Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Szczegóły informacji

Udzielenie i obsługa kredytu bankowego dla Gminy Żagań o statusie miejskim w wysokości 680.000 PLN

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2008-11-14 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-11-14 10:10:00

Ogłoszono dnia: 2008-10-15 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy Prawo zamówień publicznych – dla usług

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,Udzielenie i obsługa kredytu bankowego dla Gminy Żagań o statusie miejskim w wysokości 680.000 PLN”.
Ogłoszenie zamieszczono w dniu 15.10.2008r. w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr UZP UZP 267917-2008.
1. Adres strony internetowej Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych / pokój nr 26/
2.Przedmiot zamówienia publicznego KOD CPV 66110000-4
2.1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania w szczególności obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa dla Gminy Żagań o statusie miejskim kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 680.000,00 PLN /słownie: sześćset osiemdziesiąt tysięcy złotych /z przeznaczeniem na częściowe pokrycie kosztów związanych z realizacją zadania pn” „Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego p.n. Moje Boisko Orlik 2012 ( boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1”.
Spłata kredytu następować będzie w okresach kwartalnych przez 4 lata w następujący sposób:
• w 2009r – 170.000 zł / 4 raty po 42.500 zł/
• w 2010r – 170.000 zł / 4 raty po 42.500 zł/
• w 2011r –170.000 zł / 4 raty po 42.500 zł/
• w 2012r – 170.000 zł / 4 raty po 42.500 zł/
Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny „inblanco”
Zastrzeżenie:
Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczane będą wyłącznie od niespłaconej kwoty. Zamawiający zwolniony będzie od jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. Spłata odsetek od kredytu następowała będzie w okresach miesięcznych – od niespłaconej kwoty kapitału.

3. Informacje dotyczące ofert wariantowych i częściowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
Wymagany termin :
Uruchomienie kredytu powinno nastąpić jednorazowo w dniu 10 grudnia 2008 roku.
5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych / tj. Dz. U. 2007r, Nr 223, poz.1655/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1 c) aktualny dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zależności od ustawy na mocy, której utworzony został bank: prawo bankowe; prawo bankowe za zgodą prezesa NBP w porozumieniu z Ministrem Finansów - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.2.lit.c i d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

5.7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania /spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.

5.8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z Wykonawców.
5.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie : Kryterium: odsetki od kredytu - 80 %. Kryterium: Opłaty i prowizje - 20%
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad: Kryterium – odsetki od kredytu

odsetki oferowane najniższe
Odsetki od kredytu = -------------------------------------------------x 80 % x 100pkt
odsetki badanej oferty
Kryterium – opłaty i prowizje
Opłaty i prowizje oferowane najniższe
Opłaty i prowizje= -----------------------------------------------------x 20% x 100pkt
Opłaty i prowizje oferty badanej


8. Miejsce i termin składania ofert.

8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 14 listopada 2008 r. do godziny 10.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :,,Udzielenie i obsługa dla Gminy Żagań o statusie miejskim kredytu bankowego w wysokości 680.000,00 zł.” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 listopada 2008 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 10.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
W uzasadnionych przypadkach co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.


Żagań, dnia 15 października 2008r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-15 16:02:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-15 16:02:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-15 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1411 raz(y)