Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Szczegóły informacji

„Modernizacja ul.XXX-lecia (łącznik ul. Konopnickiej z ul. Żarską)”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2010-12-28 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-12-28 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2010-12-13 przez Janina Chłostowska

Treść:

Żagań, dnia 23 grudnia 2010 roku Nasz znak: ZP-341-32-2010



ZAPYTANIA I ODPOWIEDZI


Dotyczy: wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie roboty budowlanej w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Modernizacja ul.XXX-lecia (łącznik ul. Konopnickiej z ul. Żarską)”.


W związku ze złożonym wnioskiem o udzielenie wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na realizację zamówienia publicznego pn. „Modernizację ul. XXX-lecia (łącznik ul. Konopnickiej z ul. Żarską)”, Zamawiający – zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z poźn. zm) – przekazuje treść wniesionych zapytań wraz z odpowiedzią.

Pytanie: W opisie budowlanym w punkcie nr 2 Istniejący Stan Zagospodarowania można wyczytać: „Ulice w miejscu wykonywania prac posiadają nawierzchnię asfaltową” jednak w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w punkcie nr 3.2. Zakres prac w szczególności obejmuje oraz w przedmiarze robót nie są ujęte prace dotyczące ściągania nawierzchni w miejscu wykonania robót.

Odpowiedź:
W przedmiarze robót zostały pominięte pozycje związane z rozbiórką i odtworzeniem istniejącej nawierzchni bitumicznej w miejscach gdzie sieć kanalizacyjna przebiega w ulicy o nawierzchni bitumicznej. W związku z powyższym informuję, że Wykonawca musi doliczyć koszty związane rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej na niżej wymienionych odcinkach:
Sieć główna D2-Sist.Ø 400 dł. 5,0m ; D2-D3 Ø400 dł. 35,3 m ; D3-D4 Ø 400 dł. 4,65 m,
Przykanaliki deszczowe D2-W1 Ø200 dł. 4,80m; D5-W2 Ø200 dł.2,0m ; D6-W3 Ø 200 dł- 5,0m; D8-W5 Ø200 dł. 5,0m ; D8-W4 Ø200 dł. 14,5 m ; D10 – W6 Ø 200 dł. 15,5 m; D10-W7 Ø 200 dł. 7,0 m. Szerokość rozebrania nawierzchni należy przyjąć wg normatywów jak dla szerokości wykopów.
KNNR 6 0802 -04 Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr 5 cm mechanicznie z załadunkiem na środek transportu
KNR AT -03 0101-01 Roboty remontowe cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm
KNR AT -06 0108-02 przwóz materiałów budowlanych – wywóz na składowisko odpadów z kosztami utylizacji i składowania.
KNR AT-06 0108-05 przewóz materiałów budowlanych –dodatek za dalsze do 5 km. Krotność 4.

Uwaga! Zasypkę wykopów należy zagęścić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.

Odtworzenie nawierzchni KNNR 6 0308 01 Nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr.4 cm



BURMISTRZ MIASTA
SŁAWOMIR KOWAL

---------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie roboty budowlanej pn.: „Modernizacja ul.XXX-lecia (łącznik ul. Konopnickiej z ul. Żarską)”
w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla robót budowlanych.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać – na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych - pokój nr 26/.

2.Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
CPV 45.23.32.20-7 ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG
CPV 45.23.24.52-5 ROBOTY ODWADNIAJĄCE
CPV 45.23.13.00-8 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE BUDOWY WODOCIĄGÓW I RUROCIĄGÓW DO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW

Modernizacja ul. XXX-lecia (łącznik ul. Konopnickiej z ul. Żarską).
Lokalizacja: Żagań
Finansowanie: środki własne.

2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje :
Modernizację ul. XXX-lecia (łącznik ul. Konopnickiej z ul. Żarską) poprzez budowę kanalizacji deszczowej – odwodnienie drogi.

2.1.1.Zakres prac w szczególności obejmuje :
a) roboty ziemne i podbudowy , w tym
- wykopy oraz przekopy na odkład, wykonane koparkami – 905m3
- pełne umocnienie ścian wykopów -1374 m2
- podsypka piaskowa -1324 m2
- osypka rurociągów i zasypywanie wykopów z zagęszczeniem – 789,00 m3
- montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń uzbrojenia podziemnego – 24 kpl
b) roboty instalacyjne , w tym:
- kanały z rur kanalizacyjnych PCW Ø200 mm – 47,9 mb,
- kanały z rur kanalizacyjnych PCW Ø 300 mm – 56,2 mb,
- kanały z rur kanalizacyjnych PCW Ø 400 mm – 142,7 mb,
- betonowe studnie rewizyjne Ø 1200 mm – szt.10
- betonowe studzienki ściekowe z osadnikiem bez syfonu – szt. 7
- przejścia szczelne przez ściany studni- szt. 33
- próby szczelności – 17 prób.
2.2.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej w oparciu o załączony przedmiar robót, uwzględniając dodatkowo koszt obsługi geodezyjnej (w tym mapy i obmiary powykonawcze z uwzględnieniem wysokościowych) , koszt wykonania badań dotyczących stopnia zagęszczenia zasypywanych wykopów, oraz podając ceny jednostkowe i wartości wszystkich robót.
2.3.Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez Biuro Projektów i Nadzorów Daniel Sadowski Szprotawa.

3.Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.Informacje dotyczące ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
nie później jak do 27 kwietnia 2011 r.

6.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków

6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

6.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie
konsorcjum.

6.3.W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.

6.4.Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w
punkcie 6.1:
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;

b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia- polegającą na wykonaniu modernizacji drogi – poprzez budowę kanalizacji deszczowej, o wartości robót nie mniejszej jak 200 000 zł. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9.podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;

c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował:
- co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej lub dysponującą innymi uprawnieniami
umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania
których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w
specjalności oraz
- co najmniej 1 osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub dysponującą
innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności,
do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia
w w/w specjalności.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży wraz z ofertą
dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W
zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty
określone w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera d;

d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za
spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego
warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1
litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek
mogą spełnić łącznie.

6.6.Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.

6.7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów.

6.8.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na modernizacji drogi poprzez budowę kanalizacji deszczowej, o wartości robót nie mniejszej jak 200 000 zł. oraz musi załączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać się:
- co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności drogowej lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności oraz
- co najmniej jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób;
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b, d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera c – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;

5) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest
zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 głoszenia.

6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się
o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50%
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w
rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub
Europejskiego Obszaru Gospodarczego

Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie
publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.

7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet
wykonania zamówienia.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
Kryterium: Cena - 100 % / cena brutto/.
9.2.Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik
działania matematycznego, w następujący sposób:

stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= ------------------------------------------------------------x100% x 100 pkt
do ceny brutto badanej oferty

10.Miejsce i termin składania ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań
Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 28 grudnia 2010 r. do godziny 11.00.

11.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów.

14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie
art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty

Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień
publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że:
- zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie
robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia
terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia,
- prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane
przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub też
wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze
względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie
z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie
realizacji przedmiotu umowy,
- zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie
planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób
trzecich lub właściwych organów;
b) w zakresie zmniejszenia / zwiększenia przedmiotu zamówienia pod
warunkiem, że:
- z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty
budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na
istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia
niewspółmiernie wysokich kosztów,
- zachodzi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych
zamówieniem podstawowym Wykonawcy robót budowlanych na podstawie
art.67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) w przypadku gdy wystąpią okoliczności, których Zamawiający pomimo
zachowania należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć, albo nie miał
wpływu na ich wystąpienie.

17.Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii
Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii
Europejskiej.

18.Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części
zamówienia

Nie przewiduje się - przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków
Unii Europejskiej.

19.Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień PublicznychOgłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 grudnia 2010 r. Nr ogłoszenia:406994-2010.

BURMISTRZ
Sławomir Kowal

Żagań, dnia 13 grudnia 2010r.
JCh/ …………………………………..

Załączniki

  • (ZIP, 132.6 KiB) Data publikacji: 2010-12-13 | Data wytworzenia informacji: 2010-12-13
  • (ZIP, 194.1 KiB) Data publikacji: 2010-12-13 | Data wytworzenia informacji: 2010-12-13
  • (ZIP, 23.5 MiB) Data publikacji: 2010-12-13 | Data wytworzenia informacji: 2010-12-13
  • (ZIP, 144.9 KiB) Data publikacji: 2010-12-13 | Data wytworzenia informacji: 2010-12-13
  • (ZIP, 5.6 KiB) Data publikacji: 2010-12-23 | Data wytworzenia informacji: 2010-12-23

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-13 15:21:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-13 15:22:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-13 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2261 raz(y)