ˆ

Przetargi publ.

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE PRAC BADAŃ ARCHEOLOGICZNYCH DLA KWARTAŁU ŚRÓDRYNKOWEGO – ULICA RYNEK W ŻAGANIU. /UNIEWAŻNIENIEDrukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE PRAC BADAŃ ARCHEOLOGICZNYCH DLA KWARTAŁU ŚRÓDRYNKOWEGO – ULICA RYNEK W ŻAGANIU. /UNIEWAŻNIENIE

Szczegóły informacji

WYKONANIE PRAC BADAŃ ARCHEOLOGICZNYCH DLA KWARTAŁU ŚRÓDRYNKOWEGO – ULICA RYNEK W ŻAGANIU. /UNIEWAŻNIENIE

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2006-09-26 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2006-09-26 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2006-09-07 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: „WYKONANIE PRAC BADAŃ ARCHEOLOGICZNYCH DLA KWARTAŁU ŚRÓDRYNKOWEGO – ULICA RYNEK W ŻAGANIU.
1.Adres strony internetowej
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty.
Ogłoszenie przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych-7.09.2006r.
2.Przedmiot zamówienia publicznego. 2.1.Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje: CPV 74275000-7 Wykonanie prac badań archeologicznych dla kwartału śródrynkowego, działki ewidencyjnej 842/1 położonej przy ulicy Rynek w Żaganiu. Powierzchnia działki 842/1 wynosi 0,1180 ha. 2.2. Przed przystąpieniem do prac badań archeologicznych Wykonawca zobowiązany jest do :
- opracowania programu planowanych badań archeologicznych, - uzyskania od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwolenia na prowadzenie badań – zgodnie z art.36 ust.6 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162,poz.1568 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 z późń. zm.)
- uzyskanie decyzji, uzgodnień lub opinii innych organów - jeżeli są wymagane na podstawie odrębnych przepisów- niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia badań archeologicznych. 2.3. Wykonawca sporządzi dokumentację z przeprowadzonych badań archeologicznych, zgodną ze standardami dokumentacji badań archeologicznych, określonymi z załączniku do Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych.

3. Informacje dotyczące ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4. Termin realizacji zamówienia : Rozpoczęcie- od dnia zawarcia umowy Zakończenie- 30 listopada 2007 r.

5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbył po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań,
-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień / posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbył po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 z późń. zm.).
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć stosowny dokument potwierdzający posiadanie żądanych uprawnień. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie. d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu przez jednego z konsorcjantów.
f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -uprawnienia zgodnie Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych,
badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru oraz badań archeologicznych i poszukiwań
ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz.
poz.1579), g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów zbiorowych/, wystawioną nie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.2.lit.c i g składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania /spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
5.8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. 5.9.W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 100 %.
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------x 100%
cena badanej oferty brutto

8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 26 września 2006 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona : „Wykonanie prac badań archeologicznych dla kwartału śródrynkowego - ulica Rynek w Żaganiu,, oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 września 2006 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.

9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Żagań, dnia 7 września 2006r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-09-07 20:53:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-09-07 20:55:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-09-07 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3400 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony