ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu.

Szczegóły informacji

Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2009-10-15 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-10-15 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2009-09-23 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl


ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu”
w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP.

1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEGO ZAKRES
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach
komunalnych w Żaganiu”
CPV 45.23.31.40-2 ROBOTY DROGOWE
45.23.31.41-9 ROBOTY W ZAKRESIE KONSERWACJI DRÓG
45.23.31.42-6 ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG
45.23.32.62-3 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE STREF RUCHU PIESZEGO
45.23.32.90-8 INSTALOWANIE ZNAKÓW
2.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje :
Wykonanie wszystkich prac remontowych związanych z utrzymaniem
nawierzchni jezdni i chodników i poboczy oraz oznakowania pionowego i
poziomego na drogach gminnych i drogach położonych na gruntach
komunalnych w Żaganiu.
Zakres prac obejmuje w szczególności :
- remonty bieżące nawierzchni jezdni asfaltowych, betonowych i
gruntowych;
- remonty bieżące chodników, poboczy i innych elementów drogi,
- prowadzenie prac związanych z likwidacją barier architektonicznych na
ciągach pieszych,
- remonty istniejącego oznakowania pionowego;
- wykonywanie bieżących odnowień oznakowania poziomego;
- montaż nowych znaków drogowych w ramach wprowadzanych zmian w
istniejącej organizacji ruchu.
Wykaz dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w
Żaganiu stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
2.2. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do :
- nieodpłatnego przechowywania materiałów depozytowych stanowiących
mienie Gminy Żagań o statusie miejskim, a pozyskiwanych
wykorzystywanych do remontów dróg oraz oznakowania pionowego
służącego do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu;
- do przedstawienia - do 25 każdego miesiąca – rzeczowego zakresu prac do
realizacji w następnym miesiącu. Przedmiotowy zakres podlegać będzie
zatwierdzeniu przez Zamawiającego i określeniu maksymalnej kwoty
zamówienia;
- posiadania na stanie podstawowego zestawu znaków drogowych , które w
razie konieczności będzie można natychmiast uzupełniać;
- przeprowadzenia zamówienia publicznego na zakup materiałów
niezbędnych do realizacji prac tj. w szczególności znaków drogowych,
materiałów do remontu nawierzchni asfaltowej, płytek chodnikowych itp.;
- posiadania niezbędnego oznakowania koniecznego do zabezpieczenia
miejsca prowadzenia prac w pasie drogowym dróg gminnych (znaki
drogowe, zapory itp.);
- ciągłe posiadania na stanie pewnej ilości płytek betonowych, kostki
betonowej w różnych kształtach i kolorach niezbędnych do uzupełnienia
chodników;
2.3. W celu natychmiastowego podjęcia czynności związanych z usuwaniem
zagrożeń na drogach, Wykonawca powinien zapewnić pełną
dyspozycyjność – maksymalnie w ciągu jednej godziny od zgłoszenia
interwencji przez Zamawiającego oraz utrzymywać całodobową
dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację robót drogowych.

3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
rozpoczęcie 1 stycznia 2010 r.
zakończenie 31 grudnia 2010r.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655
z późn.zm.) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za
spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia:
- muszą posiadać doświadczenie w
prowadzeniu prac związanych z remontami dróg i dysponować osobą
posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie,
- muszą posiadać sprzęt do remontu nawierzchni asfaltowych
(urządzenia do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie do
remontu nawierzchni przy użyciu emulsji i grysu),
- muszą być dyspozycyjni w stosunku do Zamawiającego maksymalnie
w ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji- usuwanie
stwierdzonych zagrożeń na drogach,
- muszą posiadać możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności
pracowników odpowiedzialnych za realizację prac drogowych oraz
podjęcia natychmiastowych działań związanych z usunięciem
powstałego zagrożenia na drogach gminnych;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia –
zgodnie z zapisem punktu 6.1. litera b,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
6.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest
zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa
oddzielnie.
b) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i
miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających
iż roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego
ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z
konsorcjantów.
c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
jeżeli takie osoby zostały wskazane w wykazie.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane
uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w
specjalności drogowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,
którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca /dysponowanie
sprzętem do remontu nawierzchni asfaltowych, urządzenia do przerobu
starej masy asfaltowej lub urządzenie do remontu nawierzchni przy
użyciu emulsji i grysu/;
Jeżeli Wykonawca wskaże w przedmiotowym wykazie narzędzia i
urządzenia, którymi Wykonawca będzie dysponował, Wykonawca
załącza do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i
urządzeń.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego
ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego
z konsorcjantów.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
punkcie 6.3 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.5.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z
zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub
którzy nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli
wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty
potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające
błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w
wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy
podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny
potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań
określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym
upłynął termin składania ofert.
6.8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.10.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------------x 100% x 100 pkt
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą
wartością brutto ustaloną na podstawie opracowanego przez Wykonawcę
kosztorysu.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 15 października 2009 r.
do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych, dróg położonych na gruntach
komunalnych w Żaganiu,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres
Wykonawcy oraz nr telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 października 2009 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 25 o godzinie 1110- czasu miejscowego.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
14. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 22 września 2009r
Nr ogłoszenia: 161865-2009.

Żagań, dnia 21 września 2009r.
JCh/
......................................................................

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-23 11:18:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-23 11:28:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-09-23 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1314 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony