Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Szczegóły informacji

ORGANIZACJA i REALIZACJA IMPREZY „Dni Miasta Żagań- "JARMARK SW. MICHAŁA"

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2009-04-20 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-04-20 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2009-03-30 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

Nasz znak: ZP-341-7-2009                            Żagań 2009.04.08
Dotyczy: Wyjaśnienia treści SIWZ na Organizacje i Realizacje imprezy „Dni Miasta Żagań – Jarmark Św. Michała".


Na podstawie art. 38ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z dnia 29 listopada 2007 r ze zm., w związku ze zwróceniem się Wykonawcy o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. Organizacji i Realizacji imprezy Dnia Miasta Żagań – Jarmark Św. Michała , Zamawiający przekazuje treść zapytań z wyjaśnieniami:

Pyt. 1 Po czyjej stronie leży kwestia wesołego miasteczka na Podzamczu w trakcie
trwania imprezy?
Odp. Wesołe Miasteczko podczas Jarmarku św. Michała w latach 2009 -2010 jest już
zabezpieczone. Miejsce; podzamcze Pałacu

Pyt. 2 Czy istnieje możliwość otrzymania od Państwa planów terenów, na których
będzie organizowane wydarzenie?
Odp. Tak – mapa terenu obejmuje zakres „Jarmarku” w jego miejskiej części – mapa nie obejmuje terenu pałacu. Mapa stanowi skan z podkładu geodezyjnego , który w oryginale stanowi skale 1:2000 wobec czego mapa ta nie zawiera szczegółów takich jak miedzy innymi : uzbrojenia terenu , lokalizacji malej architektury ( stałych elementów – koszy, słupów oświetlenia ulicznego, drzew i ewentualnych nasadzeń i zakrzewień. / w załączeniu skan mapki/

Pyt. 3 Poproszę również o informację o liczbie osób, które średnio brały udział w
wydarzeniu w zeszłych latach z uwzględnieniem poszczególnych dni imprezy,
Odp. Każdego roku impreza gromadzi średnio ok . 40 tys. osób dziennie

Pyt. 4 Czy posiadają Państwo informację o instytucjach/ stowarzyszeniach, które
zgłosiły chęć udziału w imprezie?
Odp. Nie posiadamy informacji o instytucjach, stowarzyszeniach , które zgłosiły chęć
udziału w imprezie.

Pyt. 5 Czy istnieje już plan miejsc wyznaczonych na gastronomię/ handel?
Odp. Miejsca pod gastronomię i handel obejmują teren miasta , teren przed pałacem
oraz podzamcze. Wykonawca sam wyznacza miejsca handlowe wg. mapki.
Lokalizacja punktów handlowych winna być poprzedzona przeprowadzeniem
wizji w terenie w celu dokładnego zapoznania się ze specyfika terenu, jego z
komunikowaniem , zaprojektowaniem lokalizacji punktów handlowych i
gastronomii, ustawieniem punktów sanitarnych itp. Na mapce element
zakreślony stanowi miejsca wyłączone z dzierżawy – SA to tereny prywatne
zabudowane. Szczegółowe podkłady geodezyjne w skali do 1:500 są do
wglądu w siedzibie Urzędu Miasta w godzinach urzędowania ( 8,00 – 16,00)

Pyt. 6 Czy były już prowadzone rozmowy / negocjacje cenowe z administratorami
terenów, na których będzie odbywać się impreza?
Odp. Tak - ceny ustalone są z administratorami i określone zostały w projektach
umów, które stanowią załącznik do SIWZ.


Pyt. 7. Jak wygląda kwestia trenów zamku- np.: jego zwiedzanie? Czy w zeszłych
latach Goście płacili za wejście do zamku czy wstęp był za darmo?
Odp. Zwiedzanie Pałacu jest płatne i odbywa się tylko z przewodnikiem. Bliższe
informacje dot. Zwiedzania można uzyskać w Centrum Informacji Turystycznej
w Żaganiu ( tel. 068-477-10-90)

Pyt. 8 Po czyjej stronie leży poszukiwanie najemców : stanowisk gastronomicznych,
handlowych itp.?
Odp. Poszukiwanie najemców leży po stronie Wykonawcy Imprezy.
Najemcy stoisk handlowych wzorem lat ubiegłych , zazwyczaj wiedzą o
imprezie i sami zgłaszają się do zamawiającego. Jeżeli do zamawiającego
będą wpływać zgłoszenia to zostaną one przekazane Wykonawcy.
Uzgodnienia dot. przydzielenia miejsc handlowych , umów i rozliczeń z
handlowcami leżą po stronie Wykonawcy.

Pyt. 9 Po czyjej stronie leży zdobywanie sponsorów wydarzenia?
Zamawiający zdobywa sponsorów.

Pyt. 10. Czy w poprzednich latach wstęp do wesołego miasteczka był płatny?
Odp. Wstęp do Wesołego Miasteczka był płatny.

Pyt. 11 Jakie elementy chcieliby Państwo zawrzeć podczas tegorocznych „Dni
Miasta Żagań” np.: rozstrzygnięcia konkursów, zawodów itp.?

Odp. Konkursy i zawody będą prowadzone przez Centrum Kultury w Żaganiu.
Hasło Jarmarku 2009 „Kosmiczny Jarmark” jako punkt kulminacyjny
obchodów Międzynarodowego Roku Astronomii w Żaganiu.

GN/



OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 206 000 euro w trybie przetargu nieograniczonego

Burmistrz Miasta Żagań

Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl


ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.:
,, ORGANIZACJA I REALIZACJA IMPREZY – DNI MIASTA ŻAGAŃ – Jarmark św. Michała”.
1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką pocztową na adres Wykonawcy.

2.Przedmiot zamówienia publicznego – jego zakres CPV 92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

,,ORGANIZACJA i REALIZACJA IMPREZY „Dni Miasta Żagań- „ JARMARK SW. MICHAŁA „
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja imprezy „Dni
Miasta Żagań – Jarmark Św. Michała – 2009 „ w dniach:
18 – 20 września 2009 roku pod względem artystycznym,
rekreacyjno-rozrywkowym, gastronomicznym, usługowo-handlowym
3.1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania w szczególności obejmuje:
a) Przygotowanie i zorganizowanie całej imprezy o charakterze rodzinnym i
biesiadnym na terenie miasta Żagań, obejmujący tereny:
Pałac Książęcy / z wyłączeniem Podzamcza – wesołe miasteczko/ ul.
Szprotawska 4, Plac Słowiański, Warszawska, Rynek, Bracka. Warunki
udostępnienia terenów określać będą zawarte przez wykonawcę odrębne
umowy z administratorami terenów.
b) Wykonawca na czas trwania imprezy zapewni dnia 18 września
2009r. od godziny 18.00 do godziny 1.30 dnia następnego; dnia
19 września 2009 r. od godziny 14.00 do godziny 1.30 dnia następnego;
dnia 20 września 2009 r. od godziny 14.00 do godziny 22.00 zaplecze
techniczne, urządzenia rozrywkowe , gastronomię ciężką i lekką , piwo,
napoje niealkoholowe, jednolite estetyczne stoiska handlowe z różnym
asortymentem, występy artystyczne zespołów i gwiazd, dyskoteki,
turnieje , konkursy , rywalizacje sportowe, konferansjera, dodatkowe
atrakcje dla dzieci i dorosłych technikę estradową zgodnie z
wymaganiami zespołów w tym scenę, światło, dźwięk akustyków, wesołe
miasteczko– na cały okres trwania imprezy, ochronę, wywóz śmieci i
nieczystości, zaplecza sanitarne / ustawienie toalet przenośnych na
terenach objętych imprezą/, dostawę wody i energii elektrycznej,
opłacenie ZAIKSu

c) Zakres usługi obejmuje:
1. Przygotowanie koncepcji całej imprezy pod względem artystycznym,
rekreacyjno-rozrywkowym, gastronomicznym, usługowo-handlowym
oraz jej realizacja – stanowiącej załącznik do oferty
1.1 Koncepcja winna zawierać:
- program artystyczny z podaniem zaproponowanych zespołów i
artystów,
- program całej imprezy w rozbiciu na każdy dzień,
- program wraz z opisem proponowanych gier i zabaw,
- wykaz proponowanych imprez i atrakcji dla dzieci,
- wykaz proponowanych urządzeń rozrywkowych / wesołe miasteczka-
Zdjęcia/
- gastronomia lekka i ciężka , piwo, napoje bezalkoholowe,
- wykaz proponowanych dodatkowych atrakcji,
- propozycje ilości toalet przenośnych ich lokalizacje,
- propozycje zapewnienia ochrony, porządku i utrzymania czystości na
terenach objętych imprezą
- graficzne przedstawienie zagospodarowania terenów objętych imprezą
tj. organizacja rozmieszczenia namiotów, straganów, stoisk handlowych
itp. ich ilość na poszczególnych terenach /zdjęcia tych obiektów/
2. Realizacja koncertów oraz imprez plenerowych obejmująca:
2.1 Zorganizowanie otwartych koncertów plenerowych z udziałem
artystów.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić występy artystyczne zespołów i
gwiazd na każdy dzień trwania imprezy.
2.3 Ponadto wykonawca zapewni:
- dyskoteki plenerowe, zespoły muzyczne biesiadne, konkursy,
turnieje, rywalizacje sportowe itp,
- konferansjera na wszystkie dni imprezy,
- technikę estradową zgodną z wymaganiami zespołów w tym scenę,
światło, dźwięk, akustyków - na cały okres trwania imprezy,
- atrakcje dla dzieci i dorosłych - jako dodatkowe atrakcje
zaproponowane przez wykonawcę,
- opłacenie ZAIKS-u
- zapewnienia na terenach objętych imprezą i miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego sprzedaży gastronomi lekkiej i ciężkiej, piwa napoi bezalkoholowych
- zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia podczas trwania
imprezy na terenach gdzie odbywają się koncerty,
- zapewnienia dostawy energii elektrycznej i wody, pokrycia ich kosztów
zużycia
- zapewnienia przenośnych toalet ,
- pokrycia kosztów wywozu nieczystości i śmieci.
- ubezpieczenie imprezy od nieszczęśliwych wypadków
- zawarcia umów na udostępnienie terenów, na których będzie
realizowana impreza z administratorami terenów.
- współpraca z Zamawiającym w zakresie objętym przedmiotem
zamówienia.
3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Informacje dotyczące zamówień uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej reki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

6. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie 18 września 2009 r.
zakończenie 20 września 2009r.

7. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych / t.j Dz. U. Nr 223, poz. 1655 r.
wraz z późn. zm. Dz. U. z 2008r Nr 171, poz. 1058/. Każdy Wykonawca
zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia.
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
7.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,

- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,

- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie
c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane
należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu
przez jednego z konsorcjantów.
7.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie
7.2 lit.b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
7.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7.5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą
reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
7.6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy
nie złożyli stosownych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez
Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie
warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli
wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie ,
chyba ze mimo złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie
Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać
spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz
spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez
Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania
ofert.

7.7.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
7.8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
Ustawy z zastrzeżeniem art. 26ust. 3 ustawy.
7.9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 80 %.
inne kryterium – atrakcyjność /gwiazdy, dodatkowe atrakcje – 20%

9.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
9.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------100 pkt x 80 %
cena badanej oferty brutto

Kryterium – atrakcyjność / gwiazdy, imprezy towarzyszące/
Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Po 10 pkt. za każdą dodatkową atrakcję.
0d 1 – 10pkt za proponowane gwiazdy
Atrakcyjność / gwiazdy, imprezy towarzyszące / = ilość przyznanych
punktów x 100 pkt x 20%
Maksymalna ilość punktów jaką możne Wykonawca uzyskać – 100 pkt.
10. Miejsce i termin składania ofert.
10.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 20 kwietnia 2009 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
,, Organizacja i Realizacja Imprezy „ Dni Miasta Żagań – Jarmark Św.
Michała,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres
Wykonawcy oraz nr telefonu.
10.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 kwietnia 2009 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.

11.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 30 marca 2009r.
Nr ogłoszenia 83010-2009

Żagań, dnia 30 marca 2009r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-30 15:39:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-30 15:57:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-30 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3299 raz(y)