Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Szczegóły informacji

WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI” NA TERENIE MIASTA ŻAGANIA

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-02 00:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-02 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2008-12-02 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZP-341-38-2008 Żagań, dnia 11 grudnia 2008 r.
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8
Pzp.
1. Zamawiający.
Gmina Żagań o statusie miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań REGON : 00010000526794 NIP:924-10-00-673 Telefon:068 477-10-40 faks: 068 477-10-17 e-mail: info@um.zagan.pl
2. Przedmiot zamówienia.
WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI” NA TERENIE MIASTA ŻAGANIA.
3. Tryb postępowania. Postępowanie prowadzono w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 i 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający udziela zamówienia w pięciu częściach.
4. Otwarcie ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 11 grudnia 2008 r. o godzinie 11.10 w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, pok. nr 6. Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert- po jednej ofercie na każdą część zamówienia . 5. Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 1 wykonawca
6. Wykonawcy wykluczeni.
Z postępowania wykluczono 0 wykonawców.
7. Oferty odrzucone. Odrzucono 0 ofert.
8.Wykonawcy którzy złożyli oferty – punktacja przyznana ofertom wg kryterium oceny ofert.
Oferty z numerami 1 złożone na pięć części przedmiotu zamówienia po jednej ofercie na każdą część zamówienia przez Konsorcjum – „Żagań” w skład którego wchodzą następujące Firmy: Biuro Wycen Nieruchomości i Rzeczoznawstwa
Majątkowego- Dariusz Grabarczyk z siedzibą w Zielonej Górze ul. B. Krzywoustego 3/1A; Wycena Nieruchomości Hodur Jadwiga z siedzibą w Żaganiu ul. Akacjowa 16;
Biuro Szacowania Nieruchomości Mieczysława Maria Konik z siedzibą w Żaganiu ul. Nocznickiego 64/1 - reprezentowane przez Lidera Konsorcjum: Biuro Wycen Nieruchomości i Rzeczoznawstwa Majątkowego-Dariusz Grabarczyk z siedzibą w Zielonej Górze ul. B. Krzywoustego 3/1A.
W wyniku oceny wszystkich ważnie złożonych ofert zgodnie z kryterium oceny ofert
/100% -cena/, na każdą z V części przedmiotu zamówienia, Wykonawca uzyskał następującą ilość punktów:
Za najniższą cenę - 100 pkt x 100%, co po przeliczeniu dało 100 punktów.
Łącznie Wykonawca uzyskał 500 punktów /5 członków Komisji Przetargowej x 100
punktów od każdego członka Komisji/.

9. Oferta najkorzystniejsza Na podstawie streszczenia oceny i porównania złożonych ofert za najkorzystniejsze oferty dla każdej z pięciu części przedmiotu zamówienia uznano oferty oznaczone nr 1 złożone przez : Konsorcjum –„ Żagań” reprezentowane przez Lidera Konsorcjum: Biuro Wycen Nieruchomości i Rzeczoznawstwa Majątkowego-
Dariusz Grabarczyk z siedzibą w Zielonej Górze ul. B. Krzywoustego 3/1A.

Uzasadnienie:
Oferty złożone przez Konsorcjum –„Żagań” dla wszystkich 5 części przedmiotu zamówienia są jedynymi ważnymi ofertami, których treść jest zgodna ze SIWZ. Wykonawca zaproponował wykonanie przedmiotu zamówienia:
- dla części I za łączną cenę jednostkową brutto 2 537,60 zł.,
- dla części II za łączną cenę jednostkową brutto 2537,60 zł.,
- dla części III za łączną cenę jednostkową brutto 2537,60 zł.,
- dla części IV za łączną cenę brutto 12 468,40 zł.
- dla części V za cenę brutto 4 562,80 zł.
Termin wykonania poszczególnych wycen dla części I, II i III. przedmiotu zamówienia Wykonawca określił na 21 dni od daty otrzymania zlecenia wykonania danej wyceny, natomiast dla części IV przedmiotu zamówienia- określił na 3 miesiące od daty otrzymania danego zlecenia, a dla części V przedmiotu zamówienia – na 2 miesiące od daty otrzymania zlecenia.