ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dostawą dla Urzędu Miasta Żagań Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dostawą dla Urzędu Miasta Żagań

Szczegóły informacji

Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dostawą dla Urzędu Miasta Żagań

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2006-11-14 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2006-11-14 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2006-10-31 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
60 000 euro

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I DOSTAWĄ DLA URZĘDU MIASTA ŻAGAŃ.
1. Adres strony internetowej
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony
internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać
na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień
Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za
pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego.
30211600-7, 30217230-4, 30233171-0, 30233211-3, 30232120-1, 30217220-1,
30241000-0,30231250-4,30233231-9
,,Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i
dostawą dla Urzędu Miasta Żagań."
2.1. Zakup i dostawa obejmuje:
a) Procesor AMD Sempron 2800 MHz, socket AM2, 64 bit, BOX szt.2
b) Płyta główna: Socket AM2, DualDDR2, SATA2, LAN,VGA szt.2
c) Pamięć: 512 MB DDR2 533 MHz FSB szt.2
d) Dysk twardy 80 GB, Serial ATA/300, 7200 RPM, 8MBcache, NCQ,
RoHS szt.2
e) Obudowa : ATX, 350 W, CE PFC szt.2
f) Klawiatura: standard PS/2 szt.2
g) Mysz: optyczna, podkładka szt.2
h) Napęd optyczny : DVD+/-R 16x, DVD+RW 8x, DVD+R DL 6x szt.2
i) FDD 3,5” 1,44 MB szt.2
j) Microsoft OEM Windows XP Home Edition Polish SP2b, 1 pk szt.2
k) Microsoft OEM Office Basic Edition 2003 Polish SP 2, 1pk szt.2
l) Monitor LCD, 17”, 500:1, 300cd/m2, 140o/130o, 8ms, TCO’0,3 szt.2
m) HP ScanJet 5590 szt.1
n) HP ScanJet 7650 szt.1
2

2.2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w punkcie 2.1
przedmiotu zamówienia.
2.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym
w punkcie 2.1, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przed niego
dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2.4. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą specyfikację
techniczną przedmiotu zamówienia.
2.5. Przedmiotowy sprzęt wraz z oprogramowaniem musi posiadać cechy
techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących
normy europejskie lub norm innych państw członkowskich
Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
2.6. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub
norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru
Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności :
- europejskie aprobaty techniczne
- wspólne specyfikacje techniczne,
- normy międzynarodowe,
- inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie
organy normalizacyjne.
3. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Termin realizacji zamówienia :
W ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177
wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego
warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i
dokumenty:
a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych
b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24
ust.1
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofertt.
5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie
5.2.lit.c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy
do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
5.8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez
Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem
polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z
Wykonawców.
5.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 100 %.
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena

cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------100 pkt x 100 %
cena badanej oferty brutto

8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 14 listopada 2006 r. do
godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
,,Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dostawą dla
Urzędu Miasta Żagań,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres
Wykonawcy oraz nr telefonu.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 listopada 2006 roku w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 1110- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Ogłoszenie zamieszczono na portalu UZP w dniu …………………………

Żagań, dnia 31 października 2006r.
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE DO TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PN „ ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I DOSTAWĄ DLA URZĘDU MIASTA ŻAGAŃ”
Nasz znak: ZP-341-41-2006 Żagań, dnia 06.11.2006 r.
W związku ze złożonym przez jednego z Wykonawców zapytania w sprawie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dostawą dla Urzędu Miasta Żagań” zgodnie z art.38 ust.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm.) przedkładam Państwu treść przedmiotowego zapytania oraz stanowisko Zamawiającego w przedmiotowej sprawie.
Pytanie:
Działając na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych proszę o wyjaśnienie zapisu zamieszczonego w SIWZ na dostawę sprzętu komputerowego w instrukcji dla wykonawców. W SIWZ- Instrukcja dla wykonaw2ców w punkcie 3.1 „Przedmiot Zamówienia- zakup i dostawa” litery od a do k wymienione są komponenty jednostki centralnej komputera. W związku z tym, że nie ma wyraźnej informacji o tym, że owe komponenty mają stanowić kompletnie zmontowaną jednostkę centralną komputera proszę odpowiedzieć na pytanie: Czy przedmiotem zamówienia są dwa zestawy komputerowe o parametrach i z oprogramowaniem zmontowane i certyfikowane jak niżej? :
a) Procesor AMD Sempron 2800 MHz, socjet AM2,64 bit, BOX
b) Płyta główna: Socket AM2,Dual DDR2, SATA2, LAN,VGA
c) Pamięć: 512MP DDR2 533 MHz FSB
d) Dysk twardy 80 GB, Serial ATA/300, 7200 RPM, 8MBcache, NCQ, RoHS
e) Obudowa : ATX, 350 W, CE PFC
f) Klawiatura: standard PS/2
g) Mysz: optyczna, podkładka
h) Napęd optyczny : DVD+/-R 16x, DVD+RW 8x, DVD+R DL 6x
i) FDD 3,5” 1,44 MB
j) Microsoft OEM Windows XP Home Edition Polish SP2b, 1 pk
k) Microsoft OEM Office Basic Edition 2003 Polish SP 2, 1pk.
Czy przedmiotem dostawy mają być tylko komponenty, które zamawiający użyje według własnego uznania?
Odpowiedź:
Zamawiający w SIWZ- Instrukcja dla Wykonawców, w punkcie 3.1 określił przedmiot zamówienia /który zawiera się w pozycjach od litery a do litery n/, podając przy poszczególnych pozycjach wymaganą ilość. Zatem Wykonawca wyrażający chęć udziału w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przedkłada swoją ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia z punktu 3.1. wraz ze specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy przedłożenia zmontowanych zestawów komputerowych.
Jch/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-10-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-10-31 15:42:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-10-31 15:49:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-10-31 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6296 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony