ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2006 r. do 31 marca 2007rDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2006 r. do 31 marca 2007r

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2006 r. do 31 marca 2007r

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2006-10-09 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2006-10-09 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2006-09-22 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu – na okres od 1 listopada 2006 r. do 31 marca 2007r.

1. Adres strony internetowej Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień
Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego: KOD CPV 90212000-6, 90213000-3 „Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu-na okres od 1 listopada 2006 r. do 31 marca 2007 r.”
2.1. Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje : a) w okresie opadów śniegu i gołoledzi odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek i chodników – zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, b) zwalczanie i likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi na alejkach i chodnikach- zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 2.2, c) oczyszczanie z piasku chodników i alejek objętych zimowym utrzymaniem – zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.
2.2. Zasady zimowego utrzymania chodników i alejek zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej:
a) ustala się jeden standard utrzymania chodników i alejek : - całodobowe odśnieżanie chodników i alejek na całej szerokości, - całodobowe zwalczanie śliskości, na całej szerokości chodników i alejek, np. poprzez posypywanie pisakiem,
- całodobowe usuwanie błota pośniegowego, na całej szerokości chodników i alejek, b) ustalenie nowych standardów utrzymania chodników i alejek może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych ( zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania chodników i alejek). c) wszelkie odstępstwa od wyżej wymienionych ustaleń wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.3. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objęty proponowaną ceną ofertową obejmuje również : a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót,
b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, c) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy,
d) koszty wykonania oznakowań alejek i chodników w przypadku wyłączenia ich z zimowego utrzymania w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych o których mowa z punkcie 2.2 litera „b”.
2.4. Tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników i alejek: a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadów i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości na alejce lub chodniku,
b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania chodników i alejek w następujących terminach :
- w dni robocze: tego samego dnia, - w dni wolne od pracy i święta : w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji.
2.5. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- art.5 ust.1 pkt 4 i ust.5 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością oraz zgodnie z przepisami BHP.
2.6. Materiały użyte do wykonania prac określonych w punkcie 3 muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
2.7. Materiały przeznaczone do zimowego utrzymania chodników i alejek mogą być składowane na terenie miasta tylko w estetycznych plastykowych skrzyniach.
2.8. Pojazdy mechaniczne użyte do prowadzenia prac wymienionych w przedmiocie zamówienia – pkt 2, powinny:
a) być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę,
b) posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

3. Informacje dotyczące ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4. Termin realizacji zamówienia : Od 1 listopada 2006 roku do 31 marca 2007 roku. W uzasadnionych przypadkach niezawinionych przez Wykonawcę dopuszcza się możliwość zmiany terminu opracowania.

5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów zbiorowych/, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie,
e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
5.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.2.lit.c i d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania /spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
5.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie : Kryterium cena - 100 %.
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad: Kryterium – cena /ryczałtowa- brutto/ za 1 dzień prowadzonego zimowego utrzymania.

cena oferowana minimalna brutto
Cena = -------------------------------------------------x 100 %
cena badanej oferty brutto


8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 9 października 2006 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona: ,,Zimowe utrzymanie alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu- na okres od 1 listopada 2006 r, do 31 marca 2007 r.” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 października 2006 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Żagań, dnia 22 września 2006r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-09-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-09-24 17:40:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-09-24 17:41:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-09-22 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5231 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony