Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Dostawa i montaż opraw oświetleniowych w ramach zadania „Zakup żyrandoli i kinkietów do Sali Kryształowej oraz dwóch sal wystawienniczych, znajdujących się we wschodnim skrzydle Pałacu Książęcego”
Status: w toku
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
Finansowanie: Roboty budowlane
Nr UZP: 247208-2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-07-05 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 26
Ogłoszono dnia: 2013-06-27 przez Janina Chłostowska
Treść:
OGŁOSZENIE
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.zagan.pl zakładka przetargi publiczne
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie dostawy i montażu opraw oświetleniowych w ramach zadania pn. „Zakup żyrandoli i kinkietów do Sali Kryształowej oraz dwóch sal wystawienniczych, znajdujących się we wschodnim skrzydle Pałacu Książęcego”,
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 200 000 euro, określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych dla dostaw i usług.
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.zagan.pl lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/.
2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
CPV 31.52.41.20-2 OŚWIETLENIE SUFITOWE
-
OŚWIETLENIE ŚCIENNE
- ŻARÓWKI OŚWIETLENIOWE
2.1. Opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż opraw oświetleniowych w ramach zadania „Zakup żyrandoli i kinkietów do Sali Kryształowej oraz dwóch sal wystawienniczych, znajdujących się we wschodnim skrzydle Pałacu Książęcego”,
W tym zakresie Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i montażu opraw oświetleniowych wraz ze źródłem światła według poniższego wykazu :
1) Pomieszczenie 2/07 o powierzchni 342,23 m2 , wysokość pomieszczenia 9,50m
a) Żyrandol – 3 szt. :
- ilość punktów świetlnych winna mieścić się w przedziale 36-48 szt. ( max 60 W każdy)
- przewidziano 2 kW / żyrandol
- żarówki energooszczędne, przewidziane do współpracy ze ściemniaczem.
Oczekiwania zamawiającego względem stylistyki, wyglądu żyrandola obrazuje załącznik
-zdjęcie Nr 3.Wykonawca winien dostarczyć podobnie wyglądający żyrandol,
„lub równoważny” przedstawionemu na zdjęciu. Wymiar żyrandola winien wynosić ok. 120
cm średnicy oraz 200 cm wysokości z tolerancją 5 %. Kolorystyka elementów
konstrukcyjnych – złota.
b) Kinkiet – 12 szt. :
- 3 ramienny ( max 60 W/ ramię)
- żarówki energooszczędne, przewidziane do współpracy ze ściemniaczem
- środkowe ramię wykorzystywane będzie jako światło ewakuacyjne wobec czego
zachodzi konieczność wyposażenia kinkietów w minimum dwa niezależne obwody
zasilające.
Oczekiwania Zamawiającego względem stylistyki, wyglądu kinkietu obrazuje załącznik-
zdjęcie nr 2. Wykonawca winien dostarczyć podobnie wyglądający kinkiet, „ lub
równoważny”przedstawionemu na zdjęciu. Wymiar kinkietu 30x40x20 cm z tolerancją
15%. Kolorystyka elementów konstrukcyjnych – złota.
Żyrandole i kinkiety powinny stanowić komplet w zakresie stylistyki oraz materiału z
którego zostały wykonane.
2) Pomieszczenie 2/08 o powierzchni 134,68 m2, wysokość pomieszczenia 5,70m
a) Żyrandol – 2 szt.:
- ilość punktów świetlnych winna mieścić się w przedziale 18-24 szt. ( max 60 W każdy)
- przewidziano 2 kW / żyrandol
- żarówki energooszczędne, przewidziane do współpracy ze ściemniaczem.
Oczekiwania zamawiającego względem stylistyki, wyglądu żyrandola obrazuje załącznik
- zdjęcie Nr 1. Wykonawca winien dostarczyć podobnie wyglądający żyrandol, „lub
równoważny” przedstawionemu na zdjęciu. Wymiar żyrandola winien wynosić ok. 120 cm
x 120 cm z tolerancją 5%. Kolorystyka elementów konstrukcyjnych – złota.
b) Kinkiet – 4 szt. :
- 3 ramienny ( max 60 W/ ramię)
- żarówki energooszczędne, przewidziane do współpracy ze ściemniaczem
- środkowe ramię wykorzystywane będzie jako światło ewakuacyjne wobec czego
zachodzi konieczność wyposażenia kinkietów w minimum dwa niezależne obwody
zasilające.
Oczekiwania zamawiającego względem stylistyki, wyglądu kinkietu obrazuje załącznik-
zdjęcie nr 2. Wykonawca winien dostarczyć podobnie wyglądający kinkiet, „lub
równoważny” przedstawionemu na zdjęciu. Wymiar kinkietu 30x40x20 cm z tolerancją
15%. Kolorystyka elementów konstrukcyjnych – złota.
Żyrandole i kinkiety powinny stanowić komplet w zakresie stylistyki oraz materiału z
którego zostały wykonane.
3) Pomieszczenie 2/09 o powierzchni 121,96 m2, wysokość pomieszczenia 5,50m
a) Żyrandol – 2 szt.:
- ilość punktów świetlnych winna mieścić się w przedziale 18-24 szt. ( max 60 W każdy)
- przewidziano 2 kW / żyrandol
- żarówki energooszczędne, przewidziane do współpracy ze ściemniaczem.
Oczekiwania zamawiającego względem stylistyki, wyglądu żyrandola obrazuje załącznik
- zdjęcie Nr 1. Wykonawca winien dostarczyć podobnie wyglądający żyrandol „lub
równoważny” przedstawionemu na zdjęciu. Wymiar żyrandola winien wynosić ok. 120 cm
x 120 cm z tolerancją 5%. Kolorystyka elementów konstrukcyjnych – złota.
b) Kinkiet – 5 szt. :
- 3 ramienny ( max 60 W/ ramię)
- żarówki energooszczędne, przewidziane do współpracy ze ściemniaczem
- środkowe ramię wykorzystywane będzie jako światło ewakuacyjne wobec czego
zachodzi konieczność wyposażenia kinkietów w minimum dwa niezależne obwody
zasilające.
Oczekiwania zamawiającego względem stylistyki, wyglądu kinkietu obrazuje załącznik-
zdjęcie nr 2. Wykonawca winien dostarczyć podobnie wyglądający kinkiet, „ lub
równoważny” przedstawionemu na zdjęciu. Wymiar kinkietu 30x40x20 cm z tolerancją
15%. Kolorystyka elementów konstrukcyjnych – złota.
Żyrandole i kinkiety powinny stanowić komplet w zakresie stylistyki oraz materiału z
którego zostały wykonane.
2.2. Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru szlifu elementów ozdobnych,
2) Przedmioty objęte dostawą muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE oraz muszą
spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów (Polskie Normy przenoszące
normy europejskie lub innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru
Gospodarczego przenoszące te normy), w szczególności w zakresie ochrony
przeciwpożarowej,
3) Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty fotografie proponowanych żyrandoli i
Kinkietów oraz inne żądane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące proponowanych
produktów (dokumenty o zgodności z wymaganą normą, certyfikaty bezpieczeństwa).
3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia
Zamówienie powinno być zrealizowane do 15 sierpnia 2013 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
6.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
1) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków,
2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda aby Wykonawca
wykazał się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert , a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1
dostawę żyrandoli i kinkietów wraz z ich montażem.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca złoży wraz z ofertą
dokumenty określone w punkcie 6.5 podpunkt 1 litera b ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając
dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.5 ppkt.2
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie precyzuje żadnych
warunków.
6.2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do
wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa
w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.5 ppkt.2 SIWZ.
Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.
6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
6.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6.5. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowania oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
1) w celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda
aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) oświadczenie w oparciu o art.44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów – poświadczeń, czy zostały one
wykonane lub są wykonywane należycie, w tym informacja o wykonanych, wykonywanych
nienależycie. Poświadczenie dotyczy wykonania dostaw żyrandoli i kinkietów wraz z
ich montażem. Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
Wykonawca, w miejsce poświadczenia może złożyć dokumenty potwierdzające należyte
wykonanie dostawy (tzw. referencje).
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w
wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda
poświadczeń, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów- poświadczeń.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień
publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
3) dokumenty dla podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.5.
podpunkt 2 litera b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także
osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego
siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
przedłożonego dokumentu;
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i
doświadczenia polega na zasobach innych podmiotów Wykonawca jest
zobowiązany przedstawić :
a) w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.5 podpunkt 2 ogłoszenia.
b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów
dotyczących zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
5) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz.331, z późn.zm), albo informację o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej;
6) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym
przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda :
a) opisu i fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi
zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie zamawiającego,
b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości
potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub
specyfikacjom technicznym.
6.6.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.
7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium na przedmiot zamówienia.
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie - Kryterium :
Cena - 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 5 lipca 2013 r. do godziny 11.00.
11.Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
16.1.Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej
18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie.
19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 czerwca 2013r. Nr ogłoszenia: 247208-2013.
JCh/
BURMISTRZ
Daniel Marchewka