ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników w Żaganiu w okresie od 1 kwietnia 2009 r. do 31 marca 2010 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników w Żaganiu w okresie od 1 kwietnia 2009 r. do 31 marca 2010 r.

Szczegóły informacji

Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników w Żaganiu w okresie od 1 kwietnia 2009 r. do 31 marca 2010 r.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-20 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-20 10:10:00

Ogłoszono dnia: 2009-03-11 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl

ogłasza zamówienie publiczne na : „Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników w Żaganiu w okresie od 1 kwietnia 2009 r. do 31 marca 2010 r.” i zaprasza Wykonawców do złożenia oferty na przedmiotowe zamówienie.

Zgodnie z art.4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst ujednolicony Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058/, do przedmiotowego zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

I.Przedmiot zamówienia publicznego – jego zakres :
1.Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników w Żaganiu w okresie od
1 kwietnia 2009 r do 31 marca 2010 r.
1.1.Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje:
a)oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników :
z błota, piasku, liści i innych zanieczyszczeń.
1.2. Wykaz chodników objętych oczyszczaniem mechanicznym i ręcznym
zawiera załącznik do projektu umowy.
1.3. Chodniki wymienione w załączniku do projektu umowy należy oczyszczać
na bieżąco, aby nie dopuścić do ich zanieczyszczenia.
1.4. Oczyszczanie chodników w miesiącach : listopad, grudzień, styczeń, luty i
marzec będzie uzależnione od panujących warunków atmosferycznych.
Wstrzymanie oczyszczania nastąpi na wniosek Zamawiającego z dniem
rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg chodników, placów i parkingów
gminnych w Żaganiu .
2.5. Powierzchnia chodników – ogółem 28 940m2


II. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

III. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

IV. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 kwietnia 2009r. do 31 marca 2010 r.

V. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, /dysponują
odpowiednim sprzętem do mechanicznego oczyszczania chodników/;
posiadają możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności pracowników
odpowiedzialnych za realizację mechanicznego oczyszczania chodników/;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a) Oświadczenia Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, /dysponuje
odpowiednim sprzętem do mechanicznego oczyszczania chodników/;
posiada możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności pracowników
odpowiedzialnych za realizację mechanicznego oczyszczania chodników/;
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa każdy
z Wykonawców oddzielnie.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa
oddzielnie.
c) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi
dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia
narzędzi i urządzeń, jeżeli w przedłożonym wykazie wykonawca wskazał
narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji
wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez
osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia
dokumentów za zgodność oryginałem.
VI. Sposób przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty.
3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub
wycofać ofertę.
4. Oferta złożona po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
5. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu oraz inne żądane dokumenty określone w ogłoszeniu
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pisemnie przy użyciu nośnika
pisma nie ulegającego usunięciu.
7. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
8. Oferta musi być złożona Zamawiającemu w zaklejonym, nienaruszonym
opakowaniu z napisem „ Oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników w
Żaganiu w okresie od 1 kwietnia 2009 r. do 31 marca 2010r.”
Na opakowaniu powinny znajdować się: nazwa Wykonawcy /firma/, dokładny
adres Wykonawcy, numer telefonu i nr faksu Wykonawcy.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający nie
przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10.Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania. Musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
Wykonawca podaje w ofercie również poszczególne miesięczne ceny brutto.
11.Cena musi być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena podana
w ofercie jest ceną ryczałtową, stałą i ostateczną.
12.Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
13. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć cześć zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie jaką część zamówienia powierzy
Podwykonawcom.
VII. Miejsce i termin składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań
Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 20 marca 2009 r. do godziny 10.00.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny – 100 %. /cena o wartości brutto- wraz z podatkiem od towarów i usług
VAT/
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3. Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena /łączna brutto, na którą składają się ceny za każdy
miesiąc/

cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie
między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz
dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści, z wyjątkiem oczywistych omyłek
pisarskich i omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny oraz innych omyłek nie
mających wpływu na treść oferty.
5. Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, który złożył ważną,
najkorzystniejszą ofertę, z najniższą łączną ceną brutto.
6. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych, z tym że
oferty dodatkowe nie mogą zawierać cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
7. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) złożone oferty dodatkowe zawierają taką samą cenę.
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było wcześniej przewidzieć,
e) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik
ogłoszenia.

Żagań, dnia 9 marca 2009r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-11 08:40:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-11 08:54:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-11 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1347 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony