ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Żarsko-Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym w strefie inwestycyjnej Gminy Żagań o statusie miejskim przy ul. Asnyka w Żaganiu ”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-04-07 14:52:33 przez Marian Senyk

Akapit nr - brak tytułu

Żagań, dnia 05.04.2016 r.
WZP.271.2.5.2016
 
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne  o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-09
fax. 068 477-10-17
,
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla projektu pn. „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Żarsko-Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym w strefie inwestycyjnej Gminy Żagań o statusie miejskim przy ul. Asnyka w Żaganiu ”.        
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
 
Przedmiot zamówienia
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PF-U) uzbrojenia terenu strefy gospodarczej obszarów inwestycyjnych przy ulicy Asnyka w Żaganiu w zakresie zaprojektowania dróg wewnętrznych głównych i dojazdowych, oświetlenia drogowego, sieci energetycznej, gazowej, sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej z instalacją przeciwpożarową, oraz instalacją teletechniczną. Inwestor w dalszej części zamówienia  nakreślił ogólny zakres prac, które będą konieczne przy realizacji projektu utworzenia Żagańsko-Żarskiej Strefy Gospodarczej. Strefa pozwoli nowym podmiotom gospodarczym na budowę zakładów według własnego uznania bez ograniczeń, co do planowanej produkcji, jednakże w zgodzie z założeniami miejscowego planu zagospodarowania i założeniem braku szkodliwego oddziaływania na środowisko.
Wykonawca Programu Funkcjonalno-Użytkowego winien uzyskać poza akceptacją Zamawiającego wszelkie niezbędne sprawdzenia, uzgodnienia, zatwierdzenia, wymagane decyzje.
Wykonawca PF-U będzie również zobowiązany wykonać szacunek kosztów projektowych i inwestycyjnych, który stanowił będzie podstawę wyceny zamówienia na usługi projektowe i roboty budowlane, umożliwiający przeprowadzenie postępowania zgodnie z USTAWĄ z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. 2015r, poz. 2164), oraz wystąpienie z wnioskiem o dofinansowanie inwestycyjne ze środków unijnych. Opracowania wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z ww. ustawą, a także umową i wnioskiem Zamawiającego w sprawie dofinansowania projektu „Utworzenie Żagańsko-Żarskiej Strefy Gospodarczej w ŻŻOF” z EFRR i EFS.
 
 
Cel projektu
 
W ramach istniejącego Żarsko-Żagańskiego Obszaru Funkcjonalnego utworzona zostanie Żagańsko-Żarska Strefa Gospodarcza w obszarze, której projekt obejmuje realizację kilku elementów inwestycyjnych, w tym podstawowy dla strefy Żagańskiej – uzbrojenie terenów inwestycyjnych.
Atrakcyjne w pełni  uzbrojone tereny inwestycyjne są podstawą do stworzenia dobrej oferty inwestycyjnej zachęcającej do inwestowania przez lokalnych oraz nowych zewnętrznych inwestorów. Celem głównym jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw w ŻŻOF, lepsze warunki do rozwoju sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw na ŻŻOF. Uzbrojenie  terenów inwestycyjnych zostanie wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną (PB) stworzoną w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
 
Zadanie inwestycyjne
 
  1. Lokalizacja przedsięwzięcia i opis stanu istniejącego
    Planowane przedsięwzięcie jest zlokalizowane w obrębie już istniejącej aktywnej strefy gospodarczej pomiędzy firmą Kietzmann i Przedsiębiorstwem Probet-Dasag sp.z o.o., wzdłuż biegnącej obwodnicy Żagania - drogi krajowej nr 12, równolegle do ulicy Asnyka. Obszar ten obejmuje działki, którymi dysponuje Gmina Żagań o statusie miejskim o numerach ewidencyjnych: 1965/12, 1965/13, 1965/14, 1965/15, 1965/9, 3819/1, 3819/2, 3819/7, 1973/2, 1973/4, 1973/5, 1974/3, 1974/4, 1975/3, 1975/4, 1308/6, 1308/7, 3638/6, 3638/7, 1306/8, 1306/9, 1305/6, 1305/7, 1304/7, 1304/8, 1304/9, 1304/10, 1301/1, 1996, 1302/5, 1993/2, 1994, 1992/2, 1982/9, 1982/10, 1982/12, 1982/13, 1982/14, 1998/3, 1301/4, 1995/3, 1302/4.
    Tereny inwestycyjne w przeważającej części stanowią nieużytki, tereny zielone pokryte trawami, krzewami i samosiejkami. Na części obszaru można napotkać na skupiska drzew iglastych  i pojedyncze drzewa liściaste o dużych rozmiarach i wieku. Teren działek jest  w zasadzie płaski, pofałdowany z różnicą wzniesień do 1,5 m, z jednym zapadliskiem w formie wąwozu sięgającym głębokości ok. 6,00 m na obszarze ok. 800,00 m2. Teren  ten wymaga wykonania dużej ilości robót ziemnych i zagospodarowania poprzez rekultywację, powierzchniowe wyrównanie, zasypanie zapadlisk, wyprofilowanie, wycinkę drzew i krzewów, wykarczowanie.
    Uwaga: wewnątrz terenu objętego opracowaniem znajdują się działki prywatne (nr ewidencyjne - 1997, 3637, 1306/1), do których powinien być zapewniony dojazd.
  2. Plan miejscowego zagospodarowania
    Przedsięwzięcie obejmuje swoim zakresem tereny znajdujące się w granicach  Miejscowego  Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Żagań uchwalonego  uchwałą Rady Miejskiej w Żaganiu Nr XV/73/2007 z dnia 12.09.2007r. w sprawie „Miejscowego planu zagospodarowania  przestrzennego terenu pomiędzy ulicą Bolesławiecką i Żarską w Żaganiu”. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania udostępniony jest jako załącznik do ogłoszenia.
  3. Zgodność zamierzenia inwestycyjnego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
    Program Funkcjonalno-Użytkowy należy opracować zgodnie z warunkami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz musi zawierać wszystkie niezbędne dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz.1129), umożliwiając staranne oszacowanie planowanych kosztów prac  projektowych i robót budowlanych.
 
Zakres przewidywanych zadań
 
Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać:
  1. Stronę tytułową
  2. Część opisową
  3. Część informacyjną
  4. Część rysunkową (graficzną)
 
1. Strona tytułowa programu obejmuje:
  1. Nazwę przedmiotu zamówienia nadaną przez Zamawiającego.
  2. Nazwę przedsięwzięcia,  którego dotyczy program funkcjonalno-użytkowy.
  3. W zależności od rodzaju usług projektowych i robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:
    a) grup robót
    b) klas robót
    c) kategorii robót
  4. Nazwę Zamawiającego oraz jego adres.
  5. Dane osób opracowujących program funkcjonalno-użytkowy.
  6. Spis zawartości programu funkcjonalno-użytkowego.
2. Część opisowa programu funkcjonalno-użytkowego powinna obejmować:
  1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
    a) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót
    b) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
    c) Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe
    d) Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe
  2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia (należy określić cechy przedsięwzięcia dotyczące usług projektowych w zakresie rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych, oraz warunki wykonania, kontroli i odbiorów robót budowlanych odpowiadających specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót):
    a) Przygotowanie terenu
    b) Rodzaje instalacji
    c) Zagospodarowanie  terenu
3. Część informacyjna programu funkcjonalno-użytkowego  powinna obejmować:
  1. Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi
    z odrębnych przepisów.
  2. Oświadczenie Zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomościami.
  3. Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego.
  4. Inne posiadane informacje, dokumenty i  uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych w szczególności:
    a) mapy zasadnicze
    b) wyniki badań (np. gruntowo-wodnych na terenie obiektu)
    c) opis i pomiary występujących uciążliwości np. (hałas, pomiar ruchu)
    d) porozumienia, zgody, decyzje i warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniami instalacji sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, energetycznych, oraz dróg samochodowych
    e) dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane  z budową.
4. Część rysunkowa (graficzna)  programu powinna zawierać:
  1. Koncepcję inwestycji zgodnie z wymogami Zamawiającego.
  2. Rozmieszczenie układu sieci technologicznych zasilających w media poszczególne sektory strefy i schematy rozwiązań funkcjonalnych zgodnych z wymogami niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz z uwzględnieniem rozwiązań wynikających z ekonomicznych współczynników dotyczących mediów.
  3. Mapy sytuacyjno-wysokościowe w skali 1:1000 z naniesionymi trasami sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, telekomunikacyjnych i elektrycznych, oświetleniem i drogami wewnętrznymi.
  4. Plan orientacyjny w skali 1: 50000.
 
Wymagania Zamawiającego (koncepcja).
 
Od wykonawcy PF-U Zamawiający oczekuje zaprojektowania uzbrojenia technologicznego i dróg dojazdowych  z  uwzględnieniem  istniejącej infrastruktury. O ile jest to możliwe w tej samej technologii, parametrach  lub w tym samym układzie przestrzennym. Projektant winien uzyskać pozytywną weryfikację projektu na każdym etapie projektowym jak i w każdej branży i wszystkich proponowanych rozwiązań co do doboru urządzeń, materiałów, itp.
Dobór urządzeń należy oprzeć o wiedzę i doświadczenie z rynku, zarówno w zakresie standardów materiałowych, oczekiwanych i osiąganych parametrów technologicznych. Należy dobierać urządzenia
i materiały o długich okresach między przeglądowych,  które  posiadają  długoterminowe gwarancje. Dokumentacja nie może zawierać nazw własnych urządzeń bądź materiałów. Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń może odbywać się za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń.
 
Wykonawca PF-U powinien wykonać:
  1. Pomiary geodezyjne całego obszaru – określając jego całkowitą powierzchnię  z podziałem na trzy podstrefy inwestycyjne.
  2. Zaprojektować drogi komunikacyjne z podziałem na drogi główne i dojazdowe – określić ich technologię wykonania i parametry.
  3. Zaprojektować trasy sieci instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej włącznie
    z urządzeniami technicznymi – określając technologię materiałowo-wykonawczą,
  4. Zaprojektować trasy przyłączy energetycznych i instalacji oświetleniowej – określając podstawowe wielkości i umiejscowienie słupów oświetleniowych.
  5. Zaprojektować trasy sieci gazowej z ewentualnym uwzględnieniem wykonania przyłączeniowego węzła technologicznego.
  6. Zaprojektować możliwość technologicznego podłączenia instalacji nowych rozwiązań telekomunikacyjnych (światłowody, itp.).
 
Proponowane przez Zamawiającego parametry określające zakres zamierzonej inwestycji:
  1. Drogi wewnętrzne główne i dojazdowe – szer. od 6,0 – do 8,0 m o nawierzchni bitumicznej (dojazdowe dopuszczalne betonowe) powinny zapewniać dojazd do trzech obszarów inwestycyjnych, działek prywatnych (wg propozycji Zamawiającego – szkic  w załączeniu). Kategorie dróg (obciążenie ruchem) – KR 1, 2, klasa drogi – L,D. Celem zapewnienia prawidłowego odwodnienia należy zaprojektować  jezdnie o spadku daszkowym ze spadkiem ok. 2%.
  2. Sieć kanalizacyjna sanitarna i deszczowa – wykonanie nowego odcinka sieci kanalizacyjnej na trasie od istniejącej w pobliżu sieci kanalizacyjnej umożliwiającej zrzut ścieków komunalnych
    i przemysłowych od przyszłych inwestorów - wzdłuż planowanej drogi dojazdowej głównej
    z uwzględnieniem posadowienia studzienek rewizyjnych  celem wykonania późniejszych przyłączy kanalizacyjnych - rurociągi  z PE, PP, PB (w miarę możliwości unikać PCV). Spust kanalizacji deszczowej zaprojektować do rzeki Czernej.
  3. Sieć wodociągowa z instalacją przeciwpożarową, z możliwością podłączenia przyszłych inwestorów - rurociągi z PE HD (połączenia zgrzewane).
  4. Przyłącza energetyczne (należy przeanalizować, a w razie potrzeby uwzględnić w dokumentacji rozbudowę stacji transformatorowej – warunki i uzgodnienia ENEA S.A.).
  5. Sieć gazowa – gazociąg z tworzyw sztucznych - PE 63 (należy przeanalizować  w razie potrzeby budowę rozdzielni sieci gazowej - węzła technicznego) – konieczne uzgodnienia z Zakładem Gazowniczym Zgorzelec celem wydania warunków przyłączeniowych).
  6. Oświetlenie drogowe: nowa instalacja elektryczna podziemna  z uziemieniem, lampy oświetleniowe energooszczędne typu LED (wykonanie na podstawie sporządzonego projektu, pozwoleń, uzgodnień i warunków przyłączeniowych z ENEA S.A.).
  7. Infrastruktura teletechniczna (kanały teletechniczne lub inne rozwiązania mające na celu doprowadzenie łączy technicznych: okablowanie telekomunikacyjne, światłowody, itp.).
W  ramach  zamówienia  ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
  1. Konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania koncepcji w sprawie istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, technologię, funkcję obiektu. Zasadą przyjętych rozwiązań technologicznych powinna być prostota i niezawodność zapewniająca długoterminową bezawaryjną pracę i niskie koszty eksploatacyjne.
  2. Uzyskanie aktualnych map (skala 1:1000) oraz aktualizację pomiaru wysokościowego terenu.
  3. Uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień w zakresie opracowywanej dokumentacji zgodnie
    z przepisami prawa.
  4. Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia w tym również badań i analiz niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania procesów technologicznych.
  5. Jeżeli przepisy prawa lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie jednostki lub organy administracji samorządowej i państwowej, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień, będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt po przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań zamówienia. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy.
  6. Wykonanie:
  • Program Funkcjonalno-Użytkowy – 4 egzemplarze.
  • Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji - 2 egzemplarze.
W razie konieczności:
  • Raport oddziaływania na środowisko (o ile jest wymagany do uzyskania decyzji
    o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia) – 4 egzemplarze.
  • Karta informacyjna przedsięwzięcia – 4 egzemplarze.
  • Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
  • Cały zakres dokumentacji zostanie także dostarczona w postaci elektronicznej na płycie CD lub pendrivie  w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej – 2 egzemplarze.
 
II.  Termin realizacji zamówienia : 
Zamówienie należy wykonać do 10 czerwca 2016 r. od dnia zawarcia umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
  5. niepodlegania wykluczeniu z postepowania (informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3).
2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej trzy zadania polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej , w tym co najmniej jeden program funkcjonalno-użytkowy z zakresu zagospodarowania przestrzennego i uzbrojenia terenów pod inwestycje. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia  określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
 
3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia  Oferent  wykaże dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, gazowych i elektrycznych.
 
4. W zakresie  niepodlegania wykluczeniu z postępowania Oferent składa wraz z ofertą:
  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
  • Aktualny  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert.
5. Oferenci  mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci  ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia  umowy w  sprawie  zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
5.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie  zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych  Oferentów.
5.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z  postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
5.4. Oferenci  występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń  i dokumentów żądanych  przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent  spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
 
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za  zgodność z  oryginałem  przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie  z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie  rejestrowym Oferenta  albo poprzez  poświadczenie przez  osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania  czynności poświadczenia  dokumentów za zgodność z  oryginałem.
2.2.W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta  lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub  przez te podmioty.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta  lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Oferent podaje cenę brutto,  zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20,  do dnia 15.04.2016 r.  do godziny 10.00. z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać  przed 15.04.2016 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.  
  2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.                   
  3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: 
  • ceny – 90%
  • terminu wykonania – 10%
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Sposób obliczania:
  • Kryterium nr 1 – CENA: 
 
 najniższa oferowana cena brutto
Cena = -----------------------------------------------------  x 90 % x 100 pkt
cena badanej oferty brutto  
 
 
  • Kryterium nr 2 –  TERMIN WYKONANIA
 
                   Punkty za termin wykonania badanej oferty
Termin   = -----------------------------------------------------------------------------   x 10% x 100 pkt
                  Największa liczba pkt  spośród złożonych ofert *
 
     *Zasady obliczania punktów w kryterium 2:
            10 pkt. – do 20.05.2016r
            5 pkt. – do 31.05.2016r.
            1 pkt. – do 10.06.2015r.
     
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Wykonawca zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zamawiającego w zakresie przygotowywania PF-U na każdym etapie realizacji (i w razie konieczności raportu oddziaływania inwestycji na środowisko wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia). Zapewni również współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PF-U Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności  z PF-U).
  2. Opracowany Program Funkcjonalno – Użytkowy będzie służył:
    - do złożenia wniosku na podstawie, którego Zamawiający wystąpi o pozyskanie środków finansowych na realizację zamierzonego celu,
    - do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy usług projektowych i robót budowlanych.
  3. Projektant (wykonawca PF-U) ma obowiązek pełnienia czynności nadzoru autorskiego na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy oraz ma obowiązek przybycia na budowę.
  4. Wykonawca udziela Zamawiającemu na piśmie 36 miesięcznej gwarancji na wykonany i przekazany przedmiot umowy. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty  końcowego odbioru  przedmiotu umowy. Wykonawca niezależnie od gwarancji ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy, do czasu wykonania robót  budowlanych na podstawie przedmiotu umowy.
  5. Wynagrodzenie Wykonawcy  jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
  6. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbiory dokumentacji, bezusterkowy, podpisany przez obie strony.
  7. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  8. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.  
  9. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie  przedmiotu zamówienia.
                                                                                                         
Z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Sekretarz Miasta

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony