ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa nawierzchni ulicy Poprzecznej-Zacisze w Żaganiu /UNIEWAŻNIONYDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa nawierzchni ulicy Poprzecznej-Zacisze w Żaganiu /UNIEWAŻNIONY

Szczegóły informacji

Budowa nawierzchni ulicy Poprzecznej-Zacisze w Żaganiu /UNIEWAŻNIONY

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-02-27 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-02-27 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań Plac Słowiański 17, pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2007-02-16 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO W TRYBIE PRZETARGU OGRANICZONEGO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17

ogłasza przetarg ograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY POPRZECZNEJ-ZACISZE W ŻAGANIU i zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO KOD 45233220-7, 45233222-1 ,,BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY POPRZECZNEJ-ZACISZE W ŻAGANIU”
1.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:
Wykonanie II Etapu prac –tj. budowa nawierzchni jezdni i jednostronnego chodnika od km 0+000,00 do 0+ 066,00 na ulicy Poprzecznej od strony ulicy
Śląskiej, a w szczególności:
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych ok. 34m2 ;
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników- ok. 229m2 ;
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem- ok. 318m2 ;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna o grubości 15 cm - ok. 324m2 ;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna o grubości 8 cm - ok. 318m2 ;
- ułożenie krawężników betonowych - ok. 200 m;
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - ok. 420 m2;
- obrzeża betonowe - 80 m;
- słupki z rur stalowych i znaki drogowe - po 4 szt.
1.2. Wykonawca powinien uwzględnić dodatkowo - w momencie składania
oferty - :
- koszt zajęcia pasa drogowego,
- koszt aktualizacji dokumentacji organizacji ruchu
- koszt obsług geodezyjnej / w tym mapy i obmiar powykonawczy/.
1.3. Wykonawca na etapie sporządzania oferty jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej wraz z przedmiarem robót oraz cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, wykazem stawek i narzutów.
2. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
rozpoczęcie – w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy
zakończenie – pożądany termin - nie później jak do dnia 15 czerwca 2007 roku.

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki posiadania doświadczenia zawodowego, jeżeli przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
5.3.Zamawiający przyzna jeden punkt na każdą wykazaną przez Wykonawcę robotę budowlaną, spełniającą warunek doświadczenia zawodowego określoną w punkcie 5.2.
5.4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów za doświadczenie zawodowe.
6. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z:
a) oświadczeniem- zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych i zgodnie z art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych,
b) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym
zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
d ) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
/dot. podmiotów zbiorowych/, wystawioną nie niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia,
e) polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności,
f) wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,
że roboty te zostały wykonane należycie,
g) dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania
przedmiotowych robót / w zakresie robót drogowych/.
6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w punkcie 6.1.lit. b, c, d, składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie
złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy
do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.

6.6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do
złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych
przez Zamawiającego/.
6.7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez
Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem
polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z
Wykonawców.
6.8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku
niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.9. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, jeżeli nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu.

7. LICZBA WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAPROSZENI DO UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż 5 i nie większej
niż 20.

8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
9.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
ceny - 100 %.
9.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
9.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - cena
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -------------------------------------------------- x 100 %
cena badanej oferty brutto

10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
10.1.Zamkniętą kopertę zawierającą wniosek wraz z żądanymi oświadczeniami
i dokumentami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17
pok. nr 18, do dnia 27 lutego 2007 r. do godziny 11.00 czasu
miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :
Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na
„Budowę nawierzchni ulicy Poprzecznej- Zacisze w Żaganiu” oraz winna
być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.

11. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

ZP-341-9-2007
Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000euro.
1. Zamawiający:
Gmina Żagań o statusie miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań
REGON : 00010000526794 NIP:924-10-00-673
Telefon:068 477-10-40 faks: 068 477-10-17 e-mail: info@um.zagan.pl
2. Przedmiot zamówienia :
BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY POPRZECZNEJ-ZACISZE W ŻAGANIU
3. Tryb postępowania : Postępowanie prowadzono w trybie przetargu ograniczonego na podstawie
art.10 ust.1i 47ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Otwarcie ofert : Otwarcie ofert odbyło się w dniu 20 marca 2007 r. o godzinie 11.10 w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań. Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty.
5. Oferty odrzucone: Odrzucono 1 ofertę.
6. Oferta najkorzystniejsza Nie wybrano oferty najkorzystniejszej, tylko ma podstawie art.93 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, z czego jedna oferta została unieważniona, a druga zawiera cenę z kwotą o wartości brutto przekraczającą środki finansowe, jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-02-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-02-17 12:27:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-02-17 12:40:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-02-16 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
17404 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony