Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł
Szczegóły informacji
Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej
Finansowanie: Roboty budowlane
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2008-09-18 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-09-18 10:10:00
Ogłoszono dnia: 2008-09-09 przez Danuta Siemiątkowska
Treść:
Żagań, 15.09.2008
Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zgodnie z art.38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz.1655) Zamawiający dokonuje modyfikacji treści SIWZ.
Zamawiający wprowadza modyfikację opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę mięsa i produktów mięsnych do stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu.
Wobec powyższego opis przedmiotu zamówienia w SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) ulega zmianie:
1) W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w punkcie 3 Przedmiot zamówienia, w pozycji nr 17 – po modyfikacji treści zapisu brzmi on następująco: Wołowina antrykot z kością,
2) W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy), w pozycji nr 17 – po modyfikacji treści zapisu brzmi on następująco: Wołowina antrykot z kością.
Na stronie internetowej Urzędu Miasta w Żaganiu, na której opublikowane jest ogłoszenie o przetargu nieograniczonym zamieszczono nowy druk Formularza cenowego (SIWZ / 15.09.2008r.), uwzględniającego powyższe zmiany. Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania oferty.
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawo zamówień publicznych
Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zgodnie z art.38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz.1655) Zamawiający dokonuje modyfikacji treści SIWZ.
Zamawiający wprowadza modyfikację opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę mięsa i produktów mięsnych do stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu.
Wobec powyższego opis przedmiotu zamówienia w SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) ulega zmianie:
1) W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w punkcie 3 Przedmiot zamówienia, w pozycji nr 17 – po modyfikacji treści zapisu brzmi on następująco: Wołowina antrykot z kością,
2) W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy), w pozycji nr 17 – po modyfikacji treści zapisu brzmi on następująco: Wołowina antrykot z kością.
Na stronie internetowej Urzędu Miasta w Żaganiu, na której opublikowane jest ogłoszenie o przetargu nieograniczonym zamieszczono nowy druk Formularza cenowego (SIWZ / 15.09.2008r.), uwzględniającego powyższe zmiany. Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania oferty.
OGŁOSZENIE
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawo zamówień publicznych
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Pstrowskiego 3
68-100 Żagań
tel./fax (068) 478-14-54/55
ogłasza przetarg nieograniczony pn. „Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu”.
I. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Żagań (BIP – przetargi publiczne/http://bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać – na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 4 lub przesyłką pocztową – wysyłając wniosek o udostępnienie SIWZ na adres Zamawiającego.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO – JEGO ZAKRES.
CPV – 15110000-2, 15131000-5
Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3.
Dostawa mięsa i produktów mięsnych odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku o godz.7.00.
Szczegółowy opis asortymentu i ilości:
ul. Pstrowskiego 3
68-100 Żagań
tel./fax (068) 478-14-54/55
ogłasza przetarg nieograniczony pn. „Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu”.
I. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Żagań (BIP – przetargi publiczne/http://bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać – na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 4 lub przesyłką pocztową – wysyłając wniosek o udostępnienie SIWZ na adres Zamawiającego.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO – JEGO ZAKRES.
CPV – 15110000-2, 15131000-5
Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3.
Dostawa mięsa i produktów mięsnych odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku o godz.7.00.
Szczegółowy opis asortymentu i ilości:
L.p. | Przedmiot zamówienia | Jednostka | Ilość |
1. | Boczek wędzony | Kg | 150 |
2. | Filet drobiowy | Kg | 400 |
3. | Flaki wołowe blanszowane | Kg | 120 |
4. | Kiełbasa zwyczajna | Kg | 800 |
5. | Kości | Kg | 600 |
6. | Kurczaki | Kg | 200 |
7. | Kaszanka jęczmienna | Kg | 200 |
8. | Karczek wieprzowy bez kości | Kg | 500 |
9. | Łopatka wieprzowa bez kości | Kg | 300 |
10. | Mięso mielone wieprzowe | Kg | 600 |
11. | Porcja rosołowa | Kg | 70 |
12. | Schab z kością | Kg | 200 |
13. | Schab bez kości | Kg | 200 |
14. | Szynka wieprzowa bez kości | Kg | 150 |
15. | Serca wieprzowe | Kg | 100 |
16. | Udka kurczaka | Kg | 250 |
17. | Wołowina antrykot | Kg | 70 |
18. | Wątroba wieprzowa | Kg | 200 |
19. | Wątróbka z kurczaka | Kg | 100 |
20. | Żeberka | Kg | 500 |
21. | Żołądki z kurczaka | Kg | 100 |
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2. Dostawa mięsa i przetworów mięsnych powinna odbywać się środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe wykonanie zamówienia,
Usługę należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji:
Rozpoczęcie – 01.10.2008
Zakończenie – 30.09.2009r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami). Każdy wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• Ofertę, przygotowaną na załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się (konsorcjum) wymagane jest, aby ofertę złożyło Konsorcjum – reprezentowane przez pełnomocnika.
• Formularz cenowy, przygotowany na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się (konsorcjum) wymagane jest, aby formularz cenowy złożyło Konsorcjum – reprezentowane przez pełnomocnika.
• Oświadczenie o o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1,2.
• Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa wymagany dokument oddzielne.
• Dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu bezpieczeństwa żywności HACCP w jednostce realizującej przedmiot zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa wymagany dokument oddzielnie.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie innych wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania ( spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego).
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM.
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się:
kryterium: CENA - waga 100%
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------- X 100
Cena badanej oferty brutto
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3, pok. Nr 19 do dnia 18.09.2008r. do godz. 10.00czasu miejscowego.
Koperta powinna być oznaczona „Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu” oraz winna być opatrzona w nazwę, adres i nr telefonu Wykonawcy.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2008r. w siedzibie Zamawiającego
w pok. Nr 4 o godzinie 10.10czasu miejscowego.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
XII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XIII. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.09.2008 r.,nr ogłoszenia 209271-2008.
Żagań, dnia 09.09.2008
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2. Dostawa mięsa i przetworów mięsnych powinna odbywać się środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe wykonanie zamówienia,
Usługę należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji:
Rozpoczęcie – 01.10.2008
Zakończenie – 30.09.2009r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami). Każdy wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• Ofertę, przygotowaną na załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się (konsorcjum) wymagane jest, aby ofertę złożyło Konsorcjum – reprezentowane przez pełnomocnika.
• Formularz cenowy, przygotowany na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się (konsorcjum) wymagane jest, aby formularz cenowy złożyło Konsorcjum – reprezentowane przez pełnomocnika.
• Oświadczenie o o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1,2.
• Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa wymagany dokument oddzielne.
• Dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu bezpieczeństwa żywności HACCP w jednostce realizującej przedmiot zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa wymagany dokument oddzielnie.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie innych wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania ( spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego).
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM.
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się:
kryterium: CENA - waga 100%
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------- X 100
Cena badanej oferty brutto
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3, pok. Nr 19 do dnia 18.09.2008r. do godz. 10.00czasu miejscowego.
Koperta powinna być oznaczona „Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do stołówki OPS w Żaganiu” oraz winna być opatrzona w nazwę, adres i nr telefonu Wykonawcy.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2008r. w siedzibie Zamawiającego
w pok. Nr 4 o godzinie 10.10czasu miejscowego.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
XII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XIII. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.09.2008 r.,nr ogłoszenia 209271-2008.
Żagań, dnia 09.09.2008
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Danuta Siemiątkowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-09-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Siemiątkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-09-09 14:38:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-09-09 14:49:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-09-09 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2137 raz(y) |