ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OBSŁUGA PRAWNA W URZĘDZIE MIASTA ŻAGAŃDrukuj informację Zamówienie publiczne: OBSŁUGA PRAWNA W URZĘDZIE MIASTA ŻAGAŃ

Szczegóły informacji

OBSŁUGA PRAWNA W URZĘDZIE MIASTA ŻAGAŃ

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2007-01-12 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-01-12 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2006-12-28 przez Janina Chłostowska

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: ,,OBSŁUGA PRAWNA W URZĘDZIE MIASTA ŻAGAŃ.
1. Adres strony internetowej Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, albo za pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego.
2.1.Przedmiot usługi przewidzianej do wykonania obejmuje:
CPV 74110000-3 Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pomocy prawnej w zakresie prawa polskiego, w tym:
a) bieżące udzielanie porad prawnych,
b) sporządzanie opinii oraz udzielanie wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących norm prawnych,
c) opiniowanie umów, decyzji administracyjnych, projektów uchwał Rady Miasta i innych aktów wywołujących skutki prawne, d) wykonywanie zastępstwa procesowego oraz uczestnictwo w sesjach Rady Miasta, a w razie konieczności w posiedzeniach i naradach organizowanych przez Burmistrza Miasta,
2.2. Obsługa prawna nie obejmuje udzielania porad dla interesantów Urzędu Miasta.
2.3. Obsługa prawna winna być prowadzona co najmniej dwa razy w tygodniu od godziny 9.00 do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie Wykonawcy w zależności od potrzeb i rodzaju prowadzonej sprawy. Dni pracy zostaną uzgodnione w umowie z wybranym Wykonawcą. W przypadku konieczności obsługi sesji Rady Gminy lub występowania w trakcie rozpraw przed sądami, dni i godziny pracy mogą ulec zmianie w sposób uzgodniony wzajemnie pomiędzy stronami.
3. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
Do 31 grudnia 2009 roku .
5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych,
b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1,
W przypadku wspólnego ubiegania się w/w oświadczenia każdy konsorcjant składa oddzielnie,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie
d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie.
e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, uwzględniający doświadczenie w zakresie obsługi prawnej w jednostkach samorządu terytorialnego tj. wykaz jednostek samorządu terytorialnego, w którym prowadzona była lub jest obsługa prawna. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że
wymienione usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu przez jednego z konsorcjantów.
f) wykaz wykonywanych usług w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego w okresie powyżej 3 ostatnich lat, wraz z dokumentami poświadczającymi, że usługi te zostały należycie wykonane. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu przez jednego z konsorcjantów.
g) zaświadczenie właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej lub Okręgowej Izby Radców Prawnych potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wpisane są na właściwą listę adwokatów lub radców prawnych. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie.
5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.2.lit.c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowy administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
5.8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem wykazów, o których mowa w punkcie 5.2 litera e i f, wystarczy złożyć w/w dokumenty przez jednego z Wykonawców.
5.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
Kryterium cena - 80 %. Kryterium doświadczenie zawodowe- 20%
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium – cena, wg wzoru
cena oferowana minimalna brutto
Cena = -----------------------------------------------------x 80 %
cena badanej oferty brutto Kryterium –doświadczenie zawodowe.
Za każdą wykazaną jednostkę samorządu terytorialnego /j.s.t./, w której w Wykonawca prowadził lub prowadzi obsługę prawną, powyżej wymaganego okresu 3 lat, wraz z dokumentami poświadczającymi należyte wykonanie usługi, Zamawiający przyzna 10 punktów. Liczba obsługiwanych jednostek, za które można zdobyć punkty – 10 jednostek /max 100 punktów/. Przy ocenie doświadczenia zawodowego punkty będą przyznawane wg wzoru:


Doświadczenie zawodowe = liczba obsługiwanych j.s.t. badanej oferty w okresie powyżej 3 lat x 10 pkt x 20%

Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach zostaną zliczone i dodane. Zamawiający wybiera ofertę, która uzyska największą ilość punktów w obu kryteriach łącznie.

8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 12 stycznia 2007 r. do godziny 11.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona : „Obsługa prawna w Urzędzie Miasta Żagań” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy, nr telefonu oraz powinna zawierać dopisek „Nie otwierać przed 12 stycznia 2007r. przed godzina 11.10.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 stycznia 2007 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-12-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-12-28 12:00:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-12-28 12:02:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-12-28 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9775 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony