Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Szczegóły informacji

MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO SZYBU ORAZ MONTAŻ DŹWIGU W PAŁACU KSIĄŻĘCYM

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2010-11-26 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-11-26 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2010-11-10 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w
przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie roboty budowlanej pn.: „Modernizacja i przebudowa istniejącego szybu oraz montaż dźwigu w Pałacu Książęcym”

w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla robót budowlanych.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać – na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych - pokój nr 26/.

2.Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres CPV:
45.45.30.00-7 ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE
45.45.31.00-8 ROBOTY RENOWACYJNE
45.11.13.00-1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE
45.31.31.00-5 INSTALOWANIE WIND

Modernizacja i przebudowa istniejącego szybu oraz dostawa i montaż bezreduktorowego dźwigu towarowo-osobowego w Pałacu Książęcym.
Lokalizacja: Żagań Pałac Książęcy
Finansowanie: środki własne i środki pochodzące z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

2.1.Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje :
a) prace rozbiórkowe, w tym
- demontaż istniejącego dźwigu 3200 kg zamontowanego w roku 1996,
- rozbiórka kolidujących ścianek działowych w piwnicach oraz murów, filarów, posadzek,
odcinków stropów i sklepień w piwnicy, przy rozbiórce fragmentów stropów należy podstemplować stropy i sklepienia obok miejsca prac, po wykonaniu rozbiórki należy przemurować lico muru i otynkować,
- rozebranie istniejącej płyty żelbetowej podszybia;
b) wykop pod podszybie i przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacyjnego
przebiegającego pod podsadzką piwnicy w miejscu planowanego podszybia;
c) poszerzenie otworów na drzwi, osadzenie nadproży w drzwiach parteru i 1 piętra;
d) wykonanie żelbetowej płyty i ścian podszybia, w tym:
- wykonanie izolacji pozimowej i pionowej - 2 x papa na lepiku,
- w miejscach wywinięcia izolacji poziomej na ścianę- dodatkowa warstwa papy na osnowie technicznej;
e) przedłużenie ścian żelbetowych szybu do poziomu podszybia, szerokość szybu pozostaje bez zmian, należy zmniejszyć głębokość szybu domurowując ściankę grubości 12.0- 15.0 cm na tylnej ścianie szybu. Szczegółowe wymiary szybu należy dostosować do wytycznych dostawcy dźwigu;
f) płyta górna (obecnie strop maszynowni) – do wykorzystania, w płycie należy wykonać haki montażowe na wymaganej wysokości;
g) prace remontowe i renowacyjne, w tym ;
- naprawa i wyrównanie ubytków w ścianach szybu powstałych po demontażu dźwigu,
- naprawa i uzupełnienie podłóg i posadzek w piwnicach przy przedłużonym szybie,
- uzupełnienie sklepienia (łęku) oraz płyty stropowej przy szybie,
- otynkowanie ścianki murowanej, tynki na ścianach w miejscu rozbiórek oraz na uzupełnionym stropie i sklepieniu,
- pomalowanie ścian, podłogi i sufitu szybu farbą niepylącą ,
- malowanie przebudowanych i przemurowanych ścian, sklepienia i sufitu;
h) wykonanie wentylacji szybu – o pow.1% pow. rzutu szybu, w tym:
- podłączenie wentylacji kanałem blaszanym poprowadzonym w strefie poddasza nieużytkowego do komina istniejącego;
i) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej;
j) dostawa i montaż bezreduktorowego dźwigu towarowo- osobowego wraz z niezbędną instalacją elektryczną i oświetleniem szybu – zgodnie z wytycznymi dostawy dźwigu;
k) prace towarzyszące i wykończeniowe;
l) opracowanie dokumentacji konserwatorskiej.

2.2. Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca :
a) przed zamówieniem dźwigu dokonał sprawdzenia na budowie wymiarów poziomych i pionowych szybu;
b) dostosował wymiary szybu istniejącego : płyta podszybia oraz wentylacja i haki montażowe – powinny być zgodne z wytycznymi dostawcy dźwigu.

2.3. Roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze.

2.4. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego załącznik SIWZ, z zachowaniem układu, kolejności tj. każda pozycja z przedmiaru winna być wyceniona według kolejności i bez pominięcia pozycji, z cenami jednostkowymi i wartością wszystkich robót.

2.5. Wykonawca sporządzi harmonogram finansowo – rzeczowy przedmiotu zamówienia .

2.6. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym.

3.Informacja dotycząca ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
Zakończenie - nie później jak do 30 kwietnia 2011r

6.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

6.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.

6.3.W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.

6.4.Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1:
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, polegającą na montażu dźwigu oraz wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą modernizacji lub przebudowy albo budowy szybu w obiekcie objętym ochroną konserwatorską. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą :
- posiadającą uprawienia do prowadzenia prac przy obiektach zabytkowych – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579),
-posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności,
- posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności.
Na potwierdzenie spełnienia tych warunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera d;
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie
6.9. podpunkt 1 litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

6.6.Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.

6.7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie
złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów.

6.8.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, polegającej na montażu dźwigu oraz co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej modernizacji lub przebudowy albo budowy szybu w obiekcie objętym ochroną konserwatorską.
Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną osobą :
- posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac przy zabytkach objętych ochroną konserwatorską – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579),
-posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności,
- posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób;
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b, d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera c – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;

4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 głoszenia.

6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.

7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia
8.1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia jednorazowej zaliczki do wysokości 20% należnego Wykonawcy wynagrodzenia brutto, z przeznaczeniem na pokrycie części kosztów zakupu dźwigu towarowo- osobowego.
8.2. Zaliczka zostanie udzielona na pisemny wniosek Wykonawcy , w terminie 3 dni od dnia złożenia wniosku.
8.3. Rozlicznie zaliczki powinno nastąpić nie później jak do 15 grudnia 2010 r., po
dostarczeniu Zamawiającemu faktury zaliczkowej oraz kserokopii warunków zamówienia dźwigu towarowo-osobowego.
8.4. Zaliczka udzielona Wykonawcy podlega zaliczeniu na poczet części należnego Wykonawcy wynagrodzenia brutto.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie - Kryterium: Cena - 100 % /cena brutto/.

9.2.Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób:

stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= -----------------------------------------------------------------------x100%
do ceny brutto badanej oferty

10.Miejsce i termin składania ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 26 listopada 2010 r. do godziny 11.00.

11.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że:
- zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie robót budowlanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia,
- prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub też wystąpiły warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
- zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów;
b) w zakresie zmniejszenia / zwiększenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że:
- z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
- zachodzi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym Wykonawcy robót budowlanych na podstawie art.67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) w przypadku, gdy wystąpią okoliczności, których Zamawiający pomimo zachowania należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć.

17.Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej.
Nie dotyczy.

18.Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie dotyczy.

19.Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10 listopada 2010 r. Nr ogłoszenia:320307-2010.

Żagań, dnia 10 listopada 2010r. BURMISTRZ
Sławomir Kowal


JCh/

Załączniki

  • (ZIP, 144.2 KiB) Data publikacji: 2010-11-10 | Data wytworzenia informacji: 2010-11-10
  • (ZIP, 433 KiB) Data publikacji: 2010-11-10 | Data wytworzenia informacji: 2010-11-10
  • (ZIP, 12.4 MiB) Data publikacji: 2010-11-10 | Data wytworzenia informacji: 2010-11-10
  • (ZIP, 102.8 KiB) Data publikacji: 2010-11-10 | Data wytworzenia informacji: 2010-11-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-11-10 15:43:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-11-10 15:43:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-11-10 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1332 raz(y)