ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Żagań
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. „Moje Boisko – Orlik 2012”(boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatnio-sanitarne) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. „Moje Boisko – Orlik 2012”(boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatnio-sanitarne) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1

Szczegóły informacji

Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. „Moje Boisko – Orlik 2012”(boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatnio-sanitarne) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2008-09-12 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-09-12 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2008-08-21 przez Janina Chłostowska

Treść:

Dotyczy: zapytania do SIWZ na „Budowę kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko- Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatnio-sanitarne) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1”

Nasz znak: ZP-341-23-2008 Żagań, dnia 27.08.2008r.

W związku ze złożonym przez jednego z Wykonawców zapytaniem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Budowę kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko- Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatnio-sanitarne) przy Publicznej Szkole podstawowej nr 2 w Żaganiu przy ul. Wojska Polskiego 1”, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - art.38 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U.
z 2004r. Nr 223, poz.1655) oraz w związku z wnioskiem innego
Wykonawcy o dokonanie zmiany terminy realizacji przedmiotu zamówienia z 14 listopada na 14 grudnia 2008 r., Zamawiający udziela wyjaśnień na złożone przez Wykonawcę zapytanie do SIWZ w następujący sposób :

Treść Zapytania :
Zamawiający podaje, że przedmiot zamówienia należy zrealizować do 14 listopada 2008 r. Czy Zamawiający przewiduje przesunięcie terminu realizacji na rok 2009 ze względu na wymogi technologiczne dotyczące układania nawierzchni sztucznych (wymagana pogoda bezdeszczowa i temperatura >10stopni C), które mogą uniemożliwić wykonywanie nawierzchni sztucznych w terminie przewidzianym w dokumentacji przetargowej?. Wykonywanie nawierzchni syntetycznych jest zazwyczaj ostatnim etapem realizacji i w tym czasie można się spodziewać typowych dla listopada warunków atmosferycznych. Wykonywanie nawierzchni w niesprzyjającej aurze może doprowadzić do powstania wielu wad w nawierzchni i przysporzyć problemów użytkownikom lub wręcz uniemożliwić prowadzenie robót wykonawcom. Jako długoletni wykonawca nawierzchni syntetycznych musimy przyznać, że zabezpieczenie się przy realizacji przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi za pomocą namiotów, dmuchawa, nagrzewnic itp. Nie zapewnia wcale zachowania reżimów technologicznych i nie przynoszą zamierzonych efektów.
Odpowiedź 1:
Uprzejmie informuję, że Zamawiający nie przewiduje możliwości przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jak również nie zamierza dokonać zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia na 15 grudnia 2008 r. Określony w ogłoszeniu termin realizacji zamówienia jest
konsekwencją zawartych przez naszą Gminę z Lubuskim Urzędem Wojewódzkim oraz z Marszałkiem Województwa Lubuskiego umów o dofinansowanie w/w inwestycji , które obligują nas do zakończenia prac w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2008 r.

JCh/ ……………………………………………………

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Gmina Żagań o Statusie Miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
info@um.zagan.pl


ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: ,, Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. „Moje Boisko – Orlik 2012”(boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatnio-sanitarne) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1”, w trybie : przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP – dla robót budowlanych.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją
pobrać -na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział
Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/, lub otrzymać przesyłką
pocztową na adres Wykonawcy.

2.Przedmiot zamówienia publicznego: KOD CPV 45.21.22.21-1, 45.31.61.00-6
,, Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu
ministerialnego pn. „Moje Boisko – Orlik 2012”(boisko piłkarskie, boisko
wielofunkcyjne oraz zaplecze szatnio-sanitarne) przy Publicznej Szkole
Podstawowej nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1”,
Lokalizacja : Żagań, ul. Wojska Polskiego, działka ewidencyjna nr 911.
Finansowanie: środki własne i z budżetu Państwa.
2.1. Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje
wykonanie :
a) Boisko do piłki nożnej o wymiarach 62,0m x 30,0m, o powierzchni
całkowitej 1860 m2 ,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8, na ławie betonowej oddzielające
sąsiednie elementy terenu od płyty boiska – ok. 184.000 m
- nawierzchnia boiska : syntetyczna typu „sztuczna trawa” – wysokość
trawy od 5cm- do 6 cm
- wyposażenie: bramki aluminiowe (5x2m) mocowane w tulejach - szt.2
- siatki do bramek - szt. 2;
b) Boisko wielofunkcyjne (piłka siatkowa i koszykówka o wymiarach
19,1 x 32,1m), o powierzchni 613,110 m2 ,
- nawierzchnia poliuretanowa, wykonana w technologii NATRYSK na
podbudowie z kruszywa naturalnego (kamiennego) z warstwą
przepuszczalną dla wody i warstwą stabilizującą typu ET, warstwą
gr. 10-11 mm z granulatu SBR i warstwą natrysku o gr. 2-3mm
/mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU/. Pole gry w siatkówkę
należy wykonać w kolorze czerwonym, a pole gry w koszykówkę w
kolorze zielonym,
- obrzeża betonowe – ok. 102.400m
- wyposażenie :
koszykówka : stojak stalowy ocynkowany o wysięgu 160cm; tablica
180x105cm; obręcz uchylna; siateczka do obręczy; w ilości : 4
zestawy;
siatkówka : słupki metalowe w tulejach z regulacją wysokości
mocowania siatki i mechanizmem naciągowy; siatka całosezonowa; w
ilości : 2 zestawy;
c) Budynek zaplecza boisk o powierzchni 82,90 m2
d) Ogrodzenie terenu boisk H=4m na słupkach stalowych z siatką o
oczkach 35x35mm; ogrodzenie za bramkami boiska piłkarskiego – 6 m
/piłkochwyt/;
e) Zagospodarowanie terenu w zakresie utwardzenia chodników.
f) Przyłącze wodno-kanalizacyjne do budynku zaplecza;
g) Przyłącze elektryczne do budynku zaplecza;
h) Oświetlenie boisk.
2.2. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia :
- koszt obsługi geodezyjnej ( w tym między innymi mapy i obmiar
powykonawczy);
- koszt wykonania niezbędnych prób, badań i odbiorów dla zakresu robót
objętych przedmiotem zamówienia,
- inne koszty określone w umowie związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia /między innymi.: organizacja , zagospodarowanie i
utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze, porządkowe;
doprowadzenie wody i energii elektrycznej na teren budowy stosownie
do potrzeb budowy;
montaż liczników zużycia wody i energii elektrycznej, ponoszenie
kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; itp./
2.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ
Dokumentacją Projektową , Specyfikacją Techniczną, Przedmiarem Robót,
/z uwzględnieniem zmian dotyczących nawierzchni dla boiska
wielofunkcyjnego/ opracowanymi przez Projektanta Krzysztofa
Jasińskiego na podstawie projektu Dokumentacji Projektowej Boisk
Sportowych Orlik 2012 wykonanego przez : KULCZYŃSKI Architekt
Sp. z o.o. ul. Zgoda 4/2, 00-018 Warszawa.


Uwaga!
1. W Dokumentacji Projektowej w części dotyczącej wykonania nawierzchni boiska wielofunkcyjnego (piłka siatkowa i koszykówka) , zmienia się rodzaj nawierzchni ze „sztucznej trawy” o wysokości od 1,5cm do 2 cm, na nawierzchnię poliuretanową, wykonaną w technologii NATRYSK na podbudowie z kruszywa naturalnego (kamiennego) z warstwą przepuszczalną dla wody i warstwą stabilizującą typu ET, warstwą gr. 10-11 mm z granulatu SBR i warstwą natrysku o gr. 2-3mm /mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU/. Pole gry w siatkówkę należy wykonać w kolorze czerwonym, a pole gry w koszykówkę w kolorze zielonym.
2. W Przedmiarze Robót dla boiska wielofunkcyjnego - poz. 28 Przedmiaru Robót zmienia się rodzaj nawierzchni: ze „sztucznej trawy” na nawierzchnię poliuretanową, wykonaną w technologii opisanej wyżej.
3. Zamawiający wykreśla ze Specyfikacji Technicznej „Boisko Piłkarskie Sztuczna trawa” warunek przynależności producenta sztucznej trawy do ESTO.


3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie : w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie : nie później jak do 14 listopada 2008 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655)
oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających
warunki uznaje się Wykonawców, którzy :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz
dokumenty:
a) Ofertę
b) Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie
składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa
oddzielnie
d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień
publicznych, /dot. podmiotów zbiorowych/, wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku
wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z
Wykonawców oddzielnie,
6.3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej
wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa :
a) Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te
zostały wykonane należycie /wykonali co najmniej 1 robotę
budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia : wybudowanie co najmniej
1boiska piłkarskiego o nawierzchni typu „sztuczna trawa” oraz co
najmniej 1 boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, z
podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania/.
b) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada przygotowanie
zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie /uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej; instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacji w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) Aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu
zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków
właściwej izby (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa).
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentów przez jednego z konsorcjantów.
6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Wykonawca składa:
a) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w
dokumentu przez jednego z konsorcjantów.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w punkcie 6.2 lit.c i d, składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
6.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z
zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym
Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do
dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność
oryginałem.
6.8. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń oraz żądanych dokumentów potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega
odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania;
oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez
oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później
niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia
oświadczeń lub dokumentów.
6.9. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.10.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
ustawy.
6.11.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.12. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają
wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca jest
zobowiązany złożyć :
a) W przypadku materiałów na boisko do piłki nożnej wykonawca jest
zobowiązany przedłożyć : badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1
lub aprobata techniczna ITB, rekomendacja techniczna ITB, lub wynik
badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe
np Labosport lub dokument równoważny
- Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z
oferowanego systemu nawierzchni lub wyniki badań laboratoryjnych
potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni
wymogami FIFA/
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej
producenta;
- Atest PZH dla oferowanej nawierzchni
- Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej
przez producenta na tą nawierzchnię.

b) W przypadku materiałów na boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę
wykonawca jest zobowiązany złożyć: badania na
zgodność z normą PN-EN 14877 lub aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego
laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np Labosport lub
dokument równoważny;
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej
producenta;
- Atest PZH dla oferowanej nawierzchni;
- Autoryzacja producenta nawierzchni, wystawiona dla wykonawcy za
realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez
producenta na tę nawierzchnię.
6.13. Wszystkie materiały i urządzenia przeciwpożarowe powinny posiadać
aktualne aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek
certyfikujących akredytowanych przy PCBCC np. ITB i CNBOP.

7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny - 100 %
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------------x 100%
cena badanej oferty brutto
8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą ceną
o wartości brutto.

9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1.Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 12 września 2008 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
„ Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu
ministerialnego pn. „Moje Boisko – Orlik 2012”(boisko piłkarskie, boisko
wielofunkcyjne oraz zaplecze szatnio-sanitarne) przy Publicznej Szkole
Podstawowej nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1” oraz winna
być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
9.2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 września 2008 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 1110- czasu miejscowego.

10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.

13. Zamówienie zostało ogłoszone na stronie Urzędu Zamówień
Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 20 sierpnia 2008 r.
Nr ogłoszenia: 195303-2008.


JCh/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-21 21:55:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-21 21:55:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-08-21 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
999 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony