ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH Drukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH

Szczegóły informacji

WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2009-12-10 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-12-10 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2009-11-27 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17 info@um.zagan.pl

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH, w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - dla usług.

1.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej
Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją pobrać -na
wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i
Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką pocztową na
adres Wykonawcy.

2.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje:
,,WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH " na terenie miasta Żagania.
CPV 70.00.00.00-1 USŁUGI W ZAKRESIE NIERUCHOMOŚCI
71.22.21.00-1 USŁUGI KARTOGRAFICZNE W ZAKRESIE OBSZARÓW
MIEJSKICH

2.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCY ZAKRES :
2.1.1. Geodezyjne podziały nieruchomości na terenie miasta Żagania,
wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych oraz
sporządzenie w 3 egzemplarzach opisów i map (do celów formalno-
prawnych) działek powstałych w wyniku podziałów:
a) podział działki na dwie działki,
b) podział na każda następną działkę;
2.1.2.Połączenia działek na terenie miasta Żagania, wyznaczenie i utrwalenie na
gruncie nowych punktów granicznych oraz sporządzenia w 3 egzemplarzach
opisów i map nowopowstałej działki, przy łączeniu:
a)dwóch działek w jedną,
b)za każdą następną łączoną działkę.
2.1.3. Rozgraniczenie nieruchomości, wyznaczenie i utrwalenie na gruncie
ustalonych punktów granicznych :
- do 4 punktów
- za każdy kolejny punkt
2.2. INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.2.1. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce
nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn.zm.)
oraz ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
(tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz.1086 z póz. zm.).
2.2.2. Zamawiający na poszczególne podziały wystawiał będzie każdorazowo
osobne zlecenie według swoich potrzeb.
2.2.3.Termin realizacji każdego zlecenia powinien nastąpić w ciągu 45 dni licząc od
chwili przyjęcia zlecenia do chwili złożenia wniosku o zatwierdzenie podziału,
połączenia nieruchomości lub rozgraniczenia nieruchomości.
2.2.4. Zlecenie uważa się za zrealizowane z chwilą:
- przekazania Zamawiającemu wykazu zmian gruntowych wraz z trzema
egzemplarzami opisów i map (do celów formalno-prawnych) działek
powstałych w wyniku podziałów lub połączenia.
- dostarczenia zawartej przed geodetą ugody regulującej przebieg granicy
lub złożenia wniosku przez geodetę o wydanie decyzji o rozgraniczenie
nieruchomości.

3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
rozpoczęcie : 2 stycznia 2010 r.
zakończenie : 31 grudnia 2010r.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655
z późn. zm. ) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za
spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień/;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia / osoby
posiadające uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych
funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w odpowiednim zakresie;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie
zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
Ofertę wraz z :
a)Oświadczeniem Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia /osoby
posiadające uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji
w dziedzinie geodezji i kartografii w odpowiednim zakresie;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania
określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć
następujące dokumenty:
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie.
b)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli takie
osoby zostały wskazane w wykazie.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
c)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe
do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii
w odpowiednim zakresie.
6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca
jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się
wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z
konsorcjantów.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
punkcie 6.3 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.5.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji
wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez
osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia
dokumentów za zgodność oryginałem.
6.7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy
nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez
zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie
warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli
wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba
że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego
oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi
wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w
którym upłynął termin składania ofert.
6.8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez
Zamawiającego/.
6.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez
Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia
jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie
wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
6.10.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
8.2. Oferty oceniane będą punktowo przez każdą osobę wchodzącą w skład
Komisji przetargowej. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu
wagi może osiągnąć oferta od poszczególnych członków Komisji wynosi
100pkt. Łączna liczba punktów którą może osiągnąć oferta = ilość
punktów otrzymana od 1 członka Komisji Przetargowej x ilość członków
Komisji Przetargowej biorących udział w ocenie oferty/.
8.3. Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena /łączna brutto, na którą składają się ceny jednostkowe/
Cena ta posłuży do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------------x 100% x 100 pkt
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą łączną
ceną o wartości brutto.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA, OTWARCIA OFERT
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 10 grudnia 2009 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„Wykonanie usług geodezyjnych” na terenie miasta Żagania, oraz winna
być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu. Koperta
powinna zawierać napis „ Nie otwierać przed dniem 10 grudnia 2009 r. przed
godziną 11.10”
9.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 grudnia 2009 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 25 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.

10.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

14. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 27 listopada 2009 r.
Nr ogłoszenia: 224009-2009.

Żagań, 26 listopada 2009 r. BURMISTRZ
JCh/ Sławomir Kowal


Załączniki

  • (ZIP, 88 KiB) Data publikacji: 2009-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2009-11-27
« powrót do poprzedniej strony