Ogłoszenia
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Żarsko-Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym w strefie inwestycyjnej Gminy Żagań o statusie miejskim przy ul. Asnyka w Żaganiu ”
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-04-07 14:52:33 przez Marian Senyk
Akapit nr - brak tytułu
Żagań, dnia 05.04.2016 r.
WZP.271.2.5.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-09
fax. 068 477-10-17
,
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Żarsko-Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym w strefie inwestycyjnej Gminy Żagań o statusie miejskim przy ul. Asnyka w Żaganiu ”.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PF-U) uzbrojenia terenu strefy gospodarczej obszarów inwestycyjnych przy ulicy Asnyka w Żaganiu w zakresie zaprojektowania dróg wewnętrznych głównych i dojazdowych, oświetlenia drogowego, sieci energetycznej, gazowej, sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej z instalacją przeciwpożarową, oraz instalacją teletechniczną. Inwestor w dalszej części zamówienia nakreślił ogólny zakres prac, które będą konieczne przy realizacji projektu utworzenia Żagańsko-Żarskiej Strefy Gospodarczej. Strefa pozwoli nowym podmiotom gospodarczym na budowę zakładów według własnego uznania bez ograniczeń, co do planowanej produkcji, jednakże w zgodzie z założeniami miejscowego planu zagospodarowania i założeniem braku szkodliwego oddziaływania na środowisko.
Wykonawca Programu Funkcjonalno-Użytkowego winien uzyskać poza akceptacją Zamawiającego wszelkie niezbędne sprawdzenia, uzgodnienia, zatwierdzenia, wymagane decyzje.
Wykonawca PF-U będzie również zobowiązany wykonać szacunek kosztów projektowych i inwestycyjnych, który stanowił będzie podstawę wyceny zamówienia na usługi projektowe i roboty budowlane, umożliwiający przeprowadzenie postępowania zgodnie z USTAWĄ z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. 2015r, poz. 2164), oraz wystąpienie z wnioskiem o dofinansowanie inwestycyjne ze środków unijnych. Opracowania wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z ww. ustawą, a także umową i wnioskiem Zamawiającego w sprawie dofinansowania projektu „Utworzenie Żagańsko-Żarskiej Strefy Gospodarczej w ŻŻOF” z EFRR i EFS.
Cel projektu
W ramach istniejącego Żarsko-Żagańskiego Obszaru Funkcjonalnego utworzona zostanie Żagańsko-Żarska Strefa Gospodarcza w obszarze, której projekt obejmuje realizację kilku elementów inwestycyjnych, w tym podstawowy dla strefy Żagańskiej – uzbrojenie terenów inwestycyjnych.
Atrakcyjne w pełni uzbrojone tereny inwestycyjne są podstawą do stworzenia dobrej oferty inwestycyjnej zachęcającej do inwestowania przez lokalnych oraz nowych zewnętrznych inwestorów. Celem głównym jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw w ŻŻOF, lepsze warunki do rozwoju sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw na ŻŻOF. Uzbrojenie terenów inwestycyjnych zostanie wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną (PB) stworzoną w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Zadanie inwestycyjne
- Lokalizacja przedsięwzięcia i opis stanu istniejącego
Planowane przedsięwzięcie jest zlokalizowane w obrębie już istniejącej aktywnej strefy gospodarczej pomiędzy firmą Kietzmann i Przedsiębiorstwem Probet-Dasag sp.z o.o., wzdłuż biegnącej obwodnicy Żagania - drogi krajowej nr 12, równolegle do ulicy Asnyka. Obszar ten obejmuje działki, którymi dysponuje Gmina Żagań o statusie miejskim o numerach ewidencyjnych: 1965/12, 1965/13, 1965/14, 1965/15, 1965/9, 3819/1, 3819/2, 3819/7, 1973/2, 1973/4, 1973/5, 1974/3, 1974/4, 1975/3, 1975/4, 1308/6, 1308/7, 3638/6, 3638/7, 1306/8, 1306/9, 1305/6, 1305/7, 1304/7, 1304/8, 1304/9, 1304/10, 1301/1, 1996, 1302/5, 1993/2, 1994, 1992/2, 1982/9, 1982/10, 1982/12, 1982/13, 1982/14, 1998/3, 1301/4, 1995/3, 1302/4.
Tereny inwestycyjne w przeważającej części stanowią nieużytki, tereny zielone pokryte trawami, krzewami i samosiejkami. Na części obszaru można napotkać na skupiska drzew iglastych i pojedyncze drzewa liściaste o dużych rozmiarach i wieku. Teren działek jest w zasadzie płaski, pofałdowany z różnicą wzniesień do 1,5 m, z jednym zapadliskiem w formie wąwozu sięgającym głębokości ok. 6,00 m na obszarze ok. 800,00 m2. Teren ten wymaga wykonania dużej ilości robót ziemnych i zagospodarowania poprzez rekultywację, powierzchniowe wyrównanie, zasypanie zapadlisk, wyprofilowanie, wycinkę drzew i krzewów, wykarczowanie.
Uwaga: wewnątrz terenu objętego opracowaniem znajdują się działki prywatne (nr ewidencyjne - 1997, 3637, 1306/1), do których powinien być zapewniony dojazd. - Plan miejscowego zagospodarowania
Przedsięwzięcie obejmuje swoim zakresem tereny znajdujące się w granicach Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Żagań uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Żaganiu Nr XV/73/2007 z dnia 12.09.2007r. w sprawie „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu pomiędzy ulicą Bolesławiecką i Żarską w Żaganiu”. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania udostępniony jest jako załącznik do ogłoszenia. - Zgodność zamierzenia inwestycyjnego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Program Funkcjonalno-Użytkowy należy opracować zgodnie z warunkami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz musi zawierać wszystkie niezbędne dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz.1129), umożliwiając staranne oszacowanie planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
Zakres przewidywanych zadań
Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać:
- Stronę tytułową
- Część opisową
- Część informacyjną
- Część rysunkową (graficzną)
1. Strona tytułowa programu obejmuje:
- Nazwę przedmiotu zamówienia nadaną przez Zamawiającego.
- Nazwę przedsięwzięcia, którego dotyczy program funkcjonalno-użytkowy.
- W zależności od rodzaju usług projektowych i robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:
a) grup robót
b) klas robót
c) kategorii robót - Nazwę Zamawiającego oraz jego adres.
- Dane osób opracowujących program funkcjonalno-użytkowy.
- Spis zawartości programu funkcjonalno-użytkowego.
2. Część opisowa programu funkcjonalno-użytkowego powinna obejmować:
- Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
a) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót
b) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
c) Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe
d) Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe - Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia (należy określić cechy przedsięwzięcia dotyczące usług projektowych w zakresie rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych, oraz warunki wykonania, kontroli i odbiorów robót budowlanych odpowiadających specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót):
a) Przygotowanie terenu
b) Rodzaje instalacji
c) Zagospodarowanie terenu
3. Część informacyjna programu funkcjonalno-użytkowego powinna obejmować:
- Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi
z odrębnych przepisów. - Oświadczenie Zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomościami.
- Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego.
- Inne posiadane informacje, dokumenty i uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych w szczególności:
a) mapy zasadnicze
b) wyniki badań (np. gruntowo-wodnych na terenie obiektu)
c) opis i pomiary występujących uciążliwości np. (hałas, pomiar ruchu)
d) porozumienia, zgody, decyzje i warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniami instalacji sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, energetycznych, oraz dróg samochodowych
e) dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową.
4. Część rysunkowa (graficzna) programu powinna zawierać:
- Koncepcję inwestycji zgodnie z wymogami Zamawiającego.
- Rozmieszczenie układu sieci technologicznych zasilających w media poszczególne sektory strefy i schematy rozwiązań funkcjonalnych zgodnych z wymogami niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz z uwzględnieniem rozwiązań wynikających z ekonomicznych współczynników dotyczących mediów.
- Mapy sytuacyjno-wysokościowe w skali 1:1000 z naniesionymi trasami sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, telekomunikacyjnych i elektrycznych, oświetleniem i drogami wewnętrznymi.
- Plan orientacyjny w skali 1: 50000.
Wymagania Zamawiającego (koncepcja).
Od wykonawcy PF-U Zamawiający oczekuje zaprojektowania uzbrojenia technologicznego i dróg dojazdowych z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury. O ile jest to możliwe w tej samej technologii, parametrach lub w tym samym układzie przestrzennym. Projektant winien uzyskać pozytywną weryfikację projektu na każdym etapie projektowym jak i w każdej branży i wszystkich proponowanych rozwiązań co do doboru urządzeń, materiałów, itp.
Dobór urządzeń należy oprzeć o wiedzę i doświadczenie z rynku, zarówno w zakresie standardów materiałowych, oczekiwanych i osiąganych parametrów technologicznych. Należy dobierać urządzenia
i materiały o długich okresach między przeglądowych, które posiadają długoterminowe gwarancje. Dokumentacja nie może zawierać nazw własnych urządzeń bądź materiałów. Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń może odbywać się za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń.
i materiały o długich okresach między przeglądowych, które posiadają długoterminowe gwarancje. Dokumentacja nie może zawierać nazw własnych urządzeń bądź materiałów. Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń może odbywać się za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń.
Wykonawca PF-U powinien wykonać:
- Pomiary geodezyjne całego obszaru – określając jego całkowitą powierzchnię z podziałem na trzy podstrefy inwestycyjne.
- Zaprojektować drogi komunikacyjne z podziałem na drogi główne i dojazdowe – określić ich technologię wykonania i parametry.
- Zaprojektować trasy sieci instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej włącznie
z urządzeniami technicznymi – określając technologię materiałowo-wykonawczą, - Zaprojektować trasy przyłączy energetycznych i instalacji oświetleniowej – określając podstawowe wielkości i umiejscowienie słupów oświetleniowych.
- Zaprojektować trasy sieci gazowej z ewentualnym uwzględnieniem wykonania przyłączeniowego węzła technologicznego.
- Zaprojektować możliwość technologicznego podłączenia instalacji nowych rozwiązań telekomunikacyjnych (światłowody, itp.).
Proponowane przez Zamawiającego parametry określające zakres zamierzonej inwestycji:
- Drogi wewnętrzne główne i dojazdowe – szer. od 6,0 – do 8,0 m o nawierzchni bitumicznej (dojazdowe dopuszczalne betonowe) powinny zapewniać dojazd do trzech obszarów inwestycyjnych, działek prywatnych (wg propozycji Zamawiającego – szkic w załączeniu). Kategorie dróg (obciążenie ruchem) – KR 1, 2, klasa drogi – L,D. Celem zapewnienia prawidłowego odwodnienia należy zaprojektować jezdnie o spadku daszkowym ze spadkiem ok. 2%.
- Sieć kanalizacyjna sanitarna i deszczowa – wykonanie nowego odcinka sieci kanalizacyjnej na trasie od istniejącej w pobliżu sieci kanalizacyjnej umożliwiającej zrzut ścieków komunalnych
i przemysłowych od przyszłych inwestorów - wzdłuż planowanej drogi dojazdowej głównej
z uwzględnieniem posadowienia studzienek rewizyjnych celem wykonania późniejszych przyłączy kanalizacyjnych - rurociągi z PE, PP, PB (w miarę możliwości unikać PCV). Spust kanalizacji deszczowej zaprojektować do rzeki Czernej. - Sieć wodociągowa z instalacją przeciwpożarową, z możliwością podłączenia przyszłych inwestorów - rurociągi z PE HD (połączenia zgrzewane).
- Przyłącza energetyczne (należy przeanalizować, a w razie potrzeby uwzględnić w dokumentacji rozbudowę stacji transformatorowej – warunki i uzgodnienia ENEA S.A.).
- Sieć gazowa – gazociąg z tworzyw sztucznych - PE 63 (należy przeanalizować w razie potrzeby budowę rozdzielni sieci gazowej - węzła technicznego) – konieczne uzgodnienia z Zakładem Gazowniczym Zgorzelec celem wydania warunków przyłączeniowych).
- Oświetlenie drogowe: nowa instalacja elektryczna podziemna z uziemieniem, lampy oświetleniowe energooszczędne typu LED (wykonanie na podstawie sporządzonego projektu, pozwoleń, uzgodnień i warunków przyłączeniowych z ENEA S.A.).
- Infrastruktura teletechniczna (kanały teletechniczne lub inne rozwiązania mające na celu doprowadzenie łączy technicznych: okablowanie telekomunikacyjne, światłowody, itp.).
W ramach zamówienia ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
- Konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania koncepcji w sprawie istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, technologię, funkcję obiektu. Zasadą przyjętych rozwiązań technologicznych powinna być prostota i niezawodność zapewniająca długoterminową bezawaryjną pracę i niskie koszty eksploatacyjne.
- Uzyskanie aktualnych map (skala 1:1000) oraz aktualizację pomiaru wysokościowego terenu.
- Uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień w zakresie opracowywanej dokumentacji zgodnie
z przepisami prawa. - Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia w tym również badań i analiz niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania procesów technologicznych.
- Jeżeli przepisy prawa lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie jednostki lub organy administracji samorządowej i państwowej, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień, będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt po przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań zamówienia. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy.
- Wykonanie:
- Program Funkcjonalno-Użytkowy – 4 egzemplarze.
- Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji - 2 egzemplarze.
W razie konieczności:
- Raport oddziaływania na środowisko (o ile jest wymagany do uzyskania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia) – 4 egzemplarze. - Karta informacyjna przedsięwzięcia – 4 egzemplarze.
- Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
- Cały zakres dokumentacji zostanie także dostarczona w postaci elektronicznej na płycie CD lub pendrivie w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej – 2 egzemplarze.
II. Termin realizacji zamówienia :
Zamówienie należy wykonać do 10 czerwca 2016 r. od dnia zawarcia umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- niepodlegania wykluczeniu z postepowania (informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3).
2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej trzy zadania polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej , w tym co najmniej jeden program funkcjonalno-użytkowy z zakresu zagospodarowania przestrzennego i uzbrojenia terenów pod inwestycje. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, gazowych i elektrycznych.
4. W zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Oferent składa wraz z ofertą:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
5.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
5.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
5.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.
2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
2.2.W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
V. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 15.04.2016 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 15.04.2016 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
- Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
- ceny – 90%
- terminu wykonania – 10%
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Sposób obliczania:
- Kryterium nr 1 – CENA:
najniższa oferowana cena brutto
Cena = ----------------------------------------------------- x 90 % x 100 pkt
cena badanej oferty brutto
- Kryterium nr 2 – TERMIN WYKONANIA
Punkty za termin wykonania badanej oferty
Termin = ----------------------------------------------------------------------------- x 10% x 100 pkt
Największa liczba pkt spośród złożonych ofert *
*Zasady obliczania punktów w kryterium 2:
10 pkt. – do 20.05.2016r
5 pkt. – do 31.05.2016r.
1 pkt. – do 10.06.2015r.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
VII. Postanowienia końcowe:
- Wykonawca zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zamawiającego w zakresie przygotowywania PF-U na każdym etapie realizacji (i w razie konieczności raportu oddziaływania inwestycji na środowisko wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia). Zapewni również współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PF-U Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PF-U).
- Opracowany Program Funkcjonalno – Użytkowy będzie służył:
- do złożenia wniosku na podstawie, którego Zamawiający wystąpi o pozyskanie środków finansowych na realizację zamierzonego celu,
- do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy usług projektowych i robót budowlanych. - Projektant (wykonawca PF-U) ma obowiązek pełnienia czynności nadzoru autorskiego na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy oraz ma obowiązek przybycia na budowę.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu na piśmie 36 miesięcznej gwarancji na wykonany i przekazany przedmiot umowy. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca niezależnie od gwarancji ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy, do czasu wykonania robót budowlanych na podstawie przedmiotu umowy.
- Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
- Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbiory dokumentacji, bezusterkowy, podpisany przez obie strony.
- Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
- Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
- Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
Z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Sekretarz Miasta