ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZY UL.ASNYKA W ŻAGANIU - ETAP I Drukuj informację Zamówienie publiczne: BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZY UL.ASNYKA W ŻAGANIU - ETAP I

Szczegóły informacji

BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZY UL.ASNYKA W ŻAGANIU - ETAP I

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2010-10-22 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-10-22 11:11:00

Ogłoszono dnia: 2010-10-07 przez Janina Chłostowska

Treść:


ZAPYTANIE I ODPOWIEDŹ
Nasz znak: ZP-341-20-2010 Żagań, dnia 11.10.2010r.
Dotyczy: zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie roboty budowlanej dot. „Budowy oświetlenia drogowego na terenie strefy aktywności gospodarczej przy ul. Asnyka w Żaganiu” – etap I.

W związku ze złożonym przez Jednego z Wykonawców w dniu 8 października 2010 r. zapytaniem do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Budowę oświetlenia drogowego na terenie strefy aktywności gospodarczej przy ul. Asnyka w Żaganiu” – etap I, Zamawiający - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa art.38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z poźn. zm ) –przekazuje Państwu treść wniesionego zapytania wraz z odpowiedzią Zamawiającego na wniesione zapytanie.

Pytanie 1
W nawiązaniu do ogłoszonego przetargu składamy zapytanie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia czy zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnika dla słupów oświetleniowych aluminiowych, stalowych na słupy oświetleniowe wykonane z innego materiału np. słupy oświetleniowe wykonane z kompozytów polimerowych wzmacnianych włóknem węglowym. Ewentualne zastosowanie słupów kompozytowych nie podwyższy kosztów inwestycji, a przyniesie dodatkowe korzyści wynikające z unikalnych cech i właściwości materiału kompozytowego. Słup oświetleniowy wykonany z kompozytów, to rozwiązanie uznane przez Joint European Standard Institution za preferowane w sektorze drogowym całej Europy. Jest on znacznie bezpieczniejszy dla użytkowników dróg niż obecnie stosowane słupy z aluminium i stali, odporny na korozję, tani w eksploatacji oraz odporny na akty wandalizmu. Produkcję słupów z kompozytów polimerowych reguluje norma europejska PN-EN 40-7 „Słupy polimerowe z kompozytów wzmacnianych włóknem szklanym- wymagania”. Kompozytowe słupy oświetleniowe mają wiele zalet, Do głównych możemy zaliczyć: 1) Trwałość przewyższająca inne materiały, z jakich wykonuje się słupy oświetleniowe wynikająca z odporności na korozję, sole, promieniowanie UV i niekorzystne czynniki atmosferyczne. 2) Niski koszt instalacji słupa kompozytowego wynikający z niskiej masy własnej słupa. 3) Możliwość oszczędności przy instalacji słupów oświetleniowych związanych m.in. z brakiem konieczności użycia ciężkiego sprzętu, tańszym i łatwiejszym transportem. Szybszą instalacją słupa kompozytowego. Brak konieczności uziemienia słupa, który nie przewodzi prądu bo jest izolatorem również wpływa na obniżenie kosztów montażu. 4) Walory estetyczne- gładka powierzchnia ogranicza gromadzenie kurzu, ułatwia usuwanie zabrudzeń po naklejkach, dowolność kolorystyczna- słup otrzymuje kolor już na etapie produkcji (kolorowa masa), a nie poprzez dodatkowe wykończenie powierzchni np. malowaniem. 5) Brak konieczności dodatkowych nakładów inwestycyjnych w procesie eksploatacji wynikający m.in. z braku konieczności malowania, ewentualnej kradzieży elementów drzwiczek inspekcyjnych wykonanych z polimerów.

Odpowiedz 1:
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnika dla słupów oświetleniowych aluminiowych, stalowych – na słupy oświetleniowe wykonane z kompozytów polimerowych wzmacnianych włóknem węglowym.

JCh/
Z poważaniem
BURMISTRZ
Sławomir Kowal
-----------------------------------------------------------------------------------------------



OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie roboty budowlanej pn.: „Budowa oświetlenia drogowego na terenie strefy aktywności gospodarczej przy ul. Asnyka w Żaganiu” - etap I
w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla robót budowlanych.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać – na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i Zamówień
Publicznych - pokój nr 26/.

2.Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
CPV 45.23.14.00-9 ROBOTY W ZAKRESIE BUDOWY LINII ENERGETYCZNYCH
45.23.22.00-4 ROBOTY POMOCNICZE W ZAKRESIE LINII ENERGETYCZNYCH

Budowa oświetlenia drogowego na terenie strefy aktywności gospodarczej przy ul. Asnyka w Żaganiu – etap I .
Lokalizacja: Żagań, strefa aktywności gospodarczej – przy ulicy Asnyka w Żaganiu.
Finansowanie: środki własne.

2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje :
a) wykonanie linii kablowej o :
• mocy zainstalowanej 13,5 kW.
• długości linii oświetlenia /kabel YAKY 4x35 mm2 /– 845,0 mb
• długości linii oświetlenia /kabel YAKY 4x70 mm2/ - 400,0 mb
• liczbie punktów oświetlenia – 21 szt.
b) urządzenia oświetleniowe, w tym:
• oprawa oświetleniowa SL 100 „ Siemens” z sodowym źródłem światła, „Osram” NAV-T 150 W „ lub równoważne”
• słup oświetleniowy SW-6
• przewody do opraw oświetleniowych
2.2.Zakres robót w szczególności obejmuje:
a) ręczne kopanie rowów dla kabli – 1 250,00 mb
b) ręczne zasypywanie rowów dla kabli -1250,00 mb
c) ręczne układanie kabli wielożyłowych YAKY 4x35 mm2 – 845 mb
d) ręczne układanie kabli wielożyłowych YAKY 4x70 mm2 – 400 mb
e) układanie kabli w rurach – 30 mb
f) układanie rur ochronnych z PCW Ø 110 mm w wykopie -30mb
g) ręczne stawianie słupów SW-6 w gruncie kat.I-III – 21 szt.
h) montaż tabliczek bezpiecznikowych – 21 szt.
i) montaż opraw świetlówkowych – 21 szt.
j) wciąganie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego – 378 mb
k) układanie kabli bezpośrednio na slupach – 31,5 mb.
l) układanie bednarki 120 mm2 – 150 mb
m) zarobienie na sucho końca kabla A14 żyłowego 50 mm2 – 42 szt.
n) zarobienie na sucho końca kabla 120 mm2 - 2 szt.
o) montaż muf przelotowych w rowach kablowych – 1 szt.
p) montaż szafki kablowo-pomiarowej – 1 szt.
r) badania linii kablowych NN kabel 4 żyłowy – 22 odc.
s) badania i pomiary instalacji uziemiającej ( pierwszy pomiar) -21 szt.
t) pomiar rezystancji izolacji (obwód jednofazowy) – 21 pomiarów
w) badania i pomiary skuteczności zerowania – 21 szt.
2.3. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie koszt oraz wykonanie obsługi geodezyjnej (w tym mapy i obmiary powykonawcze z uwzględnieniem wysokościowych), a także koszt i wykonanie zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów.
2.4. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem
budowlanym sporządzonym przez Przedsiębiorstwo Inwestycyjno Usługowe
Budownictwa LEADER, 68-200 Żary, ul. Osadników Wojskowych Nr 40/7.

3.Informacja dotycząca ofert częściowych : Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.Informacje dotyczące ofert wariantowych: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia : Zakończenie - nie później niż do 15 grudnia 2010 r.

6.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.
6.3.W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4.Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.5.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1:
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające przedmiotowi zamówienia- polegające na wybudowaniu oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej jak 190 000 zł. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy występujący wspólnie
powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub dysponującą innym uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera d;
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera e
ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
6.6.Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.
6.7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez
Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów.
6.8.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6.9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wybudowaniu oświetlenia drogowego o wartości robót nie mniejszej jak 190 000 zł. oraz musi załączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób;
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b, d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera c – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby ub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;
5) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy
i doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest
zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9
podpunkt 2 głoszenia.
6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.

7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
Kryterium: Cena - 100 % / cena brutto/.
9.2.Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób:

stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= -----------------------------------------------------------------------x100%
do ceny brutto badanej oferty

10.Miejsce i termin składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 22 października 2010 r. do godziny 11.00.

11.Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że:
- zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia,
- prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub też wystąpiły warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
- zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów;
b) w zakresie zmniejszenia / zwiększenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że:
- z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
- zachodzi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym Wykonawcy robót budowlanych na podstawie art.67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) w przypadku gdy wystąpią okoliczności, których Zamawiający pomimo zachowanie należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć.

17.Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii
Europejskiej.
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

18.Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie przewiduje się - przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

19.Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 7 października 2010 r. Nr ogłoszenia: 323172-2010.


Żagań, dnia 6 października 2010r. BURMISTRZ
Sławomir Kowal
JCh …………………

Załączniki

  • (ZIP, 139.1 KiB) Data publikacji: 2010-10-07 | Data wytworzenia informacji: 2010-10-07
  • (ZIP, 4.2 MiB) Data publikacji: 2010-10-07 | Data wytworzenia informacji: 2010-10-07
  • (ZIP, 5.8 MiB) Data publikacji: 2010-10-07 | Data wytworzenia informacji: 2010-10-07
  • (ZIP, 49.2 KiB) Data publikacji: 2010-10-07 | Data wytworzenia informacji: 2010-10-07
  • (PDF, 70.5 KiB) Data publikacji: 2010-10-07 | Data wytworzenia informacji: 2010-10-07
  • (ZIP, 5.3 KiB) Data publikacji: 2010-10-11 | Data wytworzenia informacji: 2010-10-11

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-10-07 13:58:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-10-07 13:58:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-07 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1450 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony