ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Modernizacja drogi wewnętrznej przy ulicy Kochanowskiego - etap II” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Modernizacja drogi wewnętrznej przy ulicy Kochanowskiego - etap II”

Szczegóły informacji

„Modernizacja drogi wewnętrznej przy ulicy Kochanowskiego - etap II”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2011-03-22 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-03-22 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok nr 25 Wydział Zamówień Publicznych

Ogłoszono dnia: 2011-03-04 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego

Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan zakładka przetargi publiczne

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie roboty budowlanej pn.: „Modernizacja drogi wewnętrznej przy ulicy Kochanowskiego - etap II”
w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla robót budowlanych.

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać – na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 25/.

2.Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
CPV 45.23.32.20-7 ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG
45.11.13.00-1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE
45.23.24.52-5 ROBOTY ODWADNIAJĄCE

Modernizacja drogi wewnętrznej przy ulicy Kochanowskiego - etap II.
Lokalizacja: Żagań, ul. Kochanowskiego.
Finansowanie: środki własne.

2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje : roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowych, odwodnienie nawierzchni drogowych, wymianę i uzupełnienie wpustów ulicznych, budowę nawierzchni drogowych.

2.1.1.Zakres prac w szczególności obejmuje :
a) odwodnienie korpusu drogi, w tym:
- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych – 1130,00m2
- demontaż istniejących wpustów ulicznych – szt.4
- roboty remontowe- cięcie piłą nawierzchni bitumicznych – 15m
- załadunek i wyładunek materiałów sypkich – 238,10 t;
b) roboty ziemne, w tym:
- koryta wykonane mechanicznie – 1130,00 m2
- roboty ziemne wykonane koparkami -113,00 m3
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1130,00m2
- warstwa dolna podbudowy – 1130,00 m2
- warstwa górna podbudowy z kruszywa ok. 1130,00m2
c) nawierzchnie, w tym:
- nawierzchnie mineralno- bitumiczne (warstwa wiążąca) – 1130,00m2
- nawierzchnie mineralno-bitumiczne (warstwa ścieralna) -1130,00 m2
d) Kanalizacja deszczowa, w tym:
- wykopy liniowe o ścianach pionowych – 232,50 m3
- kanały rurowe- podłoża z mat. sypkich -93,00 m3
- kanały z rur PVC Ø 200 (sieć) – 50,00m
- kanały z rur PVC Ø 200 (przykanaliki) – 43,00m
- studnie rewizyjne betonowe Ø 1000 – 5 szt.
- studzienki ściekowe Ø 500 z osadnikiem i syfonem – 12 szt.
- zasypywanie wykopów o ścianach pionowych – 202,15 m3
e) oznakowanie, w tym:
- pionowe znaki drogowe- słupki z rur – 9 szt.
- pionowe znaki drogowe ze słupkami – szt. 9
- oznakowanie, utrzymanie i rozbiórka na czas robót - kpl.1.

2.2. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej w oparciu
o załączony przedmiar robót, uwzględniając dodatkowo koszt i wykonanie :
- obsługi geodezyjnej (w tym mapy i obmiary powykonawcze z
uwzględnieniem wysokościowych),
- badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy.
2.3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją
projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową FORMA ul. Dębowa 6,
Wilkowice, 64-115 Święciechowa.

3.Informacja dotycząca ofert częściowych :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.Informacje dotyczące ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia : w ciągu 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.

6.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

6.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.

6.3.W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.

6.4.Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1:
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od
Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania
działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania
takowych uprawnień;
b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za
spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną,
odpowiadającą przedmiotowi zamówienia- polegającą na wykonaniu
modernizacji drogi o wartości robót nie mniejszej jak 300 000 zł. Na
potwierdzenie pełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą
dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z
załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za
spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co
najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej lub dysponującą innymi uprawnieniami
umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania
których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w
specjalności. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży
wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c
ogłoszenia. Wykonawcy występujący
wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz
składając dokumenty określone w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera d;
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za
spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie
spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w
punkcie 6.9. podpunkt 1 litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący
wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

6.6.Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.

6.7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów.

6.8.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w
art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie posiadania wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz musi
załączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień:
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24
ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 5-8
ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie
właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca
zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w
miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń -
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca
zamieszkania tych osób;
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b, d – składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne,
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera c – składa zaświadczenie właściwego
organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera b, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby
lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych
organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o
udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;
5) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy
i doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych
podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,
Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty
wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 głoszenia.

6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.

7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie - Kryterium: Cena - 100 % /cena brutto/.
9.2.Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób:

stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= ---------------------------------------------------------------------x100%
do ceny brutto badanej oferty

10.Miejsce i termin składania ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 25, do dnia 22 marca 2010 r. do godziny 11.00.

11.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
Zamawiający – na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że:
- zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o
wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny
uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia,
- prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane
przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub też
wystąpiły warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych
uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami
techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie
realizacji przedmiotu umowy,
- zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie
planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób
trzecich lub właściwych organów;
b) w zakresie zmniejszenia / zwiększenia przedmiotu zamówienia pod
warunkiem, że:
- z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty
budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka
na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia
niewspółmiernie wysokich kosztów,
- zachodzi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych
zamówieniem podstawowym Wykonawcy robót budowlanych na podstawie
art.67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

17.Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii
Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

18.Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie przewiduje się - przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

19.Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 4 marca 2011 r. Nr ogłoszenia: 36048-2011.

z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Sekretarz Miasta
Żagań, 3 marca 2011 r.



Załączniki

  • (ZIP, 137.6 KiB) Data publikacji: 2011-03-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-04
  • (PDF, 64.8 KiB) Data publikacji: 2011-03-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-04
  • (ZIP, 182.7 KiB) Data publikacji: 2011-03-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-04
  • (ZIP, 6.3 MiB) Data publikacji: 2011-03-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-04
  • (ZIP, 57 KiB) Data publikacji: 2011-03-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-04
  • (ZIP, 504.4 KiB) Data publikacji: 2011-03-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-04
  • (ZIP, 4.9 MiB) Data publikacji: 2011-03-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-04
  • (ZIP, 4.9 MiB) Data publikacji: 2011-03-04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-04
« powrót do poprzedniej strony