ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: "BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ ŁĄCZĄCEJ UL.ŻARSKĄ I UL.SOSNOWĄ W ŻAGANIU”Drukuj informację Zamówienie publiczne: "BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ ŁĄCZĄCEJ UL.ŻARSKĄ I UL.SOSNOWĄ W ŻAGANIU”

Szczegóły informacji

"BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ ŁĄCZĄCEJ UL.ŻARSKĄ I UL.SOSNOWĄ W ŻAGANIU”

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2009-11-13 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-11-13 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2009-10-21 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



Nasz znak: ZP-341-25-2009 Żagań 29 października 2009r


Na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tekst jednolity ( Dz. U. Nr 223, poz 1655 z 29 listopada 2007 roku z późn. zm) uprzejmie zawiadamiam, że Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego pn” Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej łączącej ul. Żarską i ulicę Sosnową w Żaganiu.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 183999-2009 w dniu 21.10.2009 oraz na stronie internetowej zamawiającego www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan w dniu 21.10.2009.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Gmina Żagań o statusie miejskim w dniu 21 października 2009 roku opublikowała ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania inwestycyjnego pn „ Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej łączącej ul. Żarską i ulicę Sosnową w Żaganiu. Termin składania i otwarcia ofert wyznaczono na dzień 13 listopada 2009 roku.
Zadanie inwestycyjne realizowane i dofinansowane ma być w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą „Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 – 2011” Zgodnie z wymogami Programu rzeczowe zakończenie zadania powinno nastąpić 30 listopada 2009 roku a termin wykorzystania dotacji nie dłuższy niż do dnia 31 grudnia 2009 roku.
W związku z tym, że otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 listopada 2009 roku – brak jest możliwości zrealizowania zadania przez Wykonawcę, którego oferta zostałaby wybrana - w terminie do 30 listopada 2009 roku. Nie wywiązanie się z terminów nałożonych na Zamawiającego związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji w ramach w/w Programu skutkować będzie brakiem dofinansowania inwestycji dotacją ze środków budżetu państwa.
W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe.


GN/
Burmistrz Miasta Żagań

Sławomir Kowal


OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie roboty budowlanej pn.: „BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ ŁĄCZĄCEJ UL.ŻARSKĄ I UL.SOSNOWĄ W ŻAGANIU”, w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP.

1.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEGO ZAKRES
Przedmiot roboty budowlanej przewidzianej do wykonania obejmuje:
„BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ ŁĄCZĄCEJ
UL.ŻARSKĄ I UL.SOSNOWĄ W ŻAGANIU”
CPV 45.23.14.00 - 9 ROBOTY BUDOWALNE W ZAKRESIE BUDOWY LINII
ENERGETYCZNYCH
45.23.22.00 - 4 ROBOTY POMOCNICZE W ZAKRESIE LINII
ENERGETYCZNYCH
45.31.61.10 - 9 INSTALOWANIE URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA
DROGOWEGO.
2.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA w szczególności obejmuje następujący zakres
prac :
a) Linia na nowym odcinku wybudowanej ulicy
- moc zainstalowana 1,9 kW
- długość linii oświetlenia kabel YAKY 4x35 mm2 - mb 710
- liczba punktów świetlnych - 16 szt.
Zakres robót obejmuje w szczególności :
- ręczne kopanie rowów dla kabli – 570 m
- ręczne zasypywanie rowów dla kabli - 570 m
- ręczne układanie kabli YAKY 4x35 - 620 m
- układanie rur ochronnych PCW Ø 75 mm- 20m
- układanie kabli wielożyłowych YAKY jw. w rurach – 90 m
- układanie bednarki w rowach kablowych – 50m
- wykopy ręczne pod słupy oświetleniowe -16m3
- mechaniczne stawianie słupów – 16 szt.
- montaż wysięgników - 16 szt.
- montaż opraw do lamp rtęciowych – 19 szt.
- wciąganie przewodów z podnośnika – 16 szt.
- montaż złączy kablowych w słupach – 16 szt.
-montaż głowic kablowych na sucho – 34 szt.
- badania linii kablowej, pomiary skuteczności zerowania i uziemienia
ochronnego i roboczego – 1 kpl.
- inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl.
b) Linia na istniejącym odcinku ulicy Sosnowej
- moc zainstalowana 1,1 kW
- długość linii oświetlenia kabel YAKY 4x35 mm2 - mb 62
- długość istniejącej linii oświetlenia mb 285
- liczba punktów świetlnych - 11 szt.
Zakres robót obejmuje w szczególności :
- demontaż słupów stalowych - 10 szt.
- ręczne kopanie rowów dla kabli - 60 m
- ręczne zasypanie rowów dla kabli - 60 m
- ręczne układanie kabli YAKY 4x35 mm2 - 57 m
- układanie kabli wielożyłowych - 5m
- układanie bednarki w rowach kablowych – 50m
- wykopy ręczne pod słupy oświetleniowe 11 m3
- mechaniczne stawianie słupów – 11 szt.
- montaż wysięgników – 11 szt.
- montaż opraw do lamp rtęciowych - 11 szt.
- wciąganie przewodów z podnośnika – 11 szt.
- montaż złączy kablowych w słupach - 11 szt.
- montaż głowic kablowych na sucho- 11 szt.
- badanie linii kablowej, pomiary skuteczności zerowania i uziemienia
ochronnego i roboczego – 1 kpl.
- inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl.
c) Urządzenia oświetleniowe :
- oprawa oświetleniowa SGS 100W z lampą SON-T PLUS 100W
- wysięgnik 1 m
- słup stalowy ocynkowany h= 7m
- przewody do opraw YDY 3x2,5 żo 750 V
- złącza słupowe z wkładką bezp. Bi-wst 6A
2.2. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie koszt opracowania
organizacji ruchu na czas budowy.
2.3 .Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej w
oparciu o załączony uproszczony kosztorys ofertowy, podając ceny
jednostkowe i wartości wszystkich robót, wraz z wykazem stawek i
narzutów.
2.4. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonymi
do SIWZ projektem budowlano-wykonawczym, opracowanym przez
Kazimierza Dylewicza upr. bud. Nr 127/94/ZG.

3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
rozpoczęcie : w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie : nie później niż do dnia 28 grudnia 2009 r.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655
z późn. zmianami ) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
6.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest
zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy
konsorcjant składa oddzielnie.
b) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz z
załączeniem dokumentów potwierdzających iż roboty te zostały wykonane
należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest
złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli takie osoby
zostały wskazane w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się
wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia
zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń. W przypadku wspólnego ubiegania
się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z
konsorcjantów.
6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Ważną Polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się
wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie
6.3 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.5.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji
wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez
osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia
dokumentów za zgodność oryginałem.
6.7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy
nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez
zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie
warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli
wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba
że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne
byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego
oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi
wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w
którym upłynął termin składania ofert.
6.8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez
Zamawiającego/.
6.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez
Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i
dokumentów, w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca
zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
6.10.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
7.1. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta od danego członka Komisji
Przetargowej wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena

cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą ceną o
wartości brutto.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
9.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 13 listopada 2009 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna byćoznaczona :
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej łączącej ul. Żarską i ul.
Sosnową w Żaganiu” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy
oraz nr telefonu i faksu. Koperta powinna zawierać napis „Nie otwierać przed
dniem 13 listopada 2009 r. przed godzina 11.10”
9.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 listopada 2009 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 25 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
14. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
21 października 2009 r. Nr ogłoszenia: 183999-2009.

Żagań, 21 października 2009 r. BURMISTRZ
JCh/ Sławomir Kowal

...............................




Załączniki

  • (ZIP, 21.8 MiB) Data publikacji: 2009-10-21 | Data wytworzenia informacji: 2009-10-21

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-21 12:30:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-21 12:30:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-10-21 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1461 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony