ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI CHODNIKA (CHODNIK JEDNOSTRONNY) UL. EMILII PLATER W ŻAGANIUDrukuj informację Zamówienie publiczne: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI CHODNIKA (CHODNIK JEDNOSTRONNY) UL. EMILII PLATER W ŻAGANIU

Szczegóły informacji

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI CHODNIKA (CHODNIK JEDNOSTRONNY) UL. EMILII PLATER W ŻAGANIU

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: BZP 154489-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-11-06 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-11-06 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. nr 26.

Ogłoszono dnia: 2015-10-22 przez Janina Chłostowska

Treść:

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI CHODNIKA (CHODNIK JEDNOSTRONNY) UL. EMILII PLATER W ŻAGANIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nawierzchnia przebudowywanego chodnika wykonana jest z masy bitumicznej (asfalt) na podłożu gruntowym. W niewielkiej części na chodniku znajdują się płytki chodnikowe (betonowe) 35x35). Istniejące nawierzchnie są nierówne, spękane, o znacznym stopniu degradacji. Teren wymaga zagospodarowania z uwagi na bezpieczeństwo jego użytkowników. 3.2. Zakres przewidywanych robót obejmuje: 1) rozbiórkę asfaltowej nawierzchni istniejącego chodnika, 2) rozbiórkę krawężników drogowych, 3) wykonanie koryta na szerokości istniejącego chodnika, 4) ustawienie na ławie betonowej krawężników drogowych oraz obrzeży chodnikowych, 5) mechaniczne zagęszczenie podłoża, 6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm (przy istniejących zjazdach) lub podsypki cementowo piaskowej, 7) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej Polbruk gr 6 i 8 lub równoważnej. 3.3. Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje: 1) branża drogowa - roboty przygotowawcze, ziemne o podbudowy : - roboty pomiarowe związane z wytyczeniem trasy chodnika, spadków chodnika, urządzeń obcych występujących z chodniku, - rozbiórka nawierzchni z płytek 35x35, nawierzchni betonowych, asfaltowych, krawężników i obrzeży oraz wywóz powstałego gruzu i ziemi z korytowania i utylizacja, - ręczne karczowanie drzew o sr. 16-25 cm, - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. Ii-IV - 10 cm głębokości koryta, - wykonanie rowków pod obrzeża o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV, - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV, - wykonanie lawy pod krawężniki betonowe z oporem, - mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach - grub. warstwy po zagęszczeniu 10 cm z pospółki, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa dolna o gr. Po zagęszczeniu 15cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8 cm. 2) elementy : - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo Piaskowej, - krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo piaskowej, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej - kostka czerwona, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce cementowo piaskowej - wariant1. 3) urządzenia obce i urządzenia bezpieczeństwa ruchu : - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, - regulacja pionowa studzienek telefonicznych, - demontaż i ponowny montaż słupów znaków drogowych, - opracowanie czasowej oraz stałej organizacji ruchu, - sporządzenie mapy powykonawczej; 4) uzgodnienia branżowe według potrzeb. 3.4. Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy zakres, rodzaj poszczególnych robot podają przedmiary oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiące załącznik do SIWZ, 2) roboty budowlane zostaną wykonane w oparciu o dokumentacje projektową sporządzoną przez NADZORY BUDOWLANE I PROJEKTOWANIE mgr inż. Ewa Milewska-Mrożek 68-100 Żagań, ul. Halicka 4, zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. 3) Wykonawca jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej w oparciu o załączony przedmiar, uwzględniając dodatkowo: - koszt sporządzenia i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu, wniesienia go w teren oraz utrzymania w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót, - koszt sporządzenia i zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu oraz wniesienia go w teren. - koszt obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie mapy i obmiarów powykonawczych z uwzględnieniem pomiarów wysokościowych, - koszt wykonania badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy poszczególnych warstw nawierzchni..
II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 1) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień typu koncesja, zezwolenie, licencja,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika o wartości minimum 150 000,00 zł. brutto. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 2 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 3) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą : - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty określone w punkcie 6.1 podpunkt 3 i 4 SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • 4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie stawia żadnego szczególnego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wykazania i złożenia poświadczeń o należytym bądź nienależytym wykonaniu robót budowlanych wymienionych w wykazie, dotyczy najważniejszych robót, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika o wartości nie mniejszej jak 150 000 zł (zał. Nr 4). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda poświadczeń, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów- poświadczeń;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ewentualne Pełnomocnictwo- w zakresie określonym w SIWZ. Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres Gwaracji - 10
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy : 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, c) w wyniku działania siły wyżej (klęski żywiołowe : trzęsienia ziemi, pożary, powodzie, tornada, wichury itp.), mające wpływ na terminowość robót budowlanych, d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów. Okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju; 2) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy : a) na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, lub b) z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia publicznego, pod warunkiem, że : - Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału w postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia; lub - Wykonawca wykaże, iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postpowania o udzielenie zamówienia; 3) w zakresie zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku, gdy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w przypadku - choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, - nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, - jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b) Zamawiający zażąda zmiany kierownika budowy gdy uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia bądź unika kontaktu z inwestorem.. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu dla powyższych osób.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zagan.pl (bip w zakładce przyetargi publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek Wykonawcy Urząd Miasta Żagań plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. nr 26..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. nr 26..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-22 17:10:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-22 17:13:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-20 12:20:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1817 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony