ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OCZYSZCZANIE MECHANICZNE ULIC, PARKINGÓW I PLACÓW GMINNYCH W ŻAGANIU w okresie 1.04.2009 r. do 31.03.2010 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: OCZYSZCZANIE MECHANICZNE ULIC, PARKINGÓW I PLACÓW GMINNYCH W ŻAGANIU w okresie 1.04.2009 r. do 31.03.2010 r.

Szczegóły informacji

OCZYSZCZANIE MECHANICZNE ULIC, PARKINGÓW I PLACÓW GMINNYCH W ŻAGANIU w okresie 1.04.2009 r. do 31.03.2010 r.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-20 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-20 10:10:00

Ogłoszono dnia: 2009-03-10 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 206 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: "OCZYSZCZANIE MECHANICZNE ULIC, PARKINGÓW I PLACÓW GMINNYCH W ŻAGANIU w okresie 1.04.2009 r. do 31.03.2010 r.".

1.Adres strony internetowej
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy, w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia, w siedzibie Zamawiającego /Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych/ pokój nr 26 lub za pośrednictwem poczty.
Ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
10.03. 2009 r. nr 48227-2009 na stronie Urzędu Zamówień Publicznych www.uzp.gov.pl oraz na stronie Urzędu Miasta Żagań www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan w Biuletynie Informacji Publicznej od dnia 10.03. 2009 r i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Żagań od dnia 10.03.2009 r.

2.Przedmiot zamówienia publicznego. CPV 90.61.00.00.-6
Oczyszczanie mechaniczne ulic, parkingów i placów gminnych
w Żaganiu w okresie od 1 kwietnia 2009 r. do 31 marca 2010 r.
2.1.Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje:
a)oczyszczanie mechaniczne ulic, parkingów i placów gminnych:
z błota, piasku, liści i innych zanieczyszczeń;
b) usuwanie zwłok zwierząt z ulic, parkingów i placów gminnych.
2.2. Wykaz ulic, parkingów i placów gminnych objętych oczyszczaniem
mechanicznym zawiera załącznik do projektu umowy.
2.3. Ulice, parkingi i place gminne wymienione w załączniku do
projektu umowy należy oczyszczać na bieżąco, aby nie dopuścić do ich
zanieczyszczenia.
2.4. Oczyszczanie ulic, parkingów i placów gminnych w miesiącach : listopad,
grudzień, styczeń, luty i marzec będzie uzależnione od panujących
warunków atmosferycznych. Wstrzymanie oczyszczania nastąpi na
wniosek Zamawiającego z dniem rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg,
chodników, placów i parkingów gminnych w Żaganiu .
2.5. Powierzchnia ulic i placów gminnych – ogółem 51 757m2
Powierzchnia parkingów – ogółem 7 350 m2


3. Informacje dotyczące ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5.Termin realizacji zamówienia :
Rozpoczęcie- od 1 kwietnia 2009 r.
Zakończenie- 31 marca 2010 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /tekst ujednolicony Dz. U. z 2007
r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz.1058/. Każdy
Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia, /dysponuje odpowiednim sprzętem do
mechanicznego oczyszczania ulic, parkingów i placów gminnych;
posiada możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności
pracowników odpowiedzialnych za realizację mechanicznego
oczyszczania ulic, parkingów i placów gminnych/;
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenia składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
c) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań
w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z
przepisów prawa lub innych dokumentów.
6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest
zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa
oddzielnie.
b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w przedłożonym wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa
oddzielnie.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
punkcie 6.3 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z
zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.8. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub
którzy nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli
wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty
potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające
błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w
wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy
podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny
potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań
określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym
upłynął termin składania ofert.
6.9. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.10.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.11.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 100 %.
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena /łączna brutto, na którą składają się ceny za każdy
miesiąc/
cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------------x 100%
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą łączną
ceną o wartości brutto.

9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26 do dnia 20 marca 2009 r. do godziny
10.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„Oczyszczanie ulic, parkingów i placów gminnych w Żaganiu w okresie od
1 kwietnia 2009 r. do 31 marca 2010 r. ”oraz winna być opatrzona w nazwę i
adres Wykonawcy oraz nr telefonu. Koperta powinna zawierać napis „ Nie
otwierać przed dniem 20 marca 2009 r. przed godzina 10.10”

9.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 marca 2009roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 1010- czasu miejscowego.

10. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Żagań, dnia 9 marca 2009r. z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Sekretarz Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-10 15:52:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-10 16:01:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-10 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1441 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony