ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: " Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu w okresie od dnia 01.04.2011 r. do 31 marca 2012 r.”, Drukuj informację Zamówienie publiczne: " Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu w okresie od dnia 01.04.2011 r. do 31 marca 2012 r.”,

Szczegóły informacji

" Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu w okresie od dnia 01.04.2011 r. do 31 marca 2012 r.”,

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2011-03-25 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-03-25 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17. 68-100 Żagań, pok. nr 25

Ogłoszono dnia: 2011-03-17 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39 fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi pn.: „Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu w okresie od dnia 01.04.2011 r. do 31 marca 2012 r.”, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 PZP- dla usług.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych -pokój nr 25/.

2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
CPV 90.61.00.00.-6 USŁUGI SPRZĄTANIA I ZAMIATANIA ULIC
90.91.40.00-7 USŁUGI SPRZĄTANIA PARKINGÓW

Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu, w okresie od 01.04.2011 r. do 31 marca 2012 r.

2.1. Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje :
a) oczyszczanie mechaniczne ulic, parkingów i placów gminnych z błota, piasku,
liści i innych zanieczyszczeń,
b) oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników z błota, piasku, liści i innych
zanieczyszczeń.
Zakres usługi obejmuje : oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników z błota, piasku, liści i innych zanieczyszczeń ( tj. odchodów zwierzęcych, zanieczyszczeń roślinnych- chwastów, traw, rosnących w pasie drogowym oraz ciągach pieszych i chodnikach).

2.2. Powierzchnia ulic i parkingów objęta oczyszczaniem – ogółem 81 216,00 m2 Powierzchnia chodników objęta oczyszczaniem – ogółem 28 940,00 m2. Razem : 110 156,00 m2.
Wykaz ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników objętych oczyszczaniem zawierają załączniki nr 1 i nr 2 do projektu umowy.

2.3. Ulice, parkingi, place gminne oraz chodniki wymienione w załącznikach do projektu umowy należy oczyszczać na bieżąco, aby nie dopuścić do ich zanieczyszczenia.
Wykonawca zobowiązany jest do codziennego nadzoru w zakresie utrzymania czystości i porządku następujących terenów: Bulwar nad Bobrem, ulice zlokalizowane w centrum miasta w szczególności : Plac Słowiański, ul. Warszawska, Rynek, ul. Bracka, ul. Słowackiego.

2.4. Oczyszczanie ulic, parkingów i placów gminnych w miesiącach : listopad, grudzień, styczeń, luty i marzec będzie uzależnione od panujących warunków atmosferycznych. Wstrzymanie oczyszczania nastąpi na wniosek Zamawiającego z dniem rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg, placów i parkingów gminnych w Żaganiu.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia
Od 01.04.2011 r. do 31 marca 2012 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie
konsorcjum.

6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.

6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1 ogłoszenia :
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy
potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż
przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za
spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, odpowiadającą
przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej jak 150 000,00 zł. Na
potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą
dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te
wymogi tego wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej dwiema
zamiatarkami ulicznymi oraz co najmniej jedną zamiatarką chodnikową. Na
potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą
dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na
potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia;
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za
spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego
warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w
punkcie 6.9. podpunkt 1 litera e ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić
łącznie.

6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.

6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.

6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w
art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych usług w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz musi załączyć
dokument potwierdzający należyte wykonanie tej usługi;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień;
d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień
publicznych;
3) dokumenty dla podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie
6.9. podpunkt 2 litera b – składa dokumenty wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
b) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania;
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę
mającego siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących przedłożonego dokumentu;
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i
doświadczenia potencjału technicznego, polega na zasobach innych
podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,
Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty
wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.

6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego

Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.


7. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
9.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie - Kryterium : Cena - 100 % / łączna cena brutto, na którą składają się miesięczne ceny brutto/.
9.2. Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania
matematycznego, w następujący sposób :

stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= ----------------------------------------------------------------------------------------x100% x 100 pkt
do ceny brutto badanej oferty

10. Miejsce i termin składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 25, do dnia 25 marca 2011 r. do godziny 11.00.

11.Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
a) w zakresie wartości wynagrodzenia:
- w przypadku zmiany powierzchni objętej oczyszczaniem (powyżej 10%)
wartość wynagrodzenia określonego w paragrafie 4 ust.1 umowy będzie
podlegała zmianie.
Nowa wartość wynagrodzenia ustalona będzie na podstawie następującego
wzoru:
W n x Nx
Wx= --------------------------
N

gdzie : W x- to nowa wartość wynagrodzenia
Wn - to wynagrodzenie wg umowy
Nx - to nowa powierzchnia oczyszczania
N - to powierzchnia oczyszczana wg umowy
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w roku 2012 (miesiące styczeń, luty
marzec 2012r ) zależna będzie od wysokości środków budżetowych
przyznanych na ten cel. W przypadku zagwarantowania niepełnych środków
budżetowych lub nie zagwarantowania ich wcale w 2012 roku,
Zamawiającemu służy prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu
zamówienia odpowiednio do przyznanych środków budżetowych lub
odstąpienia od umowy bez ponoszenia konsekwencji określonych w umowie.

17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie przewiduje się gdyż przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 marca 2011r. Nr ogłoszenia: 87927-2011.

BURMISTRZ
Sławomir Kowal
Żagań, dnia 17 marca 2011r. …………………………………………..


JCh/




Załączniki

  • (ZIP, 136.4 KiB) Data publikacji: 2011-03-17 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-17
« powrót do poprzedniej strony