ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Utwardzenie nawierzchni ulicy Środkowej w Żaganiu etap 1. ChodnikDrukuj informację Zamówienie publiczne: Utwardzenie nawierzchni ulicy Środkowej w Żaganiu etap 1. Chodnik

Szczegóły informacji

Utwardzenie nawierzchni ulicy Środkowej w Żaganiu etap 1. Chodnik

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-03-26 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-03-26 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań Plac Słowiański 17, pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2007-03-13 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO W TRYBIE PRZETARGU OGRANICZONEGO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg ograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,UTWARDZENIE NAWIERZCHNI ULICY ŚRODKOWEJ W ŻAGANIU – I etap (chodnik) i zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO KOD 45233250-6
Utwardzenie nawierzchni ulicy Środkowej w Żaganiu - I Etap (chodnik).
1.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:
Wykonanie jednostronnego chodnika na ulicy Środkowej w Żaganiu
/odcinek B-D/ , a w szczególności obejmuje:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,25 km;
- ułożenie krawężników betonowych – 101 m;
- ułożenie obrzeży betonowych – 101 m;
- wykonanie podbudowy pod zjazdy z kruszyw łamanych – 24 m2
- zjazdy z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm – 24 m2
- chodnik z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm – 285 m2
1.2. Wykonawca powinien uwzględnić również / na etapie składania oferty/ :
- koszt aktualizacji dokumentacji organizacji ruchu,
- koszt obsługi geodezyjnej /w tym między innymi mapy i obmiar
powykonawczy/
1.3. Wykonawca na etapie sporządzania oferty jest zobowiązany sporządzić
kalkulację ceny ofertowej wraz z przedmiarem robót oraz cenami
jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, wykazem
stawek i narzutów.
1.4. Niniejszy przedmiot zamówienia należało będzie wykonać zgodnie z :
- warunkami technicznymi i sztuką budowlaną,
- projektem wykonawczym opracowanym w 2005r. przez „SANEVEX”
Projektowanie, Wykonawstwo, Dostawa, ul. Lisia 51/47, 65-093 Zielona
Góra, określającym szczegółowy zakres robót- który będzie dostępny
dopiero na etapie zaproszenia do składania ofert.
2. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
rozpoczęcie – w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie – pożądany termin do dnia 16 czerwca 2007 roku.

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz
w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177
wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego
warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki posiadania
doświadczenia zawodowego, jeżeli przedłoży wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy
dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
5.3.Zamawiający przyzna jeden punkt na każdą wykazaną przez Wykonawcę
robotę budowlaną, spełniającą warunek doświadczenia zawodowego
określoną w punkcie 5.2.
5.4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający
zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą
liczbę punktów za doświadczenie zawodowe.
6. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1.Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z
następującymi oświadczeniami i dokumentami :
a) oświadczeniem- zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych
i zgodnie z art.24 ust.1 i art. 44 Prawa zamówień publicznych,
b) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym
zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
d ) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
/dot. podmiotów zbiorowych/, wystawioną nie niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia,
e) polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności,
f) wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,
że roboty te zostały wykonane należycie,
g) dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania
przedmiotowych robót / w zakresie robót drogowych/.
6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w punkcie 6.1.lit. b, c, d, składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy
do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania /spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez
Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem
polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z
Wykonawców.
6.8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.9. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, jeżeli nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu.

7. LICZBA WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAPROSZENI DO UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż 5 i nie większej
niż 20.

8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 100 %.
9.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
9.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena

cena oferowana minimalna brutto
Cena = -------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto


10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
10.1.Zamkniętą kopertę zawierającą wniosek wraz z żądanymi oświadczeniami
i dokumentami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17
pok. nr 18, do dnia 26 marca 2007 r. do godziny 11.00 czasu
miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na
„Utwardzenie nawierzchni ulicy Środkowej w Żaganiu” – I etap (chodnik)
oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Żagań, dnia 13 marca 2007r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-03-14 12:37:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-03-14 12:40:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-03-13 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1064 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony