ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek dla Urzędu Miasta Żagań Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek dla Urzędu Miasta Żagań

Szczegóły informacji

Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek dla Urzędu Miasta Żagań

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-01-17 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-01-17 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2007-01-09 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
60 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I DRUKAREK DLA URZĘDU MIASTA ŻAGAŃ.
1. Adres strony internetowej Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego.
,,Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek
dla Urzędu Miasta Żagań." Kod CPV: 21125400-9, 21233600-1,
24111320-4, 25263000-2, 30217320-2,
2.1. Zakup i dostawa obejmuje następujące rodzaje materiałów eksploatacyjnych :
Lp. Producent drukarki Model drukarki Nr katalogowy materiału eksploatacyjnego Rodzaj Ilość sztuk Jednostka
1 Hewlett Packard HP 1300 Q2613X toner 23 szt.
2 Hewlett Packard HP 1000,1200, 3330, 3380 C7115X toner 25 szt.
3 Hewlett Packard HP 1100 C4092A toner 25 szt.
4 OKI 3320, 3321 OKI 92303 taśma 80 szt.
5 Epson LQ570+ C13S015021 taśma 18 szt.
6 Hewlett Packard HP 930C, HP1120 51645AE atrament 7 szt.
7 Hewlett Packard HP 930C, HP 940C C6578AE atrament 10 szt.
8 Hewlett Packard HP 940C, HP 710C, HP 840C C6615DE atrament 25 szt.
9 Hewlett Packard HP1120 C1823A atrament 2 szt.
10 Hewlett Packard HP 710C,  HP 840C C6625AE atrament 5 szt.
11 Hewlett Packard HP 1700 C4836AE, C4837AE, C4838AE, C4844AE atrament 5 komplet
12 Hewlett Packard HP 5740 C8767EE atrament 8 szt.
13 Hewlett Packard HP 5740 C9363EE atrament 6 szt.
14 Hewlett Packard HP 5655 C6656A atrament 4 szt.
15 Hewlett Packard HP 5655 C6657A atrament 3 szt.
16 Hewlett Packard HP 1320 Q5949X toner 4 szt.
17 XEROX Phaser 6300 106R01082, 106R01083, 106R01084, 106R01085 toner 4 komplet
18 XEROX Phaser 6300 108R00646 rolka transferowa 1 szt.
19 XEROX Phaser 6300 108R00645 bęben światłoczuły 1 szt.
20 Kyocera MITA FS-1900 DK-63 bęben 1 szt.
21 Minolta 2430 DL 1710-5890-04(czarny), 1710-5890-05 (zółty), 1710-5890-06 (magenta), 1710-5890-07 (cyjan) toner 3 komplet
22 Minolta 2430 DL 1710-5910-01 bęben 1 szt.
23 Minolta 2300 DL 1710520-001 bęben 1 szt.
24 Rother HL-5270DN TN-3170 toner 4 szt.
25 Rother HL-5270DN DR-3100 bęben 1 szt.


2.2. Pozostałe materiały eksploatacyjne

Lp. Nazwa Opis Ilość Jednostka
1. CD-R 700 MB 1000 szt.
2. DVD R 16x 4,7 GB 300 szt.
3. Koperty na płyty 1000 szt.
4. Chusteczki czyszczące LCD/TFT pakowane po 100 szt. 4 paczki
5. Sprężone powietrze poj. min. 400ml 6 szt.
6. Pianka do mycia obudów poj. min. 300ml 4 szt.
7. Dyskietka 3.5 1.44MB 2HD Paczki po 10 szt. 20 paczek
8. Papier 240 x 12" x1 Składanka, 1+0, pakowany po 900 17 paczek
9. Papier 240 x 12" x2 Składanka, 1+1 kolor, pakowany po 900 17 paczek
10. Papier 240 x 12" x3 Składanka, 1+2 kolor, pakowany po 900 13 paczek
11. Papier 250 x 12" x3 Składanka, 1+2 kolor, pakowany po 900 5 paczek

2.3.Przedmiot dostawy musi być: oryginalny, fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, oraz dopuszczony do obrotu. Wykonawca dostarczy tonery i tusze o maksymalnej pojemności dla danego typu i producenta drukarki.
2.4.Przez użycie słowa ,,oryginalne” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, pochodzące od producenta danego sprzętu.
2.5.W przypadku żądania w opisie przedmiotu zamówienia materiałów oryginalnych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wiec produktów
„równoważnych” w stosunku do materiałów oryginalnych wytworzonych przez innych producentów niż producenci sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego.
2.6.Przez materiały „równoważne” rozumie się zamienniki oryginałów charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności.
2.7.W przypadku składania oferty na produkty „równoważne”, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność w stosunku do oryginału. Dokumenty te mogą być wystawione przez zewnętrzne podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub przez producenta wskazanego produktu „równoważnego” (np.specyfikacja towaru). W przypadku tonerów będących równoważnymi w stosunku do oryginałów Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą deklaracje wydajności ISO/IEC 19752 (lub dokument równoważny). W przypadku tuszy do drukarek atramentowych będących „równoważnymi” w stosunku do oryginałów należy złożyć certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla procesu produkcji tuszy do drukarek atramentowych.
2.8.Wszystkie materiały eksploatacyjne winny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy.
3. Informacje dotyczące ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia : W ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. 5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
5.2.1.Oświadczenie Wykonawcy, że :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
5.2.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie.
5.2..3.W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na materiały „równoważne”, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumenty określone w punkcie 3.6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu stwierdzenia czy materiały eksploatacyjne spełniają wymogi równoważności, Zamawiający porówna treść posiadanej specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt „równoważny” posiada nie gorsze parametry niż produkt oryginalny.
5.2.4.Dokumenty, o których mowa wyżej muszą odnosić się do każdego produktu „równoważnego” przedstawionego w ofercie. Dokumenty te musza wskazywać producenta i symbol produktu, którego dotyczy.
5.2.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy przedkładają dokument o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.2.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.2.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
5.2.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.2.8.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem.
5.2.9.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.2.10.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do
przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez
Zamawiającego/.
5.2.11.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
6. Informacja na temat wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
Ceny - 100 %.
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - Cena

cena oferowana minimalna brutto
Cena = ------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto

8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 17 stycznia 2007 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona : ,,Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek dla Urzędu Miasta
Żagań,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy, nr telefonu oraz dopisek: „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert”
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 stycznia 2007 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Ogłoszenie zamieszczono na portalu UZP w dniu 8 stycznia 2007 r.  Nr OWP/2007/01/08-1011664

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-01-09 14:04:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-01-09 14:09:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-01-09 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4282 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony