ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH ORAZ PARKINGÓW W ŻAGANIUDrukuj informację Zamówienie publiczne: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH ORAZ PARKINGÓW W ŻAGANIU

Szczegóły informacji

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH ORAZ PARKINGÓW W ŻAGANIU

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2010-10-08 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-10-08 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2010-09-30 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17 68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39, fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi dotyczącej „ Zimowego utrzymania dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych oraz parkingów w Żaganiu,
w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych - pokój nr 26/.

2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
KOD CPV 90.62.00.00 - 9 USŁUGI ODŚNIEŻANIA
90.63.00.00 - 2 USŁUGI USUWANIA OBLODZEŃ

„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH
KOMUNALNYCH ORAZ PARKINGÓW”
Finansowanie: środki własne.

2.1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania obejmuje:Wykonanie wszystkich
czynności związanych z utrzymaniem w okresie zimowym dróg
gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych oraz parkingów w
Żaganiu.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i parkingów poprzez odśnieżanie,
b) utrzymanie ciągłej komunikacji pieszej na chodnikach oraz w rejonie przejść
dla pieszych poprzez odśnieżanie,
c) zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem
lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie,
d) wywożenie śniegu i lodu – w miarę zaistniałych potrzeb,
e) stałe oczyszczenie ze śniegu i lodu wpustów ulicznych,
f) uprzątniecie piasku z jezdni, chodników, parkingów objętych akcją po
zakończeniu okresu zimowego, nie później niż po 14 dniach od zakończenia
akcji oraz na bieżąco w przypadku występowania dłuższych okresów
ocieplenia.
2.2.Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych i dróg położonych na gruntach
Komunalnych oraz parkingów :
a) ustala się jeden standard utrzymania dróg;
b) w okresie objętym zimowym utrzymaniem dróg i parkingów wszystkie
drogi i parkingi powinny być całodobowo przejezdne. Nawierzchnia
powinna być odśnieżona, odlodzona na całej szerokości oraz posypana na
całej szerokości, a dopuszczalny czas osiągnięcia tego standardu to 2
godziny od momentu ustania opadów śniegu lub od momentu
stwierdzenia wystąpienia takich zjawisk jak : gołoledź, szron, śliskość
pośniegowa czy lodowica;
c) w przypadkach skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków
atmosferycznych / zawieje, zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne
niweczące efekty odśnieżania dróg i parkingów), kiedy osiągnięcie i
utrzymanie na drogach i parkingach wymaganego standardu może być
niewykonalne, Zamawiający dopuszcza odstępstwo od ustalonego
standardu utrzymania dróg i parkingów.
d) Zamawiający zabrania składowania śniegu na terenach zieleni miejskiej;
e) sezon zimowy trwa od 15 października 2010 roku do 31 marca 2011 roku.
Sezon zimowy może ulec zmianie, w zależności od panujących warunków
atmosferycznych, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
f) Zamawiający oczekuje aby Wykonawca utrzymywał całodobową
dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację prac oraz za podjęcie
natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia.
2.3. Ustala się następujący tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg i
parkingów:
a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadu śniegu i trwa do
momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości,
b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i
zakończenie akcji zimowego utrzymania w następujących terminach:
- w dni robocze - tego samego dnia
- w dni wolne od pracy i święta w pierwszy dzień roboczy następujący po
rozpoczęciu lub zakończeniu akcji.
3. Informacja dotycząca ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia
Od dnia 15 października 2010r. do 31 marca 2011r, z możliwością zmiany
tego okresu w zależności od panujących warunków atmosferycznych.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie
konsorcjum.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia
pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w
punkcie 6.1:
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy
potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż
przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za
spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dotyczącą
zimowego utrzymania dróg zaliczanych do dróg publicznych.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą
dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z
załączonym do niego dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została
wykonana należycie.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić
łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który
będzie dysponował odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji
zamówienia (pługi, posypywarki ). Na potwierdzenie spełnienia tego
warunku, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w
punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia. Wykonawcy występujący
wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca
może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w punkcie
6.9 podpunkt 1 litera d;
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za
spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego
warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1
litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek
mogą spełnić łącznie.
6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest
podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia
warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków
określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji
o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy
występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z
postępowania muszą spełnić oddzielnie.
6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na
podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych
przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i
oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień
składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w
postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności wezwania do
uzupełnienia dokumentów.
6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1
Ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w
art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych usług w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców . Wykonawca musi
wykazać się co najmniej 1 usługą odpowiadającą przedmiotowi
zamówienia oraz musi załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta
została wykonana należycie;
c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu
realizacji zamówienia (dysponowanie pługami i posypywarkami) wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24
ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert;
3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 5-8
ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie
właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca
zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu
zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się
je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób;
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b, d – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera c – składa zaświadczenie właściwego
organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. Dokumenty te powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera b, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych
organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o
udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego
dokumentu;
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i
doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych
podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,
Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty
wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.
6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się
o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50%
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w
rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej
lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego Zamawiający nie stawia
ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do
wymienionych wyżej Wykonawców.
7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
9.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
Kryterium: Cena - 100 % /cena ryczałtowa brutto za 1 dzień
prowadzonego zimowego utrzymania dróg/.
9.2. Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik
działania matematycznego, w następujący sposób:

stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= ------------------------------------------------------------------x100%
do ceny brutto badanej oferty

10. Miejsce i termin składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 8 października 2010 r. do
godziny 11.00.
11.Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie
art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty
1. Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień
publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że:
- w czasie realizacji przedmiotu umowy wystąpią okoliczności związane z
warunkami atmosferycznymi, mającymi wpływ na wydłużenie okresu
zimowego.
17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii
Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii
Europejskiej.
18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części
zamówienia
Nie przewiduje się, przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków
Unii Europejskiej.
19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w
dniu 30.09. 2010 r. Nr ogłoszenia: 312034


BURMISTRZ
Sławomir Kowal
Żagań, dnia 29 września 2010r.
JCh/




Załączniki

  • (ZIP, 124.2 KiB) Data publikacji: 2010-09-30 | Data wytworzenia informacji: 2010-09-30

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-30 09:22:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-30 09:22:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-30 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1500 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony