Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Szczegóły informacji

BUDOWA NAWIERZCHNI UL. STROMEJ W ŻAGANIU - ETAP II

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2008-02-25 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-02-25 12:10:00

Ogłoszono dnia: 2008-02-15 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8 PZP, PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU OGRANICZONEGO
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl

ogłasza przetarg ograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,BUDOWA NAWIERZCHNI UL. STROMEJ W ŻAGANIU- ETAP II i zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO KOD CPV 45233220-7, 45233222-1
Budowa nawierzchni ul. Stromej w Żaganiu – etap II.

1.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:
Wykonanie jednostronnego chodnika (II etap prac) tj. od skrzyżowania z
ulicą Bolesławiecką (droga powiatowa) strona prawa, wg dokumentacji
projektowej pn. „Budowa nawierzchni jezdni i chodników na ulicy
Stromej w Żaganiu”, opracowanej przez Pracownię Projektową ARANŻ-
BUD dr inż. Eryk Dayeh.
W szczególności należy wykonać następujące prace :
- roboty ziemne wykonywane koparkami - 13,50 m3
- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 46,50 m2
- nawierzchnia ( chodnik) z kostki brukowej betonowej gr.8 cm szarej -
133,50 m2
- nawierzchnia (wjazdy) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kolorowej -
46,50 m2
- ułożenie krawężników betonowych 15x30 - 90,00 m
- złożenie obrzeży betonowych 30x8 - 90,00m
- wykonanie studzienek ściekowych ulicznych - 3 kpl.
1.2. Wykonawca powinien uwzględnić również / na etapie składania oferty/ :
- koszt wykonania projektów organizacji ruchu,
- koszt obsługi geodezyjnej /w tym między innymi mapy i obmiar
powykonawczy/,
- koszt wykonania badań dotyczących stopnia zagęszczenia podłoża.
1.3. Wykonawca na etapie sporządzania oferty jest zobowiązany sporządzić
kalkulację ceny ofertowej wraz z przedmiarem robót oraz cenami
jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, wykazem
stawek i narzutów.
1.4. Niniejszy przedmiot zamówienia należało będzie wykonać zgodnie z :
- warunkami technicznymi i sztuką budowlaną,
- dokumentacją projektową pn. „Budowa nawierzchni jezdni i chodników
na ul. Stromej w Żaganiu”, opracowaną przez Pracownię Projektową
ARANŻ-BUD dr inż. Eryk Dayeh, ul. Rzeźnicka 120, 68-100 Żagań,
określającą szczegółowy zakres robót- która będzie dostępna dla
Wykonawców dopiero na etapie zaproszenia do składania ofert.

2. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
rozpoczęcie – w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie – pożądany termin nie później niż do dnia
31 lipca 2008 roku.

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych / t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz.1655 /. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki,
jeżeli:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki posiadania
doświadczenia zawodowego, jeżeli przedłoży wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienie rozumie się wykonanie
nie mniej niż 180 m2 nawierzchni /jednorazowo/ z kostki brukowej
betonowej.
5.3.Zamawiający przyzna jeden punkt na każdą wykazaną przez Wykonawcę
robotę budowlaną, spełniającą warunek doświadczenia zawodowego
określoną w punkcie 5.2.
5.4. W przypadku niespełnienia warunku określonego w punkcie 5.2
dotyczącego doświadczenia zawodowego Wykonawca nie zostanie
dopuszczony do udziału w postępowaniu- zostanie wykluczony
z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu -5,
Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają
największą liczbę punktów za doświadczenie zawodowe.

6. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH ORAZ DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1.Wykonawca jest zobowiązany złożyć Wniosek o dopuszczenie do udziału w
przetargu ograniczonym wraz z następującymi oświadczeniami oraz
dokumentami :
a) oświadczeniem- zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych
i oświadczeniem zgodnie z art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych,
b) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym
zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności,
d) wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,
że roboty te zostały wykonane należycie,
e) dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania
przedmiotowych robót / w zakresie robót drogowych/.
6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w punkcie 6.1.lit. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez
Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem
polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z
Wykonawców.
6.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.7. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, jeżeli nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu.

7. LICZBA WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAPROSZENI DO UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 5 wykonawców.
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu
jest większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców,
którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę
nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego w
postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu
jest mniejsza od 5, zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich
wykonawców spełniających te warunki.

8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
9.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
9.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - Cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto

10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

10.1.Zamkniętą kopertę zawierającą wniosek wraz z żądanymi oświadczeniami
oraz dokumentami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac
Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 25 lutego 2008 r. do godziny
12.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na
„Budowę nawierzchni ul. Stromej w Żaganiu”- etap II oraz
winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu i
faksu.

11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 14.02.2008 r.
Nr 30484-2008.

Załączniki