ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: "PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ, REMONTEM I UTRZYMANIEM NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ”, Drukuj informację Zamówienie publiczne: "PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ, REMONTEM I UTRZYMANIEM NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ”,

Szczegóły informacji

"PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ, REMONTEM I UTRZYMANIEM NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ”,

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2011-03-04 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-03-04 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2011-02-22 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39, fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi dotyczącej
„PEŁNIENIA FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ, REMONTEM I UTRZYMANIEM NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ”, w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP-dla usług.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 25/.

2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
KOD CPV 71.24.70.00-1 NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI

PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ, REMONTEM I UTRZYMANIEM NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ
.
2.1. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakres prac obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniach inwestycyjnych budowy dróg, robót remontowych i utrzymaniu infrastruktury drogowej na terenie miasta Żagań, w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tekst jednolity Dz. U. 2010r, Nr 243, poz. 1625/, a w szczególności:
1) zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z
uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności.
2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności
jej realizacji z projektem technicznym i pozwoleniem na budowę, przepisami
prawa i wiedzy technicznej w tym zakresie;
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów
budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych
wyrobów budowlanych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w
czynnościach odbiorowych gotowych obiektów i przekazania ich do użytkowania
(pozwolenie na użytkowanie);
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także
kontrolowanie rozliczeń prowadzonych budów i sprawdzanie kosztorysów
robót dodatkowych lub zamiennych;
6) potwierdzenia stopnia zaawansowania robót budowlanych niezbędnych do ich
częściowego fakturowania;
7) żądanie od kierownika budowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie do
stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, materiałów;
8) dokonywanie stosownych wpisów do dziennika budowy, wstrzymania dalszych
robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować
niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
9) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych.
10)ewentualny udział w pracach komisji przetargowej na wybór Wykonawcy robót
budowlanych w zakresie sprawdzania kosztorysów ofertowych i materiałów
zaproponowanych do realizacji robót budowlanych;
11)weryfikacja dokumentacji powykonawczej;
12)w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nie przewidzianych
umową zawartą z wykonawcą robót, zamiennych ewentualnie zaniechania
wykonania pewnych robót, wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o
tym Zamawiającego, a także przygotować i przedstawić do zatwierdzenia
Zamawiającemu stosowny protokół konieczności wykonania robót
dodatkowych, zamiennych bądź robót zaniechanych;
13) udział w naradach koordynacyjnych budowy;
14)udział w przekazywaniu placu budowy.

2.2. Ponadto Wykonawca :
1) obowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach,
które pojawiły się przy wykonywaniu umowy, mających wpływ na zakres prac
i cel, któremu ma służyć;
2) jest zobowiązany przed przystąpieniem do czynności związanych z pełnieniem
nadzoru inwestorskiego do okazania Zamawiającemu dokumentu
potwierdzającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie;
3) ma prawo wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia,
potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia
nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także
wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia
ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów
dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz
urządzeń technicznych;
4) ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania
poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także
wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich
kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną
niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.

2.3. Planowana wartość szacunkowa inwestycji na drogach gminnych, robót remontowych i utrzymania infrastruktury drogowej w 2011 roku, które będą objęte nadzorem inwestorskim, wyniesie ogółem około- 4 433 211.36zł. netto, w tym :
1) na remonty bieżące dróg i parkingów – 650 406,50 zł.
2) na odnowienie oznakowań poziomych i pionowych dróg- 105 691,06 zł.
3) na likwidację barier architektonicznych na ciągach pieszych – 16 260,16 zł.
4) na remonty bieżące dróg wewnętrznych – 20 325,20 zł.
5) na inwestycje w zakresie dróg gminnych – 3 026 975,61zł.
6) na inwestycje w zakresie dróg wewnętrznych – 581 113,82 zł. .
7) na budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Strefy Aktywności
Gospodarczej ul. Asnyka - 32 439,02 zł.


2.4 Informacje dodatkowej do przedmiotu zamówienia :
1) przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowane - tekst jednolity Dz.U. z 2010
r. Nr 243, poz.1625/ i przepisami wykonawczymi do tego prawa;
2) w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia
podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty tej części
zamówienia, które wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy;
3) Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z zakresem planowanych przez
Zamawiającego robót budowlanych z branży drogowej, objętych nadzorem, a
także aby uzyskał wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być pomocne
do prawidłowego sporządzenia oferty.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie : od dnia zawarcia umowy
Zakończenie : 31 grudnia 2011r,

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkI dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.

6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.

6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1:
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy
potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż
przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych
uprawnień /koncesja, zezwolenie, licencja/;
b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za
spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie
nadzoru inwestorskiego nad inwestycją drogową.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą
dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić
łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te
wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobą posiadającą
uprawnienia do : pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, albo innymi
uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do
wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia
w w/w specjalności. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca
złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c
ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą
spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na potencjale
technicznym i osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w punkcie
6.9 podpunkt 2
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za
spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego
warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1
litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek
mogą spełnić łącznie.

6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.

6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –
po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:

1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w
art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych usług w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz musi załączyć
dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych na świadczenie usług, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami;
d) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień:
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24
ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie,
b) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera a, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych
organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o
udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego
dokumentu;
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i
doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych
podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,
Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty
wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.

6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.

7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
9.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie –
Kryterium: Cena - 100 % - cena łączna brutto.
9.2. Przy ocenie kryterium: Cena oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób:

stosunek oferty z najniższą ceną łączną brutto spośród ważnych ofert
C= --------------------------------------------------------------------- x100%
do ceny łącznej brutto badanej oferty


10. Miejsce i termin składania ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17, pok. nr 25, do dnia 4 marca 2011 r. do godziny 11.00.

11.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
16.1.Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem, że:
a) zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie
robót budowlanych nadzorowanych przez Wykonawcę , których wykonanie
w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji
przedmiotu zamówienia,
b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych, nadzorowane przez
Wykonawcę zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, lub też wystąpiły warunki atmosferyczne, które
ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych
zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe
zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia.
c) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie
planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób
trzecich lub właściwych organów,
2) w zakresie zmniejszenia/zwiększenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem,
że:
a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty
budowlane nadzorowane przez Wykonawcę przyczyn, wykonanie całości
przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których
przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich
kosztów,
b) zaszła konieczność udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych
zamówieniem podstawowym wykonawcy robót budowlanych na podstawie
art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

16.2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunków określonych w punkcie 16.1 SIWZ podlega unieważnieniu.

17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej.
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie przewiduje się, przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.lutego 2011 r. Nr ogłoszenia: 61271-2011.

Żagań, dnia 22lutego 2011 r.

z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Sekretarz Miasta




Załączniki

  • (ZIP, 133.4 KiB) Data publikacji: 2011-02-22 | Data wytworzenia informacji: 2011-02-22

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-22 13:50:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-22 13:50:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-22 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4129 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony