ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Mechaniczne oczyszczanie dróg gminnych w Żaganiu Drukuj informację Zamówienie publiczne: Mechaniczne oczyszczanie dróg gminnych w Żaganiu

Szczegóły informacji

Mechaniczne oczyszczanie dróg gminnych w Żaganiu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-03-16 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-03-16 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2007-03-01 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,MECHANICZNE OCZYSZCZANIE DRÓG GMINNYCH W ŻAGANIU w okresie 1.04.2007 r. do 31.03.2008 r..
1. Adres strony internetowej Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, albo za pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego.
2.1.Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje:
CPV 90211000-9 i CPV 74735000-0
a) mechaniczne oczyszczanie jezdni dróg gminnych z błota, piasku, liści i innych zanieczyszczeń;
b) usuwanie zwłok zwierząt z jezdni dróg gminnych i z parkingów;
c) oczyszczanie parkingów.
2.2. Wykaz dróg i parkingów gminnych objętych mechanicznym oczyszczaniem zawiera załącznik do projektu umowy.
2.3. Drogi gminne i parkingi wymienione w załączniku do projektu umowy należy oczyszczać na bieżąco, aby nie dopuścić do ich zanieczyszczenia.

3. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
Od 1 kwietnia 2007 roku do 31 marca 2008 roku .
5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /posiada odpowiedni sprzęt do mechanicznego oczyszczania dróg gminnych; posiada możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za realizację mechanicznego oczyszczania dróg gminnych/;
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych,
b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1,
W przypadku wspólnego ubiegania się w/w oświadczenia każdy konsorcjant składa oddzielnie,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie
d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie.
e) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów.
5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.2.lit.c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowy administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania /spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
5.8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie.
5.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Kryterium cena - 100 %.
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena, wg wzoru
cena oferowana minimalna brutto za 1m2 oczyszczonej powierzchni
Cena = -------------------------------------------------------------------------------------x 100 %
cena badanej oferty brutto za 1m2 oczyszczonej powierzchni


8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta
Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 16 marca 2007 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona: „Mechaniczne oczyszczenie dróg gminnych w Żaganiu w okresie od 1.04.2007 r do 31.03.2008 r.” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy, nr telefonu oraz powinna zawierać dopisek „Nie otwierać przed 16 marca 2007r. przed godziną 11.10.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 marca 2007 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Żagań, dnia 28 lutego 2007r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-03-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-03-01 11:06:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-03-01 11:06:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-03-01 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1929 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony