ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przeprowadzenie badań archeologicznych dla kwartału ulicy Rynek Żaganiu w ramach zadania pn: „Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej za zagospodarowanie kwartału ulicy Rynek w Żaganiu"Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przeprowadzenie badań archeologicznych dla kwartału ulicy Rynek Żaganiu w ramach zadania pn: „Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej za zagospodarowanie kwartału ulicy Rynek w Żaganiu"

Szczegóły informacji

Przeprowadzenie badań archeologicznych dla kwartału ulicy Rynek Żaganiu w ramach zadania pn: „Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej za zagospodarowanie kwartału ulicy Rynek w Żaganiu"

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2006-12-27 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2006-12-27 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2006-12-07 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: „PRZEPROWADZENIE BADAŃ ARCHEOLOGICZNYCH DLA KWARTAŁU ULICY RYNEK W ŻAGANIU w ramach zadania pn: „Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej na zagospodarowanie kwartału ulicy Rynek w Żaganiu”.
1.Adres strony internetowej
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty.
Ogłoszenie przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 7 grudnia 2006r.
2.Przedmiot zamówienia publicznego. 2.1.Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje: CPV 74275000-7 Przeprowadzenie badań archeologicznych kwartału śródrynkowego, działki ewidencyjnej 842/1 położonej przy ulicy Rynek w Żaganiu pod przyszłą zabudowę mieszkalno-usługową, które są podstawowymi badaniami dla odtworzenia historycznej zabudowy.
Celem badań jest określenie podziału parcelacyjnego, linii zabudowy oraz formy i stanu zachowania piwnic.
Powierzchnia działki 842/1 wynosi 0,1180 ha. 2.2. Przed przystąpieniem do badań archeologicznych niezbędne jest uzyskanie /na podstawie otrzymanego od Zamawiającego pełnomocnictwa/ od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze u. Kopernika 1 pozwolenia na prowadzenie badań – zgodnie z art.36 ust.6 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr
162,poz.1568 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i
architektonicznych, a także działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 z późń. zm.).
2.3. Opracowanie powinno zawierać : a) wykonanie kwerendy archiwalnej
b) prowadzenie dokumentacji przebiegu badań archeologicznych
c) opracowanie wyników badań w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenna lokalizację dokonanych odkryć, oceny stanu technicznego odkrytych piwnic i opracowanie dokumentacji architektonicznej d) inwentaryzacja polowa odkrytych zabytków
e) sporządzenie sprawozdania w postaci wydruku z bazy danych e- ARCHEO z
koniecznymi uzupełnieniami.
W zakres prac do wykonania wchodzą roboty ziemne i uporządkowanie terenu po zakończeniu badań.
2.4. Wykonawca sporządzi dokumentację z przeprowadzonych badań
archeologicznych, zgodną ze standardami dokumentacji badań
archeologicznych, określonymi z załączniku do Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac
konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych.
3. Informacje dotyczące ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4 Informacje dotyczące ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5 Termin realizacji zamówienia : Rozpoczęcie- od dnia zawarcia umowy Zakończenie- 30 listopada 2007 r.
6 Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień / posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbył po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 z późń. zm.).
-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, /dysponuje kadrą-pracownikami, którzy spełniają wymogi Rozporządzenia Ministra Kultury
z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,
restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i
architektonicznych, a także działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych -Dz.U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 z późń. zm./
-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia
i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa dokument oddzielnie
d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa dokument oddzielnie.
e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu przez jednego z konsorcjantów.
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów
zbiorowych/, wystawioną nie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
g) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
h) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument
składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
i) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie
6.2 litera c i f składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
j) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem.
6.4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.5.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do
przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
6.5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
7. Informacja na temat wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 100 %.
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------x 100%
cena badanej oferty brutto
9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 27 grudnia 2006 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona : „Przeprowadzenie badań archeologicznych dla kwartału ulicy Rynek Żaganiu,, w ramach zadania pn: „Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej za zagospodarowanie kwartału ulicy Rynek w Żaganiu”oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
9.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 grudnia 2006 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
10. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Żagań, dnia 6 grudnia 2006r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-12-07 14:32:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-12-07 14:40:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-12-07 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4004 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony