Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Szczegóły informacji

„OPRÓŹNIANIE I WYWÓZ ŚMIECI Z KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ ”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2010-12-02 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-12-02 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2010-11-24 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi dotyczącej „Opróżniania i wywozu śmieci z koszy ulicznych na terenie miasta Żagań”
w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych - pokój nr 26/.

2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
CPV 90511300-5 USŁUGI ZBIERANIA ŚMIECI
CPV 90513200-8 USŁUGI WYZWOZU STAŁYCH ODPADÓW MIEJSKICH „OPRÓŹNIANIE I WYWÓZ ŚMIECI Z KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA
ŻAGAŃ ”

Finansowanie: środki własne.
2.1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania obejmuje:
a) opróżnianie koszy ulicznych wg potrzeb, aby nie dopuścić do ich przepełnienia;
b) wywóz zebranych śmieci na wysypisko odpadów komunalnych dla miasta
Żagań;
c) wniesienie opłaty za składowanie nieczystości na wysypisku,
d) uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych na ulicy w pobliżu kosza ulicznego i
ewentualnie ławki;
e) bieżące mycie koszy ulicznych;
f) wyposażanie koszy plastykowych typu „DIN” i betonowych w worki foliowe.

2.2. Realizacja usługi prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, przepisami BHP, dobrze jakościowo i estetycznie.

2.3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza prac,
b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku, rozładunku i składowania materiałów
niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem,
c) zapewnienie sprzętu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi,
niezbędnego do realizacji zamówienia,
d) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy,

2.4. Prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą wykonane na podstawie zawartej umowy.

2.5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.6. Lokalizacja koszy ulicznych
Ulice: Warszawska, Słowackiego, Długa, Bracka, Plac Słowiański, Rynek, Keplera,
Pomorska, Niepodległości, Rybacka, II Armii WP, Pl. Kilińskiego, Pstrowskiego, Żaganny, Żarska, Pl. Wolności, Pl. Maczka, ciąg spacerowy nad kanałem rzeki Bóbr, bulwar spacerowy nad rzeką Bóbr, Szprotawska, park przy Szkole Podstawowej nr 7, Sportowa, Osiedle XXX-lecia, Łużycka, H. Brodatego, Kopernika, Libelta, Piłsudskiego, Armii Krajowej, Nowogródzka i przyległe, Kożuchowska i ulice przyległe, Wojska Polskiego, Mickiewicza, Kolejowa, Waryńskiego i ulice przyległe, Dworcowa, Pl. Orląt Lwowskich,
Śląska, Pl. Królowej Jadwigi, X-lecia, Żelazna, Kochanowskiego, M. Konopnickiej, Bema, osiedle Moczyń, osiedle Kolonia Laski i osiedle Łąkowa.
Ogółem na terenie miasta zlokalizowanych jest 240 sztuk koszy ulicznych.

2.7. Kosze należy opróżniać we wszystkie dni tygodnia oraz dni świąteczne również w czasie organizowanych imprez takich jak: „Wielka Majówka”, „Jarmark Michała” itp.

2.8. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu do wglądu stosowny dokument odnośnie sposobu gospodarowania zebranymi odpadami komunalnymi /np. umowa z operatorem prowadzącym działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych, bądź w zakresie gospodarowania odpadami, ewentualnie odpowiednie zezwolenie w zakresie gospodarki odpadami./.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia
Od dnia 01 stycznia 2011r. do 31 grudnia 2011r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1:
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy
potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż
przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za
spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dotyczącą opróżniania
i wywozu śmieci z koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta lub
gminy. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z
ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z
załączonym do niego dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została
wykonana należycie.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za
spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego
warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1
litera c ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek
mogą spełnić łącznie.

6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.

6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych usług w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 usługą odpowiadającą przedmiotowi zamówienia oraz musi załączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie;
c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób;
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b, d – składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera c – składa zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1
pkt.4-8 ustawy.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9podpunkt 3 litera b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychprzedłożonego dokumentu;
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.

6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.

7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
9.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie - Kryterium: Cena - 100 % /cena brutto/.
9.2. Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób:
stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= -----------------------------------------------------------------x100%x 100 pkt
do ceny brutto badanej oferty

10. Miejsce i termin składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 2 grudnia 2010 r. do godziny 11.00.

11.Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty

16.1.Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w zakresie zmniejszenia / zwiększenia przedmiotu zamówienia :
w przypadku zmiany ilości koszy powyżej lub poniżej 10 sztuk wartość
wynagrodzenia podana w ofercie może ulec zmianie. Nowa wartość zostanie
ustalona na podstawie proporcji wynagrodzenia w danym miesiącu /brutto/ do
ilości koszy według następującego wzoru:
WN . NX
WX = ------------
N
gdzie:
N - ilość koszy wg umowy
WN - wartość umowna opróżniania koszy i wywozu śmieci w danym miesiącu,
WX - nowa wartość wynagrodzenia,
NX - nowa ilość koszy.
2) w przypadku, gdy wystąpią okoliczności, których Zamawiający pomimo
zachowania należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć.
16.2.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunków określonych w punkcie 16.1. ogłoszenia podlega unieważnieniu.

17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii
Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie przewiduje się, przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.


19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.11.2010 r. Nr ogłoszenia: 335671-2010
BURMISTRZ
Sławomir Kowal

………………………
Żagań, dnia 23 listopada 2010r.
JCh/




Załączniki

  • (ZIP, 120.4 KiB) Data publikacji: 2010-11-24 | Data wytworzenia informacji: 2010-11-24

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-11-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-11-24 15:44:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-11-24 15:44:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-11-24 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2757 raz(y)