ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZSTNIEJSZEJ OFERTY NA WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA ŻAGANIA Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZSTNIEJSZEJ OFERTY NA WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA ŻAGANIA

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZSTNIEJSZEJ OFERTY NA WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE MIASTA ŻAGANIA

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2010-12-21 00:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-12-21 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2010-12-21 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

ZP-341-31-2010 Żagań, dnia 21 grudnia 2010 r.

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Pzp.

1. Zamawiający.
Gmina Żagań o statusie miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań
REGON : 00010000526794 NIP:924-10-00-673
Telefon:068 477-10-40 faks: 068 477-10-17
e-mail: info@um.zagan.pl

2. Przedmiot zamówienia.
WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI” NA TERENIE MIASTA ŻAGANIA.

3. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzono w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 i 39 do 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający udziela zamówienia w sześciu częściach.

4. Otwarcie ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 20 grudnia 2010 r. o godzinie 11.10 w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, pok. nr 13. Do upływu terminu składania ofert złożono po 1 ofercie na każdą z sześciu części przedmiotu zamówienia .
5. Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 1 wykonawca

6. Wykonawcy wykluczeni.
Z postępowania wykluczono 0 wykonawców.

7. Oferty odrzucone.
Odrzucono 0 ofert.

8.Wykonawcy którzy złożyli oferty – punktacja przyznana ofertom wg kryterium oceny ofert.
Oferty z numerem 1 złożone na każdą z sześciu części przedmiotu zamówienia przez Konsorcjum Firm - Biuro Wycen Nieruchomości i Rzeczoznawstwa Majątkowego- Dariusz Grabarczyk z siedzibą w Zielonej Górze ul. B. Krzywoustego 3/1A, Wycena Nieruchomości Hodur Jadwiga z siedzibą w Żaganiu ul. Akacjowa 16,
Biuro Szacowania Nieruchomości Mieczysława Maria Konik z siedzibą w Żaganiu ul. Nocznickiego 64/1 – reprezentowane przez Lidera Konsorcjum: Biuro Wycen Nieruchomości i Rzeczoznawstwa Majątkowego-Dariusz Grabarczyk z siedzibą w Zielonej Górze ul. B. Krzywoustego 3/1A.
W wyniku oceny wszystkich ważnie złożonych ofert zgodnie z kryterium oceny ofert /100% -cena/, na każdą z VI części przedmiotu zamówienia, Wykonawca uzyskał następującą ilość punktów:
Za najniższą cenę - 100 pkt x 100%, co po przeliczeniu dało 100 punktów.
Łącznie Wykonawca uzyskał 500 punktów /5 członków Komisji Przetargowej x 100 punktów od każdego członka Komisji/.

9. Oferta najkorzystniejsza
Na podstawie streszczenia oceny ofert za najkorzystniejszą ofertę dla każdej z sześciu części przedmiotu zamówienia uznano oferty z numerem 1 złożone przez : Konsorcjum reprezentowane przez Lidera Konsorcjum: Biuro Wycen Nieruchomości i Rzeczoznawstwa Majątkowego- Dariusz Grabarczyk z siedzibą w Zielonej Górze ul. B. Krzywoustego 3/1A.

Uzasadnienie:
Oferty złożone przez Konsorcjum dla wszystkich 6 części przedmiotu zamówienia są jedynymi ważnymi ofertami, których treść jest zgodna ze SIWZ. Wykonawca zaproponował wykonanie przedmiotu zamówienia:
- dla części I za łączną cenę jednostkową brutto 2 927,40 zł.,
- dla części II za łączną cenę jednostkową brutto 2 927,40 zł.,
- dla części III za łączną cenę jednostkową brutto 2 927,40 zł.,
- dla części IV za łączną cenę brutto 6 519,00 zł.,
- dla części V za cenę brutto 5903,990 zł.,
- dla części VI za łączną cenę brutto 44 280,00 zł.

Termin wykonania poszczególnych wycen dla części I, II i III. przedmiotu zamówienia Wykonawca określił na 21 dni od daty otrzymania zlecenia wykonania danej wyceny, natomiast dla części IV i części VI przedmiotu zamówienia- określił na 3 miesiące od daty otrzymania danego zlecenia, a dla części V przedmiotu zamówienia – na 2 miesiące od daty otrzymania zlecenia.
JCh/

BURMISTRZ
Sławomir Kowal



« powrót do poprzedniej strony