/ spełnianie wymagań określonych w art.3 ust.1 i 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz.1593 ze zm./,
d) wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność.
b/ umiejętność pracy na komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych,
c/ spełnianie wymagań określonych w art.3 ust.1 i 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz.1593 ze zm./,
d) wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność.
b. Wymagania dodatkowe:
a/ mile widziany staż w administracji publicznej
c/ mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
c/ mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie kalendarza zdarzeń.
2. Obsługa administracyjna sekretariatu burmistrza i urzędu.
3. Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych wydziałów oraz stanowisk pracy w Urzędzie.
4. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych, rejestru kontroli Urzędu oraz rejestru interesantów przyjmowanych przez Burmistrza Miasta w dniach przyjęć.
5. Ewidencjonowanie rozdziału Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich.
6. Prowadzenie Obsługa radiotelefonu i faksu.
7. Nadzór nad pieczęciami Urzędu będącymi na stanie Sekretariatu.
8. Pomoc w organizowaniu uroczystości i imprez miejskich.
9. Prowadzenie rejestrów centralnych: zarządzeń, postanowień, delegacji, dzienników i monitorów urzędowych,
10. Koordynowanie akcji „Przejrzysta Polska”.
11. Prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem systemem ISO.
2. Obsługa administracyjna sekretariatu burmistrza i urzędu.
3. Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych wydziałów oraz stanowisk pracy w Urzędzie.
4. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych, rejestru kontroli Urzędu oraz rejestru interesantów przyjmowanych przez Burmistrza Miasta w dniach przyjęć.
5. Ewidencjonowanie rozdziału Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich.
6. Prowadzenie Obsługa radiotelefonu i faksu.
7. Nadzór nad pieczęciami Urzędu będącymi na stanie Sekretariatu.
8. Pomoc w organizowaniu uroczystości i imprez miejskich.
9. Prowadzenie rejestrów centralnych: zarządzeń, postanowień, delegacji, dzienników i monitorów urzędowych,
10. Koordynowanie akcji „Przejrzysta Polska”.
11. Prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem systemem ISO.
V. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys /CV/,
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie świadectw pracy
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
e/ kwestionariusz osobowy
f/ oświadczenie o niekaralności
g/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
h) oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
Każde z wymaganych oświadczeń powinno zostać odrębnie podpisane przez kandydata.
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie świadectw pracy
d/ kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
e/ kwestionariusz osobowy
f/ oświadczenie o niekaralności
g/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
h) oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
Każde z wymaganych oświadczeń powinno zostać odrębnie podpisane przez kandydata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2008-11-21 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać do dnia 21 listopada 2008r. do godz. 15:00 decyduje data wpływu w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie dopiskiem „ Nabór na stanowisko Referent ds. obsługi administracyjnej w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym”
Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Pl. Słowiański 17
68 – 100 Żagań
Pl. Słowiański 17
68 – 100 Żagań
VII. Informacje dodatkowe:
1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań ( www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan );
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań ( www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan );
5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-11-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-11-06 11:41:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-11-06 11:41:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-11-06 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6008 raz(y) |