ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenie miasta Żagań oraz eksploatacje i konserwację fontanny miejskiej na Placu Słowiańskim”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenie miasta Żagań oraz eksploatacje i konserwację fontanny miejskiej na Placu Słowiańskim”

Szczegóły informacji

Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenie miasta Żagań oraz eksploatacje i konserwację fontanny miejskiej na Placu Słowiańskim”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2006-12-27 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2006-12-27 12:10:00

Miejsce złożenia oferty: w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 18

Ogłoszono dnia: 2006-12-13 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenie miasta Żagań oraz eksploatacje i konserwację fontanny miejskiej na Placu Słowiańskim”.
1. Adres strony internetowej Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub otrzymać na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień
Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych/ pokój nr 18, lub za pośrednictwem poczty.
2.Przedmiot zamówienia publicznego KOD CPV 50800000-3 74740000-8
2.1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania w szczególności obejmuje:
a) Konserwacje kanalizacji deszczowej oraz fontanny miejskiej:
-systematyczna kontrola i obchód sieci oraz jej uzbrojenia
-zapobieganie zanieczyszczaniu się przykanalików i uzbrojenia sieci kanalizacyjnej tj. czyszczenia kanałów rurowych i wpustów ulicznych,
- wykonywanie drobnych robót remontowych, do których w szczególności zaliczyć należy: wymianę uszkodzonego uzbrojenia , wpusty uliczne, regulacje pionową uzbrojenia, naprawę włazów i studni rewizyjnych, wymianę syfonów wpustów ulicznych i inne drobne roboty remontowe według potrzeb.
b) remonty sieci kanalizacyjnej deszczowej i studni chłonnych.
2.2 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić :
Kalkulację cenową na czyszczenie wpustów ulicznych i kanałów rurowych w tym stawki za usługi samochodami specjalistycznymi za 1 km dojazdu ;obsługi zł/1h/ napełnienie beczki lub pracy agregatu,
- kalkulacje cenową na konserwacje i czyszczenie fontanny miejskiej / kalkulacja wraz ze składnikami cenotwórczymi (rg, ko, kz, z)/
- kalkulacje cenową na remont wpustów ulicznych i urządzeń kanalizacji deszczowej / kalkulacja wraz ze składnikami cenotwórczymi ( rg,ko,kz,z)/
2.3 Konserwacje i remonty urządzeń kanalizacji deszczowej Wykonawca realizował będzie w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego plan rzeczowo-finansowy.
Propozycje prac remontowych i konserwacyjnych urządzeń kanalizacji deszczowej na dany rok Wykonawca przedkładał będzie do zatwierdzenia Zamawiającemu do 15 listopada roku poprzedniego.
Na rok 2007 przedmiotowe propozycje Wykonawca załączy do składanej oferty.

3. Informacje dotyczące ofert wariantowych i częściowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych
4. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin: styczeń 2007 – 31 grudzień 2009 rok
5. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
5.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie. d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej jedną usługą stanowiącą przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu przez jednego z konsorcjantów.
5.3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się posiadaniem/dysponowaniem jednego samochodu WUKO i jednego samochodu „beczka” do wpustów ulicznych.
5.4 Harmonogram rzeczowo-finasowy prac remontowych i konserwacyjnych urządzeń kanalizacji deszczowej na rok 2007.
5.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.2.lit.c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.8. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania.
5.9. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania /spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.
5.10. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z Wykonawców.
5.11. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.12. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
7.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie : Kryterium cena - 100 %.
7.2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
7.3.Przy ocenie punkty będą przyznawane według następujących zasad: Kryterium - cena

cena oferowana minimalna brutto
Cena = -------------------------------------------------x 100 %
cena badanej oferty brutto


8. Miejsce i termin składania ofert.
8.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 27 grudnia 2006 r. do godziny 12.00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona :,, Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenie miasta Żagań oraz eksploatację i konserwację fontanny miejskiej na Placu Słowiańskim”.
oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 grudnia 2006 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 12.10- czasu miejscowego.
9. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Żagań, dnia 11 grudnia 2006r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-12-13 11:15:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-12-13 12:33:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-12-13 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7876 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony