ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i dróg położonych na terenach komunalnych w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i dróg położonych na terenach komunalnych w Żaganiu

Szczegóły informacji

Bieżące utrzymanie dróg gminnych i dróg położonych na terenach komunalnych w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-04-11 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-04-11 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2007-03-16 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: „BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH W ŻAGANIU.
1.Adres strony internetowej
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia będzie można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta / BIP- przetargi publiczne / www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty, dopiero od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ogłoszenie przekazano Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 13 marca 2007r.
2.Przedmiot zamówienia publicznego. 2.1.Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje:
CPV 74231500-2
Wykonanie wszystkich prac remontowych związanych z utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników oraz oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu. Zakres prac obejmuje w szczególności :
- remonty bieżące nawierzchni jezdni asfaltowych, betonowych i gruntowych; - remonty bieżące chodników;
- remonty istniejącego oznakowania pionowego;
- wykonywanie bieżących odnowień oznakowania poziomego;
- montaż nowych znaków drogowych w ramach wprowadzanych zmian w istniejącej organizacji ruchu.
Wykaz dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
2.2. Dodatkowo Wykonawca będzie zobowiązany do :
- nieodpłatnego przechowywania materiałów depozytowych stanowiących mienie Gminy Żagań o statusie miejskim, pozyskiwanych wykorzystywanych do remontów dróg oraz oznakowania pionowego służącego do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas trwania Jarmarku Michała w centrum miasta;
- do przedstawienia - do 25 każdego miesiąca – rzeczowego zakresu prac do realizacji w następnym miesiącu. Przedmiotowy zakres podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego i określeniu maksymalnej kwoty zamówienia;
- posiadania na stanie podstawowego zestawu znaków drogowych , które w razie konieczności będzie można natychmiast uzupełniać.
Podstawowy zestaw znaków to co najmniej po 1 szt. następujących znaków drogowych : A-7, B-1, B-2, B-20, B-21, B-22, B-36, D-1, D-3 i D-6;
- przeprowadzenia zamówienia publicznego na zakup materiałów niezbędnych do realizacji prac tj. w szczególności znaków drogowych, materiałów do remontu nawierzchni asfaltowej, płytek chodnikowych itp.;
- posiadania niezbędnego oznakowania koniecznego do zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac w pasie drogowym dróg gminnych (znaki drogowe, zapory itp.);
- posiadania na stanie min. 100 szt. płytek betonowych niezbędnych do uzupełnienia chodników.
2.3. W celu natychmiastowego podjęcia czynności związanych z usuwaniem zagrożeń na drogach, Wykonawca powinien zapewnić pełną dyspozycyjność – maksymalnie w ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji przez Zamawiającego oraz utrzymywać całodobową dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację robot drogowych.

3. Informacje dotyczące ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4 Informacje dotyczące ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5 Termin realizacji zamówienia :
rozpoczęcie- od dnia 1 maja 2007roku
zakończenie- 31 grudnia 2007roku.
6 Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia
i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa dokument oddzielnie.
d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa dokument oddzielnie.
e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu przez jednego z konsorcjantów.
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na wykonanie przedmiotu zamówienia;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów
zbiorowych/, wystawioną nie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na wykonanie przedmiotu zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
g) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia – przynajmniej 1 osoba powinna posiadać przygotowanie zawodowe do nadzorowania i kierowania pracami
/załączyć stosowny dokument potwierdzający uprawnienie/.
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
h) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca – dysponowanie sprzętem do remontu nawierzchni asfaltowych (urządzenia do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie do remontu nawierzchni przy użyciu emulsji i grysu);
W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
i) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie
6.2 litera c i f składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
j) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem.
6.4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.5.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do
przeprowadzenia postępowania /spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
6.5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
7. Informacja na temat wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
8.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
ceny - 100 %.
8.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
8.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------x 100%
cena badanej oferty brutto

8.4. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uznaje ofertę z najniższą
wartością brutto opracowanego przez Wykonawcę kosztorysu.
9. Miejsce i termin składania ofert.
9.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 11 kwietnia 2007 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona : „Bieżące utrzymanie dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu,,oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
9.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 kwietnia 2007 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
10. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-03-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-03-19 10:17:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-03-19 10:17:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-03-16 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1255 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony