Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Szczegóły informacji

"Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek dla Urzędu Miasta Żagań”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2008-08-29 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-08-29 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2008-08-19 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 14 000,00 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl


ogłasza zamówienie publiczne na : „Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek dla Urzędu Miasta Żagań” i zaprasza Wykonawców do złożenia oferty na przedmiotowe zamówienie.

ogłasza zamówienie publiczne na : „Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek dla Urzędu Miasta Żagań” i zaprasza Wykonawców do złożenia oferty na przedmiotowe zamówienie.

Zgodnie z art.4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, do przedmiotowego zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie publiczne następuje w oparciu o Zarządzenie wewnętrzne nr 49/2007 Burmistrza Miasta Żagań z dnia 12 lipca 2007 r. w sprawie ramowych procedur udzielenia zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro.

I.Przedmiot zamówienia publicznego – jego zakres :
,,Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek dla Urzędu Miasta
Żagań."
Zakup i dostawa obejmuje następujące rodzaje materiałów eksploatacyjnych :
wg tabeli 1
 
2.2. Pozostałe materiały eksploatacyjne
wg tabeli 2

2.3.Tonery, kartridże, tusze, bębny i kasety z taśmą muszą być produktami
oryginalnymi i fabrycznie nowe.
2.4.Poprzez oryginalne fabrycznie nowe tonery, taśmy i kartridże do drukarek,
Zamawiający rozumie tonery, taśmy i kartridże do drukarek, które nie były
wcześniej eksploatowane, a do procesu ich wytworzenia zostały wykorzystane
tylko fabrycznie nowe, nie używane elementy, w tym m.in. wałek światłoczuły.
2.5.Przedmiot dostawy musi być: oryginalny, fabrycznie nowy, posiadający
oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad
technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu.
Wykonawca dostarczy tonery i tusze o maksymalnej pojemności dla danego typu
i producenta drukarki.
2.6.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego tonerów, taśm i kartridży do drukarek
innych niż zalecane przez producentów sprzętu wymienionego w powyższej
tabeli, pod warunkiem, iż zaoferowane tonery, taśmy i kartridże do drukarek
będą równoważne pod względem jakości materiałom eksploatacyjnym
zalecanym przez producentów sprzętu, a ich wydajność nie będzie niższa od
wydajności podanej w tabeli.
2.7.Wykonawca wypełni tabelę zgodności oferowanego materiału eksploatacyjnego
z uzupełnionymi numerami katalogowymi oferowanych materiałów
eksploatacyjnych.
2.8.Wszystkie materiały eksploatacyjne winny być objęte gwarancją do czasu
wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy.
2.9.Tryb realizacji gwarancyjni odbywać się będzie w formie „door-to-door” czyli
Wykonawca odbiera wadliwy produkt z siedziby zamawiającego i po naprawie
dostarcza do siedziby zamawiającego.
2.10.Warunki dostaw:
a. Dostawa tonerów i taśm oraz kartridży do drukarek realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, w okresie 7 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy,
b. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego / Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17/. Koszty związane z transportem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
c. Realizacja dostawy przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania telefonicznie lub za pośrednictwem faxu.
d. Płatność faktur za dostarczone tonery, taśmy i kartridże do drukarek nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.

II. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

III. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

IV. Termin realizacji zamówienia :
Przez okres 7 miesięcy od daty zawarcia umowy.

V. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w
Ustawie Prawo Zamówień Publicznych / tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki,
jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
Ofertę wraz z Tabelą zgodności oferowanego materiału eksploatacyjnego z
wymaganiami Zamawiającego /i żądanymi dokumentami/.
Do ofert zależy dołączyć :
a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych.
b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2 lit.c
składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia
osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji
wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez
osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia
dokumentów za zgodność oryginałem.
6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich
uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne
byłoby unieważnienie postępowania.
7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia
wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do
przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez
Zamawiającego/.
VI. Sposób przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty.
3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub
wycofać ofertę.
4. Oferta złożona po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
5. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu oraz inne żądane załączniki i dokumenty określone w
ogłoszeniu
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pisemnie przy użyciu nośnika
pisma nie ulegającego usunięciu.
7. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
8. Oferta musi być złożona Zamawiającemu w zaklejonym, nienaruszonym
opakowaniu z napisem „Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i
drukarek dla Urzędu Miasta Żagań” .
Na kopercie powinny znajdować się : nazwa Wykonawcy /firma/, dokładny
adres Wykonawcy, numer telefonu i nr faksu Wykonawcy.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający nie
przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania. Musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
11. Cena musi być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena podana
w ofercie jest ceną ryczałtową, stałą i ostateczną.
12. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.

VII. Miejsce i termin składania ofert.
1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań
Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 29 sierpnia 2008 r. do godziny 11.00
czasu miejscowego.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 sierpnia 2008 roku w siedzibie Zamawiającego
w pokoju nr 6 o godzinie 1110- czasu miejscowego.
3. Otwarcie ofert jest jawne.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny – 100 %. /cena o wartości brutto- wraz z podatkiem od towarów i usług
VAT/
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie
między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz
dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści, z wyjątkiem oczywistych omyłek
pisarskich i omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, który złożył ważną,
najkorzystniejszą ofertę, z najniższą ceną brutto.
6. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych, z tym że
oferty dodatkowe nie mogą zawierać cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
7. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) złożone oferty dodatkowe zawierają taką samą cenę.
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było wcześniej przewidzieć,
e) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik
ogłoszenia.

Żagań, dnia 19 sierpnia 2008r.


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-19 23:58:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-19 23:58:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-08-19 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1210 raz(y)