ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY RZEŹNICKIEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI NA ODCINKU OD UL.JAŚMINOWEJ DO UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO – ETAP IDrukuj informację Zamówienie publiczne: BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY RZEŹNICKIEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI NA ODCINKU OD UL.JAŚMINOWEJ DO UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO – ETAP I

Szczegóły informacji

BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY RZEŹNICKIEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI NA ODCINKU OD UL.JAŚMINOWEJ DO UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO – ETAP I

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2009-05-19 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-05-19 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2009-04-28 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie roboty budowlanej pn.: „BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY RZEŹNICKIEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI NA ODCINKU OD UL.JAŚMINOWEJ DO UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO – ETAP I”, w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP.

1.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEGO ZAKRES
Przedmiot roboty budowlanej przewidzianej do wykonania obejmuje:
,,BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY RZEŹNICKIEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI NA
ODCINKU OD UL. JAŚMINOWEJ DO UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO – ETAP I ”

CPV 45.23.32.22-1 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE UKŁADANIA CHODNIKÓW

2.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, W ETAPIE I obejmuje :
Budowę jednostronnego chodnik na odcinku od ul. Jaśminowej do rowu
melioracyjnego wraz z sięgaczami po jednej stronie.
W szczególności należy wykonać następujące prace:
- roboty przygotowawcze;
- roboty ziemne i podbudowy;
- ustawienie krawężników drogowych – 277 mb;
- ustawienie obrzeży betonowych – 300mb;
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej - 282 m2;
- nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej- 960 m2;
- ułożenie rur osłonowych – 9mb;
- wykonanie studzienek ściekowych – 3 szt.
2.2. INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej wraz
z przedmiarem robót oraz cenami jednostkowymi i wartością wszystkich
robót, wykazem stawek i narzutów.
2.3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonymi
do SIWZ : dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną,
przedmiarem robót.

3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
rozpoczęcie : w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie : w ciągu 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655
ze zmianami Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz.1058 ) oraz w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się
Wykonawców, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
6.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest
zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa
oddzielnie.
b) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i
miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających
iż roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego
ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z
konsorcjantów.
c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
jeżeli takie osoby zostały wskazane w wykazie.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane
uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w
specjalności drogowej, bez ograniczeń.

6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się
wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z
konsorcjantów.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
punkcie 6.3 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z
zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.8. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub
którzy nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli
wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty
potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające
błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w
wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy
podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny
potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań
określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym
upłynął termin składania ofert.
6.9. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.10.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.11.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------------x 100%
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą ceną o
wartości brutto.
9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 19 maja 2009 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„Budowa nawierzchni ul. Rzeźnickiej wraz z sięgaczami na odcinku od
Jaśminowej do ul. Żółkiewskiego – etap I” oraz winna być opatrzona w
nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu i faksu. Koperta powinna
zawierać napis „Nie otwierać przed dniem 19 maja 2009 r. przed
godzina 11.10”
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 maja 2009 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
12. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH
UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o
których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 28 kwietnia 2009 r.
Nr ogłoszenia: 123540-2009.

Żagań 27 kwietnia 2009 r.
JCh/

BURMISTRZ
Sławomir Kowal
......................................................................


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-04-28 14:46:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-04-28 14:46:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-04-28 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1714 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony