ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych oraz na gruntach komunalnych w Żaganiu” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych oraz na gruntach komunalnych w Żaganiu”

Szczegóły informacji

„Bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych oraz na gruntach komunalnych w Żaganiu”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2009-12-03 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-12-03 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2009-11-23 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17 info@um.zagan.pl

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,,Bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych oraz na gruntach komunalnych w Żaganiu”, w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych- dla usług.

1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEGO ZAKRES
„Bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni
chłonnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych oraz na
gruntach komunalnych w Żaganiu”
KOD CPV 90.47.00.00-2 USŁUGI CZYSZCZENIA KANAŁÓW ŚCIEKOWYCH
90.64.00.00-5 USŁUGI CZYSZCZENIA I OPRÓŻNIANIA KANAŁÓW ŚCIEKOWYCH
90.51.36.00-2 USŁUGI USUWANIA OSADÓW
90.51.10.00-2 USŁUGI WYWOZU ODPADÓW

2.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:
a) stałą konserwację kanalizacji deszczowej poprzez bieżące czyszczenie
kanałów rurowych, przykanalików, wpustów ulicznych i koryt
odwodnienia liniowego,
b) stałą konserwację i czyszczenie studni chłonnych poprzez jej bieżące
oczyszczanie z osadów i namułów,
c) w czasie ulewnych deszczy pompowanie nadmiaru wody z miejsc gdzie
powstają zastoiska, wraz z jej odwozem.
2.2. W zakresie prac wymienionych w punkcie 2.1 a,b,c Wykonawca jest
zobowiązany do wykonania :
a) w zakresie czyszczenia wpustów ulicznych :
- oznakowania i zabezpieczenia prac,
- demontażu kraty – rusztu na wpuście,
- ręcznego lub mechanicznego usunięcia osadów i innych nieczystości
stałych z wpustu wraz z osadnikiem w całym jego przekroju,
- usunięcia zalegającego osadu w całym przekroju przykanalika przez
przepłukanie lub w przypadku gdy niedrożność spowodowana jest
bardzo zbitymi osadami udrożnienie przez przepychanie,
- dokładnego ręcznego oczyszczenia elementów stalowych i żeliwnych-
kraty, dotyczy w szczególności zawiasów przy wpustach starego typu,
- sprawdzenia stanu technicznego wpustu,
- montażu kraty-rusztu na wpuście,
- odwozu nieczystości na miejsce wysypu (składowania).
UWAGA !
W przypadku gdy czyszczenie odbywa się ręcznie i osady
zanieczyszczenia- przed załadunkiem na samochód- odkładane są na
nawierzchnię ulicy, należy po zakończonym czyszczeniu wpustu
dokładnie posprzątać nawierzchnię, a w razie konieczności spłukać
wodą. Zabrania się składowania osadów na terenach zielonych
(trawnikach);
b) w zakresie czyszczenia wpustu liniowego :
- oznakowania i zabezpieczenia prac,
- demontażu kraty na wpuście,
- ręcznego wybrania zalegającego w korycie osadu,
- usunięcia zalegającego osadu w całym przekroju przykanalika przez
przepłukanie lub w przypadku gdy niedrożność spowodowania jest
bardzo zbitymi osadami, udrożnienie przez przepychanie,
- przepłukania koryta wodą,
- dokładanego oczyszczenia kraty i gniazda,
- umocowania kraty,
- oczyszczenia nawierzchni przy wpuście,
- odwozu nieczystości na miejsce wysypu (składowania);
c) w zakresie czyszczenia odcinka kanału :
- oznakowania i zabezpieczenia prac,
- usunięcia zalegającego osadu w całym przekroju kanału przez
przepłukanie lub w przypadku gdy niedrożność spowodowana jest
bardzo zbitymi osadami udrożnienie przez przepychanie,
- zebrania osadu i nieczystości ze studni rewizyjnych,
- odwozu nieczystości na miejsce wysypu (składowania);
d) w zakresie czyszczenia studni chłonnych :
Udrażnianie studni chłonnych należy wykonywać ręcznie lub
mechanicznie przy użyciu łopat lub ładowarek czerpakowych z
zastosowaniem wyciągarek, przez usunięcie najwyższej warstwy z
piasku, zamulonej nagromadzonym osadem i namułem. Wybrany osad
lub zużyty materiał filtracyjny należy wywieść dowolnym środkiem
transportu na składowisko odpadów;
e) w zakresie pompowania wody po opadach :
W przypadku wystąpienia ulewnych deszczy lub roztopów nadmiar
wody, który nie może być odebrany przez wpusty uliczne należy
wypompować i przewieść do zlewni lub wlać do innego wpustu
odbierającego wodę.
2.3. Przy prowadzeniu prac w zakresie czyszczenia wpustów wykonywanych
mechanicznie, pojazd wykonujący te prace musi być oznakowany i
wyposażony w urządzenia zabezpieczające zgodnie z Instrukcją
Oznakowania Robót Prowadzonych w Pasie Drogowym.
2.4. Przy prowadzeniu pozostałych prac Wykonawca ma obowiązek montażu
oznakowania i zabezpieczeń na własny koszt. Zabezpieczenie prac
zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
2.5. Za niedrożny wpust uliczny uważa się taki wpust, w którym
zanieczyszczenia stałe studni sięgają wyżej niż 20 cm poniżej dolnej
krawędzi rury odprowadzającej wodę ze studni wpustu.
2.6. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w
sprawie katalogu odpadów (Dz.U. Nr 112,poz.1206) odpady ze studzienek
kanalizacyjnych zaliczamy do grupy 20- odpady komunalne łącznie z
frakcjami gromadzonymi selektywnie, do rodzaju 20 03 06- odpady ze
studzienek kanalizacyjnych.

3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
rozpoczęcie 1 stycznia 2010 r.
zakończenie 31 grudnia 2012r.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655
z późn.zm.) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za
spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a) Ofertę
b) Oświadczenia Wykonawcy z tytułu art.22 ust.1 i art. 24 ust.1i 2 ustawy Pzp:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
6.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest
zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie.
b) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane
należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie
w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów.

6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego
ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego
z konsorcjantów.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w
punkcie 6.3 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.5.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym
mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji
Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez
osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia
dokumentów za zgodność oryginałem.
6.7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy
nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez
zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie
warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli
wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że
mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego
oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi
wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w
którym upłynął termin składania ofert.
6.8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca
zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
6.10.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
8.2. Oferty oceniane będą punktowo przez każdą osobę wchodzącą w skład
Komisji przetargowej. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta od poszczególnych członków
Komisji wynosi 100pkt. Łączna liczba punktów którą może osiągnąć oferta
= ilość punktów otrzymana od 1 członka Komisji Przetargowej x ilość
członków Komisji Przetargowej biorących udział w ocenie oferty/
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna za 1 miesiąc
Cena = --------------------------------------------------x 100% x 100 pkt
cena badanej oferty za 1 miesiąc

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą
ceną umową o wartości brutto za 1 miesiąc wykonanych prac.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 3 grudnia 2009 r.
do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„Bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni
chłonnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych oraz na
gruntach komunalnych w Żaganiu” „ oraz winna być opatrzona w nazwę i
adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 grudnia 2009 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 25 o godzinie 1110- czasu miejscowego.

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
14. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 23 listopada 2009r
Nr ogłoszenia: 218519-2009.
BURMISTRZ
Żagań, dnia 20 listopada 2009r. Sławomir Kowal
JCh/
.....................................



Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-23 15:13:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-23 15:13:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-23 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2958 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony