ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Realizacja działań miękkich w ramach projektu „Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Realizacja działań miękkich w ramach projektu „Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego”

Szczegóły informacji

Realizacja działań miękkich w ramach projektu „Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Usługi

Nr UZP: 182378-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-05-17 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 26

Ogłoszono dnia: 2013-05-09 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE
 
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
 
Gmina  Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl  ;  www.bip.zagan.pl       zakładka przetargi publiczne
 
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi pn.:  Realizacja działań miękkich w ramach projektu „Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego”, w trybie  przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 200 000 euro, określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych  dla usług i dostaw.
 
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest  na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.zagan.pl  lub można ją otrzymać - na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26/.
 
2. Określenie przedmiotu  zamówienia publicznego – jego zakres
 
Zamawiający udziela zamówienia w 4 częściach. Wykonawca może złożyć  po jednej ofercie  na każdą z 4 części zamówienia lub po jednej ofercie na  dowolnie  wybraną/e  część/ci przedmiotu zamówienia.
 
2.1. Opis  przedmiotu zamówienia dla Części 1 :
CPV  79.95.10.00-5   USŁUGI W ZAKRESIE OGRANIZOWANIA SEMINARIUM
 
Organizacja i przeprowadzenie seminarium na temat parków i ogrodów po polskiej i niemieckiej stronie, jako część wspólnych działań sieciowych, dotyczących transgranicznej sieci współpracy „Gartenkulturpfad” – realizowanego przez dwa dni (100 zaproszonych uczestników, po 50 z Polski i Niemiec).  
W tym zakresie Wykonawca  jest zobowiązany:
1. Zapewnić  jeden nocleg dla 50 osób  oraz całodzienne wyżywienie dla 100 osób.
2. Zorganizować spotkanie polskich i niemieckich właścicieli i zarządców parków i ogrodów z Polski i Saksonii oraz pozostałych grup interesariuszy (przedsiębiorców, organizacji turystycznych, lokalnych i regionalnych organizacji pozarządowych, władz samorządowych, szkół i in.).
3. Przygotować seminarium polsko-niemieckie, w tym:  10 odczytów na temat parków i ogrodów oraz  dwóch półtoragodzinnych paneli dyskusyjnych  nt. 1. „Możliwości, szanse i zagrożenia rozwoju turystyki ogrodowo-parkowej na obszarze polsko-niemieckiego pogranicza”, 2. „Realizacja wspólnych polsko- niemieckich projektów”.
4. Przygotować polsko-niemieckie eventy kulturalne popularyzujące Park w Żaganiu, transgraniczną sieć parków i ogrodów oraz turystykę ogrodową (koncert muzyki poważnej, polsko – niemiecka wystawa kwiatów, konkurs na najładniejsza wiązankę).
 
W ramach realizacji części 1 przedmiotu zamówienia wykonawca  jest zobowiązany do:
1.  Wynajmu dwóch sal niezbędnych do organizacji spotkań, seminariów i wystawy kwiatów.
2.  Wynajmu kabiny do tłumaczeń symultanicznych.
3.  Przygotowania materiałów  na konferencję dla uczestników (teczka, notes, długopis, identyfikator, program).
4. Ubezpieczenia uczestników w ramach polisy grupowego ubezpieczenia NNW.
 
Wszystkie zdarzenia w ramach realizacji części 1 przedmiotu zamówienia odbywać  się będą  na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Żaganiu.
 
Termin realizacji zadania : 27- 28 czerwca 2013 r.   
  
2.2. Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 :
CPV  79.95.20.00-2 USŁUGI W ZAKRESIE ORGANIZACJI IMPREZ
         79.96.00.00-1  USŁUGI FOTOFRAFICZNE I POMOCNICZE
Organizacja i przyprowadzenie 2 - dniowych warsztatów fotograficznych pn.  „Park – obiektywnie”  (Park- obiektive), połączonych z konkursem dla uczestników w wieku od 12 roku życia  na najlepsze zdjęcie parku.
Uczestnicy warsztatów : - po 12 uczestników z Polski i Niemiec (młodzież),  podzieleni  na dwie polsko-niemieckie grupy, w każdej grupie po  dwóch opiekunów (polski i niemiecki) oraz  zawodowy fotografik asystujący i wspierający radą młodych fotografików ( w sumie grupa 32 osób, z czego 15 osób będzie korzystać z noclegu- młodzież niemiecka (12 osób) + 2 niemieckich opiekunów i 1 fotografik).   
W tym zakresie Wykonawca :
1. Zapewni  noclegi dla 15 osób  oraz całodzienne wyżywienie dla 32 osób.
2.  Przygotuje  spotkanie oraz wspólne omówienie doświadczeń fotograficznych - wprowadzenie uczestników  w historię parku i pałacu, przygotowanie krótkiej  prelekcji w języku polskim i niemieckim.
3. Zorganizuje zwiedzanie pałacu i parku wraz z komentarzem do poszczególnych części i założeń parku, jego idei. Przedstawi najciekawsze opowieści i legendy związane z parkiem celem przygotowania tła i podbudowy merytorycznej do  konkursu.
4. Przygotuje i zrealizuje konkurs-  dwa dni,  w dwóch grupach,  każda z opiekunem  przez kilka godzin- wędrówka po parku i robienie zdjęć.  W pierwszy dzień  jedna grupa (12 osób po 6 z Polski i 6 z Niemiec) na rowerach będzie docierać  do najdalszych zakątków parku, druga  grupa wędrować będzie po parku pieszo, w następny dzień  należy dokonać zmiany grup.
    Wykonawca zabezpieczy dla wszystkich uczestników konkursu nagrody.
5. Po zakończeniu zdjęć  należy dokonać  oceny zebranego materiału - przy czym każdy uczestnik przygotuje fotoreportaż i trzy pojedyncze zdjęcia, co będzie oceniane przez komisję, której skład ustali  Wykonawca.
6. Przygotuje wystawę prezentującą  efekty konkursu.
     Wystawa prac uczestników odbędzie się po polskiej i niemieckiej stronie.
 
W ramach realizacji części 2 przedmiotu zamówienia wykonawca  jest zobowiązany do:
1. Wynajmu sali i sprzętu na okres 2 dni, zapewnienia instruktorów fotografików, zabezpieczenia materiałów eksploatacyjnych ( w tym druk prac warsztatowych, papier fotograficzny, płyty CD itp.).
2. Przygotowania wystawy (druk wielkoformatowy  prac nagrodzonych, ramy itp.).
3. Zakupu nagród – upominków dla uczestników warsztatów.
4. Zorganizowania wycieczki -  zwiedzanie miasta (z zapewnieniem biletów wstępu i przewodnika).
 
Termin realizacji zadania : 08-09 czerwca 2013 r. Wystawa prac  ma zostać  zrealizowana w późniejszym czasie, nie później jednak jak do końca czerwca 2013 r. po stronie polskiej i nie później jak do końca listopada 2013 r. po stronie niemieckiej na terenie Saksonii. Sugerowane miejsce wystawy – Bad Muskau. Czas trwania wystawy minimum dwa tygodnie.      
 
2.3. Opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 :
CPV  79.95.30.00-9     USŁUGI W ZAKRESIE ORGANIZACJI FESTIWALI 
Organizacja i przeprowadzenie  na dziedzińcu pałacowym  trzydniowego festiwalu zespołów z Polski (przede wszystkim z Żagania i okolic) oraz z Saksonii (przede wszystkim z Bad Muskau i okolic). Uczestnicy festiwalu: 100 zaproszonych osób, po 50 z Polski i Niemiec, w tym 50 osób korzystających z noclegów. 
 
W zakresie tego zadania Wykonawca jest zobowiązany :
1. Zapewnić  noclegi   dla 50 osób  oraz całodzienne wyżywienie dla 100 osób.
2. Zorganizować trzydniowe  koncerty polskich i niemieckich zespołów muzycznych, prezentujących dowolny rodzaj  muzyki. Dla profesjonalnej organizacji imprezy należy wynająć scenę, nagłośnienie i oświetlenie.
 
W trakcie festiwalu należy  zorganizować następujące imprezy towarzyszące :
1. Warsztaty gry na gitarze dla polskich i niemieckich uczestników spotkań.
    W ramach organizacji warsztatów należy wynająć dwa pomieszczenia dla uczestników warsztatów na terenie Pałacu Książęcego, zabezpieczyć i  udostępnić  instrumenty dla osób, które nie będą dysponowały  swoimi instrumentami (10 szt.), zapewnić dwóch instruktorów którzy poprowadzą zajęcia (2 osoby x 8 godzin),  przygotować  materiały szkoleniowe dla 50 osób. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom napoje chłodzące.
2. Panel dyskusyjny na temat współczesnej muzyki rozrywkowej (zapewnienie 2 polskich i 2 niemieckich panelistów, moderatora). Panel ma trwać 3 godziny. W ramach tego działania Wykonawca wynajmie odpowiednie pomieszczenie w Pałacu Książęcym wraz z odpowiednim nagłośnieniem, przygotuje  (dla 50 osób) serwis kawowy i drobny poczęstunek (słodycze i zimne napoje), przygotuje materiał poglądowy przedstawiający główne tezy panelu (prezentowane przez panelistów zaproszonych przez wykonawcę) – 50 kpl., do prowadzenia panelu dyskusyjnego Wykonawca zapewni moderatora oraz 2 dziennikarzy, zapewni wynajem pomieszczenia i nagłośnienie, serwis kawowy i drobny poczęstunek dla uczestników.
3. Spotkania młodzieży i osób dorosłych z Polski i Saksonii, zorganizowane wokół polsko-niemieckiego festiwalu zespołów muzycznych. Spotkania będą miały miejsce na terenie Muzeum Obozów Jenieckich, gdzie są znakomite warunki do organizacji imprez plenerowych połączonych ze  zwiedzaniem obiektów, poczęstunkiem dla uczestników - ogniskiem i grillem Teren Muzeum jest oddalony o kilka kilometrów od zespołu pałacowo-parkowego dlatego Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia transportu autobusowego w obie strony.    
 
W ramach realizacji części 3 przedmiotu zamówienia Wykonawca  jest zobowiązany  do:
1. Wynajmu 1 pomieszczenia (techniczne zaplecze dla zespołów) na okres trzech dni.
2. Wynajmu  sceny zadaszonej o wymiarach 6m x 8 m na potrzeby organizacji festiwalu (3 dni).
3. Zapewnienia obsługi technicznej (akustyk, elektryk, oświetlenie, zaplecze porządkowe, przygotowanie widowni, konferansjerka itp. na okres 3 dni).
4. Zakupu nagród-upominków dla uczestników. 
5. Ubezpieczenia uczestników w ramach polisy grupowego ubezpieczenia NNW.
 
Termin realizacji zadania : 28 – 30 czerwca 2013 r.
 
2.4. Opis przedmiotu zamówienia  dla Części 4 :
CPV 79.95.20.00-2 USŁUGI W ZAKRESIE ORGANIZACJI IMPREZ
 
Organizacja i przeprowadzenie Saksońsko- Żagańskiego crossu rowerowego ścieżkami Parku Książęcego.
Uczestnicy corsu:  50 osób z Polski  i Niemiec.
Do zadań Wykonawcy należy w szczególności:
1. Organizacja polsko-niemieckiej grupy rowerzystów, spotkanie i rozmowa z kwalifikowanym  trenerem jazdy crossowej, którego zaangażuje Wykonawca.     
2. Wspólne wytycznie trasy crossu alejkami parkowymi  i po bezdrożach – wytyczenie terasy wspólnie z polskimi i niemieckimi uczestnikami (zebranie przez Komisję propozycji tras i wybór najciekawszej z nich przez specjalistów crossu rowerowego).
3. Wyścig na czas (start co 1 minutę), kategoria open ( dla wszystkich).
4. Uhonorowanie zwycięzców i wspólna biesiada.
 
W ramach przedmiotowego  zadania Wykonawca jest zobowiązany :
1. Zapewnić  lunch dla 50 uczestników oraz zorganizować biesiadę wieczorną na podsumowanie crossu.
2. Wynająć pomieszczenia na potrzeby techniczne ( szatnia, namiot cateringowy).
3. Wyznaczyć trasę i ją oznakować.
4. Opłacić sędziów.
5. Przygotować numery startowe, regulamin zawodów crossowych.
6. Zapewnić obsługę techniczną. przygotować materiały robocze oraz zakupić nagrody-upominki dla uczestników.   
 
Termin realizacji : 1 czerwca 2013 r.      
 
2.3. Dodatkowe informacje do poszczególnych części opisu  przedmiotu zamówienia:
1. Działania miękkie realizowane są  w ramach projektu „Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego”, dofinansowanego z Funduszy Unii Europejskiej w ramach PO EWT Polska-Saksonia 2007- 2013.
2. Koszt przewozu uczestników  ze strony niemieckiej – we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia-  leży po stronie Wykonawcy.
3. Koszty związane z usługami tłumaczy podczas wszystkich imprez określonych w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, jak również wydruk plakatów, zaproszeń  i ulotek leżą po stronie Zamawiającego. Zamawiający zaprasza uczestników ze strony polskiej i niemieckiej.  
Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia udziału uczestników na listach obecności zgodnych w załącznikiem ( załącznik obowiązuje dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).  
                                              
3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający udziela zamówienia w częściach poprzez  możliwości składania ofert  częściowych, po jednej ofercie na każdą  część zamówienia lub wybrane części zamówienia.  
 
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
 
5. Termin realizacji zamówienia   
Określony  odrębne dla poszczególnych części zamówienia: 
dla części 1 – 27.06.2013 do 28.06.2013 r.,
dla  części 2 – 8.06.2013 r do 9.06.2013 r. z zastrzeżeniem, że wystawa prac  ma zostać  zrealizowana w późniejszym czasie, nie później jednak jak do końca czerwca 2013 r. po stronie polskiej i nie później jak do końca listopada 2013 r. po stronie niemiejskiej. Czas trwania wystawy minimum dwa tygodnie,     
dla części 3 – 28.06.2013 do 30.06.2013 r.,
dla części 4 –  01 czerwca 2013 r.             
 
6. Warunki udziału w postępowaniu  oraz opis sposobu  dokonywania oceny spełnienia tych warunków
 
6.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
1)  w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający  nie precyzuje  żadnych warunków,  
2) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę,  który w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał co najmniej 1 usługę dotyczącą :  
     - w zakresie Części 1 przedmiotu zamówienia:  
        organizacji i realizacji seminarium tematycznego dla uczestników,  o wartości nie mniejszej jak 25 000 zł.
     -  w zakresie Części 2 przedmiotu zamówienia:  
        organizacji i realizacji warsztatów  fotograficznych  dla uczestników, o wartości nie mniejszej jak 10 000 zł.    
     - w zakresie Części 3 przedmiotu zamówienia :
        organizacji i realizacji festiwalu zespołów muzycznych, o wartości nie mniejszej jak 70.000 zł.
     - w zakresie Części 4 przedmiotu zamówienia :
        organizacji  i realizacji crossu rowerowego,  o wartości nie mniejszej jak 10 000 zł.  
    
    Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca złoży wraz z ofertą - w zakresie danej części przedmiotu zamówienia- dokumenty określone w punkcie 6.5 podpunkt 1 litera b ogłoszenia.
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.     
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.5 ppkt.2
 
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający nie  precyzuje żadnych warunków.  
 
d)  w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,   Zamawiający  nie precyzuje żadnych warunków.    
 
6.2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1  Ustawy Prawo  zamówień publicznych.
 
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą  na wybrana przez siebie cześć /części przedmiotu zamówienia oświadczenie/a o  braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w   art.24 ust.1  Ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz  składa  stosowne dokumenty określone w punkcie 6.5 ppkt.2 SIWZ dla każdej oferty  złożonej na  wybraną  część /części  zamówienia.
Wykonawcy występujący wspólnie warunek  braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.
 
6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  dokonywana będzie na podstawie złożonych  przez Wykonawcę oświadczeń  i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie  spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.  
 
6.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
 
6.5. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w  postępowania oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
1) w celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w  postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień  publicznych Zamawiający żąda aby  Wykonawca złożył wraz z ofertą na daną część przedmiotu zamówienia następujące  dokumenty:
a) oświadczenie w oparciu o art.44 ustawy Pzp  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych
b) wykaz wykonanych, a  w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych  usług,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym  okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów – poświadczeń, czy usługi te zostały wykonane (są wykonywane)  należycie, czy zostały  wykonane nienależycie. Obowiązek złożenia poświadczeń o należytym  bądź nienależytym wykonaniu usług, wymienionych w wykazie usług głównych, dotyczy wszystkich wymienionych w wykazie usług z zakresu jaki Zamawiający wymaga  dla  danej części przedmiotu zamówienia. Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, w miejsce poświadczeń może złożyć  dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi (tzw. referencje).  
 
    W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi  wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń.
 
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1  Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda  aby Wykonawca złożył wraz z ofertą na daną część/ części zamówienia następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis  z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji  i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w  oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
3) dokumenty  dla podmiotów zagranicznych :  
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 2  litera b – składa dokument lub dokumenty  wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania,  potwierdzające  odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju  miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu; 
 
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia polega na zasobach innych podmiotów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
    a) w odniesieniu do tych podmiotów  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.
    b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 
 
5) Wykonawca wraz z ofertą  składa listę podmiotów należących do tej  samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz.331, z późn.zm), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 
 
    
6.6.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w  możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych -  w  rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
 
Zamawiający nie stawia ograniczeń  w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne  do  wymienionych wyżej Wykonawców.
 
7. Informacja na temat wadium
 
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium na poszczególne części przedmiotu zamówienia.
 
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
 
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania poszczególnych części zamówienia.
 
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
 
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie  - Kryterium :
Cena - 100 % 
 
10. Miejsce i termin składania ofert.
      
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę na daną część zamówienia należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań,  Plac Słowiański 17 pok. nr 26, do dnia 17 maja 2013 r. do  godziny 11.00.
 
11.Termin związania ofertą.
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
 
12.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
      
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
 
 
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    
 Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem aukcji elektronicznej .
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem  aukcji elektronicznej.
 
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających      
 
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie  art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
16. Informacja dotycząca istotnych  zmian  postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty   
 
16.1.Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza możliwości  zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
 
17. Informacja  dotycząca  finansowania  projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
 
Przedmiot zamówienia  publicznego jest dofinansowany ze środków Unii  Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego EWT Polska – Saksonia 2007 – 2013., działania miękkie realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu , jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego” .
 
18. Czy  przewiduje się unieważnienie  postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia 
      
Nie.
 
19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie  zostało zamieszczone  w  Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9 maja  2013r. Nr ogłoszenia: 182378-2013.                                                                              
                                                                                         
Żagań, dnia 8 maja  2013r.

Pełniąca funkcję Burmistrza Miasta Żagań
Małgorzata Kuźniar
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony