ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ,,Usługi Telekomunikacyjne” dla Urzędu Miasta ŻagańDrukuj informację Zamówienie publiczne: ,,Usługi Telekomunikacyjne” dla Urzędu Miasta Żagań

Szczegóły informacji

,,Usługi Telekomunikacyjne” dla Urzędu Miasta Żagań

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-01-23 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-01-23 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2007-01-15 przez Janina Chłostowska

Treść:

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17

ogłasza przetarg nieograniczony na świadczenie: ,,USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH” DLA URZĘDU MIASTA ŻAGAŃ
1. Adres strony internetowej Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
,,Usługi Telekomunikacyjne” dla Urzędu Miasta Żagań
Kod CPV 64200000-8
2.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.1.Zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową.
2.1.2.Świadczenie usług telefonicznych poprzez prefiks w zakresie połączeń przychodzących i wychodzących: lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych /międzymiastowych/ i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak :serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów etc. w naliczeniu sekundowym, generowanym z siedziby Zamawiającego.
2.1.3. Operator zobowiązuje się na udostępnienie systemu telefonicznego :
a) Hi Path 3550: - HiPath 3550 z UPSM 2S0/8UP0E/4ab szt.1
b) Moduły łączy miejskich i abonenckich :
- 8 SLA karta łączy abonenckich ab szt.2 - SLU 8 karta łączy abonenckich UP0 szt.2
- TS2N+ 30 licencji B szt.1 c) Wyposażenie dodatkowe : - Zasilacz awaryjny 0,45 h szt.1
- Aparat systemowy optiPoint Economy arctic szt.23
- Aparat systemowy optiPoint Basic arctic (jako AWIZO) szt.1 - Przystawka optiPoint Key Module do aparatu systemowego szt.1
- Telebaza 64+ BU szt.1
- Telefon EUROSET 5010 szt.16 - Telefon EUROSET 5020 szt.3
- Telefon Gigaset E 450 szt.1 Zaproponowane rozwiązane nie musi być identyczne z obecnym, może być „równoważne”, ale zachowujące obecną funkcjonalność.
2.1.4.Konserwacja i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej System PABX.
2.1.5.Jednorazowe przeszkolenie wytypowanych pracowników w zakresie utrzymania systemu taryfikacji, bilingu oraz obsługi aparatów systemowych i konsoli operatorskiej.
2.1.6.Usługa CENTREX dla każdego numeru spoza centrali.
2.1.7.Rezerwacja kolejnych 100 numerów z zakresu 684771000-684771099.
2.1.8.Zachowanie bieżących numerów telefonów z zakresu 684771000- 684771099.
2.1.9.Liczba aktywnych linii z puli numerów według potrzeb zamawiającego (opłata abonamentowa tylko za aktywne linie).
2.1.10.Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez powodowania przerw w pracy), zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne – Dz.U. nr 171, poz. 1800 z późn.zm.).
3. Informacje dotyczące ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia : W ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. 5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i
dokumenty:
5.2.1.Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenia składa
każdy z Wykonawców oddzielnie.
5.2.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie.
5.2.3.Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców
Telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji
Elektronicznej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa dokument oddzielnie.
5.2.4. Regulamin świadczenia telekomunikacyjnych usług powszechnych, z
cennikiem obowiązującym, określający szczegółowy zakres i warunki wykonywania powszechnych usług telekomunikacyjnych.
5.2.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy przedkładają dokument o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.2.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.2.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
5.2.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.2.8.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem.
5.2.9.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.2.10.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do
przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez
Zamawiającego/.
5.2.11.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
6. Informacja na temat wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie : kryterium cena - 100%, na którą składają się następujące wagi cen: - cena za 1 abonament miesięczny -11%
- cena za 1 minutę połączeń lokalnych i strefowych -41%
- cena za 1 minutę połączeń do sieci komórkowych-29%
- cena za 1 minutę połączeń międzystrefowych- 7%
- cena za dzierżawę centrali i pozostałego sprzętu - 12% /jednorazowa/
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
a) Kryterium - cena za abonament miesięczny

cena minimalna brutto za 1 abonament miesięczny
Cena = ------------------------------------------------------------------------------x 11 %
cena badanej oferty brutto za 1 abonament miesięczny

b) Kryterium – cena za 1 minutę połączeń lokalnych i strefowych

cena minimalna brutto za 1 minutę połączeń lokalnych i strefowych
Cena = --------------------------------------------------------------------------------------------------x 41 %
cena badanej oferty brutto za 1minutę połączeń lokalnych i strefowych

c) Kryterium- cena za 1 minutę połączeń do sieci komórkowych
cena minimalna brutto za 1minutę połączeń do sieci komórkowych
Cena = -----------------------------------------------------------------------------------------------x 29 %
cena badanej oferty brutto za 1minutę połączeń do sieci komórkowych

d) Kryterium – cena za 1 minutę połączeń międzystrefowych
cena minimalna brutto za 1minutę połączeń międzystrefowych
Cena = -----------------------------------------------------------------------------------------------x 7 %
cena badanej oferty brutto za 1minutę połączeń międzystrefowych

e) Kryterium – cena za dzierżawę centrali i pozostałego sprzętu /jednorazowa/
cena minimalna brutto za dzierżawę centrali i pozostałego sprzętu
Cena = ----------------------------------------------------------------------------------------------x 12 %
cena badanej oferty brutto za dzierżawę centrali i pozostałego sprzętu

7.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów za poszczególne kryteria uzyska najwyższą ilość punktów.
8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 23 stycznia 2007 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona : ,,Usługi Telekomunikacyjne” dla Urzędu Miasta Żagań oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy, nr telefonu oraz dopisek: „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert”
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 stycznia 2007 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Ogłoszenie zamieszczono na portalu UZP Nr OWP/2007/01/15-1095167.

Żagań, dnia 18 stycznia 2007r.

DOTYCZY: MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMÓWIENIA .

Na podstawie art. 38 ust.4 Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „ Usługi Telekomunikacyjne” dla Urzędu Miasta Żagań,
w zakresie przymiotu zamówienia, w części dotyczącej punktu 3.1.2 SIWZ ,
poprzez:
1. Wykreślenie z punktu 3.1.2. wyrazów:
„oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak :serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów etc.”.

Wykreślenie w/w wyrazów następuje również w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym- w punkcie 2.1.2. oraz w załączniku do SIWZ tj. w projekcie umowy w paragrafie 1 pkt.1 litera b,

2. Dodanie do punktu 3 przedmiotu zamówienia punktu 3.1.10 o następującej treści:
„Świadczenie dodatkowych usług: ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów etc.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-01-15 09:31:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-01-15 09:32:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-01-15 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5823 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony