Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”Szczegóły informacji
Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
Finansowanie: środki własne + dofinansowanie ze środków unijnych
Nr UZP: 431812-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-21 11:00:00
Ogłoszono dnia: 2012-11-05 przez Grażyna Niklewicz
Treść:
OGŁOSZENIE
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług
Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.zagan.pl zakładka przetargi publiczne
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi pn. Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach
projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą:
„Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”
, w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.
1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.zagan.pl lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych - pokój nr 26/.
2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
KOD CPV 60172000-4 – wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach
projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą:
„Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”
2.1.PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
UWAGA: W zależności od potrzeb organizacji zajęć projektu ilość kursów, kilometrów, godzina podstawienia i odjazdu pojazdu może ulec zmianie. W zależności od potrzeb organizacji zajęć projektu trasa, termin i ilość kilometrów wycieczki może ulec zmianie.
- Trasa nr 1a – pojazd 20 miejsc siedzących.
-
trasa: Nocznickiego Szkoła - Łąkowa - Żółkiewskiego - Marysin - Dzietrzychowice - Pożarów - Miodnica -
Gorzupia Dolna - Nocznickiego Szkoła; - przewidywana długość trasy ok 40 km;
- dowóz po zajęciach w poniedziałek o godzinie 1615;
- ilość kursów: 22;
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2013 r.;
- Trasa nr 1b – pojazd 20 miejsc siedzących.
- trasa: Nocznickiego Szkoła - Łąkowa - Nowogródzka - Stary Żagań - Pożarów - Miodnica - Gorzupia Dolna - Nocznickiego Szkoła;
- przewidywana długość trasy ok 35 km;
- dowóz po zajęciach we wtorek i środę o godzinie 1615;
- ilość kursów: 22 we wtorki, 22 w środy;
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2013 r.;
- Trasa nr 2 – pojazd 30 miejsc siedzących.
- trasa: Nocznickiego Szkoła - Armii Krajowej - Jana Pawła II - Księżnej Żaganny - Śląska - Księżnej Żaganny - Żarska CPN - Piastowska - Przyjaciół Żołnierza - Dworcowa - Kolejowa - Szkolna - Żelazna - Nocznickiego Szkoła;
- przewidywana długość trasy ok 20 km;
- dowóz po zajęciach w poniedziałek, wtorek i środę o godzinie 1615;
- ilość kursów: 22 w poniedziałki, 22 we wtorki, 22 w środy;
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2013 r.;
- Trasa nr 3 – pojazd 30 miejsc siedzących.
- trasa: Nocznickiego Szkoła - Armii Krajowej - Jana Pawła II - Pomorska- Keplera - Bracka - Łużycka - Piłsudskiego - Bożnów - Tomaszowo - Nocznickiego Szkoła;
- przewidywana długość trasy ok 25 km;
- dowóz po zajęciach w poniedziałek, wtorek i środę o godzinie 1615;
- ilość kursów: 22 w poniedziałki, 22 we wtorki, 22 w środy;
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2013 r.;
- Wycieczka do Warszawy - dwudniowa - Centrum Naukowe Kopernik, różne miejsca w Warszawie.
- dwie wycieczki w maju, około 100 osób każda;
UWAGA: może to być jedna wycieczka dla 200 osób !
- przewidywana długość jednej trasy: 1200 km;
- Wycieczka do Wrocławia - jednodniowa - ZOO, różne miejsca we Wrocławiu.
- jedna wycieczka w maju, około 100 osób;
- przewidywana długość trasy: 400 km;
- Wycieczka do Zielonej Góry - jednodniowa - Filharmonia.
- jedna wycieczka w maju, około 52 osób;
- przewidywana długość trasy: 150 km;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dołożenia dodatkowych tras dotyczących wyjazdów uczniów w ramach zajęć szkolnych, wycieczek i w dni wolne od zajęć, po cenach zaoferowanych w przetargu.
3.2 Usługa dowozu młodzieży musi być realizowana autobusami, busami lub równoważnymi spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262; z późn. zm.), w tym spełniającymi warunki dla autobusów szkolnych określone w § 22 tego rozporządzenia.
3.3 Opiekę nad młodzieżą w czasie wycieczek organizuje i zapewnia Zamawiający. Każda trasa odwozu zaczyna się i kończy przy Zespole Szkół nr 2 ul. Nocznickiego 18, Żagań.
UWAGA: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotem zamówienia.
3. Informacja dotycząca ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie – od daty podpisania umowy
Zakończenie - do15 czerwca 2013r, może ulec skróceniu ze względu na wcześniejsze zakończenie
zajęć.
Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych w ramach projektu w dni nauki szkolnej.
Termin realizacji wycieczek nieustalony - nie później jednak niż do 31 maja 2013r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków – dla każdej części przedmiotu zamówienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie
konsorcjum.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika
Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w
punkcie 6.1:
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda od Wykonawcy
potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca musi posiadać
licencję, koncesję, zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego osób.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)
dołączonych do oferty.
b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia;
W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 usługi obejmującej przewóz uczniów, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego ten
wymóg tego Wykonawcę, który wykaże że dysponuje lub będzie dysponował:
-minimum 2 autobusami, busami posiadającymi aktualne badania techniczne, przystosowanymi do przewozu, 30 pasażerów w miejscach siedzących,
-minimum 1 autobusem, busem (lub równoważny) posiadającym aktualne badania techniczne, w tym autobus, bus ten musi posiadać przystosowanie do przewozu 20 pasażerów w miejscach siedzących,
-odpowiednią liczbą autobusów turystycznych do przewozu około 100 osób do Warszawy (UWAGA - może wystąpić konieczność przewozu jednorazowo 200 osób), około 100 osób do Wrocławia, około 52 osób do Zielonej Góry.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2..
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest
podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia
warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych
w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne
dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2 w zakresie informacji o oświadczeniach lub
dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący
wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić
oddzielnie.
6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na
podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych
przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i
oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień
składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w
postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie
wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych – po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia
dokumentów.
6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24
ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
6.1 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2);
2) Licencja, zezwolenie lub koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
3) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania należycie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ, wraz z załączonym dokumentem, że usługa została wykonana w sposób należyty.
4) Wykaz autobusów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 (Potencjał techniczny - wykaz sprzętu). Do każdego przedstawionego w wykazie autobusu należy załączyć dodatkowo dokument potwierdzający stan techniczny pojazdu - dopuszczenie pojazdu do ruchu. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu.
5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunki określone w pkt. 6.9 pkt. 1 Wykonawcy spełniają łącznie.
2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo
zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z
ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo
zamówień publicznych;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
b) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera a, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny
być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert;
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę
mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących przedłożonego dokumentu;
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i
doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów
i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest
zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w
punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.
6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się
o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50%
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych -
w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii
Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie
publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.
7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
Kryterium: Cena - 100 %
2) Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania
matematycznego, w następujący sposób:
stosunek oferty z najniższą łączną ceną brutto spośród ważnych ofert
C= -------------------------------------------------------------------------x100%
do Łącznej ceny brutto badanej oferty
10. Miejsce i termin składania ofert – dla każdej części przedmiotu zamówienia
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę na daną część zamówienia należy złożyć
w Urzędzie Miasta Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 26, do
dnia 15 listopada 2012 r. do godziny 11.00.
11.Termin związania ofertą- dla każdej części przedmiotu zamówienia.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67
ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty
16.1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego
zobowiązaniem zawartym w ofercie.
16.2. Umowa zostanie zawarta na warunkach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
16.3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
16.4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli Zamawiający żąda takiego zabezpieczenia.
16.5. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
16.6.Zgodnie z postanowieniami art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych postanowień umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a/ aktualizacji danych Wykonawcy / z powodu zdarzeń losowych, Wykonawca powierza za zgodą zamawiającego wykonanie przedmiotu zamówienia osobie trzeciej/;
b/ zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezawinionych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron zobowiązana jest udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający z tego tytułu nie straci dofinansowania;
c/ jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
d/ ze względu na dofinansowanie przedmiotu zamówienia możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.
16.7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ podlega unieważnieniu.
16.8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
16.9. Realizacja prac wymieniony w punkcie 3 SIWZ - przedmiot zamówienia prowadzona
będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, należytą starannością, przepisami BHP.
16.10.W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody na skutek nie wykonania lub wadliwego wykonania usługi objętych zamówieniem Wykonawca prac zobowiązany jest do pokrycia całej powstałej szkody.
16.11.Obowiązującą formą odszkodowania uzgodnioną między stronami będą kary umowne.
16.12.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
16.13.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16.14 Zamawiający zastrzega sobie, ze termin wypłaty wynagrodzenia może ulec zmianie i będzie uzależniony od napływu transz dofinansowania projektu. Z tytułu ewentualnego opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia Wykonawca nie będzie rościł prawa do naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę.
16.15.Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi transportowej.
Powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia osobie trzeciej wymaga zgody Zamawiającego.
16.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozu.
17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii
Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego jest współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie
całości lub części zamówienia
TAK przewiduje się.
19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.11.2012r
Nr ogłoszenia: UZP 431812-2012
GN
z up. Burmistrza
Jerzy Bielawski
Z-ca Burmistrza
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Niklewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Niklewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-05 12:44:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-05 12:47:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-27 13:33:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2147 raz(y) |