ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z przyległymiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z przyległymi

Szczegóły informacji

Budowa nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z przyległymi

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2008-11-19 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-11-19 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2008-10-23 przez Janina Chłostowska

Treść:

Dotyczy: zapytania do SIWZ na „Budowę nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z przyległymi” , na „ Budowę nawierzchni ul. Poprzeczna-Zacisze”, na „Budowę nawierzchni ulicy Boczna-Dolna”.
Żagań, dnia 17 listopada 2008r.

W związku ze złożonym przez jednego z Wykonawców zapytaniem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Budowę nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z przyległymi" na „Budowę nawierzchni ul. Poprzeczna - Zacisze”, na „Budowę nawierzchni ul. Boczna-Dolna” , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - art.38 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 wraz ze zmianami Dz.U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1051) Zamawiający udziela Państwu wyjaśnień na złożone przez Wykonawcę zapytanie do SIWZ, w następujący sposób :

Pytanie 1.
W związku z zapisem SIWZ punkt 2.3.c iż „Wykonawca zobowiązany jest do wykonania do końca 2008 r. robót budowlanych w zakresie angażującym co najmniej 35% kosztów całego przedmiotu zamówienia” prosimy o wyjaśnienie, czy Zamawiający będzie żądał fizycznego wykonania robót, czy też pod hasłem zaangażowania kosztów można również przyjąć np. zakup materiałów. Biorąc pod uwagę termin przetargu oraz fakt, iż po rozstrzygnięciu umowa będzie podpisana w okolicy początku grudnia, jak też możliwość wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, nie widzimy możliwości fizycznego wykonania wymaganego zakresu robót w terenie.
Odpowiedź:
Zamawiający w punkcie 2.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, wyraźnie określił warunki do jakich zobowiązany jest wykonawca, przystępujący do realizacji przedmiotu zamówienia, a mianowicie w punkcie 2.3. litera c zamawiający żąda aby Wykonawca wykonał do końca 2008 r. roboty budowlane w zakresie angażującym co najmniej 35% kosztów całego przedmiotu zamówienia. Przez Robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, z późn. zm.).
Według Zamawiającego zapis punktu 2.3.litera c SIWZ jest bardzo czytelny i nie wymaga żadnych wyjaśnień.
…………………………………………………
JCh/

Żagań, dnia 4 listopada 2008 r.

MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na
„Budowę nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z
przyległymi ”


Zgodnie z art.38 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami Dz.U. z 2008 r. Nr 171,poz.1058) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Budowę nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp.Wilhelma Pluty ”, w części dotyczącej projektu umowy, w następujący sposób :
1. W projekcie umowy w paragrafie 3 dot. terminu wykonania, w punkcie 2
zakończenie, powinno być : termin realizacji nie później niż do 30 września 2009 r.

 

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl


ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,,Budowa nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z przyległymi” w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2.Przedmiot zamówienia publicznego: KOD CPV 45233220-7, 45233222-1
„Budowa nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z przyległymi”.
2.1. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje :
Wykonanie prac wg dokumentacji projektowej pn. „Budowa nawierzchni
jezdni i chodników na ulicy Stromej w Żaganiu” oraz „Budowa ulicy Bp.
Pluty wraz z ulicami przyległymi (Poniatowskiego, Jagiellońska i Felbigera)
w Żaganiu”, w szczególności poprzez :
a) ulica Stroma
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm- 1851,00 m2;
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - 7017,00 m2;
- wykonanie podbudowy o gr. 25 cm z kruszywa łamanego- 4897,00 m2;
- wykonanie podbudowy o gr. 15 cm z kruszywa łamanego- 191,00 m2;
- ułożenie obrzeży betonowych - ok. 1060 m;
- ułożenie krawężników betonowych wystających- 1198 m;
- ułożenie krawężników betonowych najazdowych - 54 m;
- ułożenie krawężników betonowych skośnych- 36m;
- chodniki (jezdnia) z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8cm -
ok. 4897m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr.6cm- 1851,00 m2;
- wjazdy z kostki brukowej betonowej czerwonej gr.8 cm- 191,00 m2 ;
- pionowe znaki drogowe szt.18;
- wykonanie odwodnienia.
b) ulica Pluty
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,882 km;
- koryta wykonywane mechanicznie – 2466,50 m3;
- wykonanie podbudowy o gr. 20 cm z kruszywa łamanego- 5277,75 m2;
- wykonanie podbudowy o gr. 15 cm z kruszywa łamanego - 468,00 m2 ;
- ułożenie obrzeży betonowych - ok. 1793 m;
- ułożenie krawężników betonowych wystających- 1820 m;
- chodniki (jezdnia) z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8cm –
ok. 4558m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr.6cm- 3116,60 m2;
- wjazdy + opaski z kostki brukowej betonowej czerwonej gr.8 cm- 732,75 m2
- pionowe znaki drogowe szt.19.

2.2. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia :
- koszt aktualizacji dokumentacji organizacji ruchu;
- koszt obsługi geodezyjnej ( w tym między innymi mapy i obmiar
powykonawczy, w tym wysokościowy);
- koszt wykonania badań dotyczących stopnia zagęszczenia podłoża.
2.3. W związku z tym, że przedmiotowa inwestycja współfinansowana będzie z
kredytu udzielonego przez Bank Gospodarstwa Krajowego- z Krajowego
Funduszu Mieszkaniowego, Wykonawca zobowiązany jest do :
a) ubezpieczenia budowy na czas jej realizacji od ryzyk budowlanych
i dostarczenia w dniu podpisania umowy o wykonanie przedmiotu
zamówienia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polisy
ubezpieczenia budowy od ryzyk budowlanych;
b)ustanowienia na rzecz Banku Gospodarstwa Krajowego cesji praw z
polisy ubezpieczenia od ryzyk budowlanych kredytowanej inwestycji z
tytułu kredytu na realizację infrastruktury technicznej ze środków
Krajowego Funduszu Mieszkaniowego;
c) wykonania do końca 2008 r. robót budowlanych w zakresie
angażującym co najmniej 35 % kosztów realizacji całego przedmiotu
zamówienia.
2.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ:
Dokumentacją Projektową, Przedmiarem Robót.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie : w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie : nie później jak do 30 września 2009r.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655)
oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających
warunki uznaje się Wykonawców, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a)Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie
c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów
zbiorowych/, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się
/konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie,
e) Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te
zostały wykonane należycie.
f) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada przygotowanie
zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie /uprawnienia drogowe/.
6.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie
6.2 lit.b i d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.5.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą
reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń oraz żądanych dokumentów potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania;
oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez
oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później
niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia
oświadczeń lub dokumentów.
6.7.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %.
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------------x 100% x 100 pkt
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą ceną
o wartości brutto, ustaloną na podstawie opracowanego przez
Wykonawcę kosztorysu.

9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 19 listopada 2008 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„Budowa nawierzchni ulicy Stromej oraz ul. Bp. Wilhelma Pluty wraz z
przyległymi,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz
nr telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 listopada 2008 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.

10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu
22.10.2008r. Nr ogłoszenia: 236866-2008.

Żagań, dnia 22 października 2008r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-24 12:19:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-24 12:20:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-23 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony