ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”

Szczegóły informacji

Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: środki własne + dofinansowanie ze środków unijnych

Nr UZP: 431812-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-21 11:00:00

Ogłoszono dnia: 2012-11-05 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
 
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług
 
Gmina  Żagań o statusie miejskim
 Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl  ;  www.bip.zagan.pl       zakładka przetargi publiczne 
 
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi pn. Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach
projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą:
„Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”
 , w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej  kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.
 
1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja  istotnych warunków zamówienia.
 
   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.zagan.pl lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Biuro Kontroli i   Zamówień  Publicznych - pokój nr 26/.
 
2. Określenie przedmiotu  zamówienia publicznego – jego zakres
 
KOD CPV  60172000-4 – wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych oraz na wycieczki organizowane w ramach
projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą:
„Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”
 
 2.1.PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych  oraz na wycieczki organizowane w ramach projektu systemowego numer WND-POKL.09.01.02-08-042/12 pod nazwą: „Odkrywamy i poznajemy świat z Janem Keplerem”, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
UWAGA: W zależności od potrzeb organizacji zajęć projektu ilość kursów, kilometrów, godzina podstawienia i odjazdu pojazdu może ulec zmianie. W zależności od potrzeb organizacji zajęć projektu trasa, termin i ilość kilometrów wycieczki może ulec zmianie.
 
  1. Trasa nr 1a – pojazd  20 miejsc siedzących.
  • trasa: Nocznickiego Szkoła - Łąkowa - Żółkiewskiego - Marysin - Dzietrzychowice - Pożarów - Miodnica -
    Gorzupia Dolna - Nocznickiego Szkoła
    ;
  • przewidywana długość trasy ok 40 km;
  • dowóz po zajęciach w poniedziałek  o godzinie 1615;
  •  
  • ilość kursów: 22;
  • termin realizacji: od dnia podpisania umowy  do 15 czerwca 2013 r.;
 
  1. Trasa nr 1b – pojazd 20 miejsc siedzących.
- trasa: Nocznickiego Szkoła - Łąkowa - Nowogródzka - Stary Żagań - Pożarów - Miodnica - Gorzupia Dolna - Nocznickiego Szkoła;
  • przewidywana długość trasy ok 35 km;
  • dowóz po zajęciach we wtorek i środę o godzinie 1615;
  • ilość kursów: 22 we wtorki, 22 w środy;
  • termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2013 r.;
  1. Trasa nr 2 – pojazd  30 miejsc siedzących.
 
  • trasa: Nocznickiego Szkoła - Armii Krajowej - Jana Pawła II - Księżnej Żaganny - Śląska - Księżnej Żaganny -  Żarska CPN - Piastowska - Przyjaciół Żołnierza - Dworcowa - Kolejowa - Szkolna - Żelazna - Nocznickiego Szkoła;
  • przewidywana długość trasy ok 20 km;
  • dowóz po zajęciach w poniedziałek, wtorek i środę o godzinie 1615;
  • ilość kursów: 22 w poniedziałki, 22 we wtorki, 22 w środy;
  • termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2013 r.;
 
  1. Trasa nr 3 – pojazd  30 miejsc siedzących.
 
  • trasa: Nocznickiego Szkoła - Armii Krajowej - Jana Pawła II - Pomorska- Keplera - Bracka - Łużycka - Piłsudskiego -  Bożnów - Tomaszowo - Nocznickiego Szkoła;
  • przewidywana długość trasy ok 25 km;
  • dowóz po zajęciach w poniedziałek, wtorek i środę o godzinie 1615;
  • ilość kursów: 22 w poniedziałki, 22 we wtorki, 22 w środy;
  • termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2013 r.;
 
  1. Wycieczka do Warszawy - dwudniowa - Centrum Naukowe Kopernik, różne miejsca w Warszawie.
 
  • dwie wycieczki w maju, około 100 osób każda;
UWAGA: może to być jedna wycieczka dla 200 osób !
  • przewidywana długość jednej trasy: 1200 km;
 
  1. Wycieczka do Wrocławia - jednodniowa - ZOO, różne miejsca we Wrocławiu.
 
  • jedna wycieczka w maju, około 100 osób;
  • przewidywana długość trasy: 400 km;
 
  1. Wycieczka do Zielonej Góry - jednodniowa - Filharmonia.
 
  • jedna wycieczka w maju, około 52 osób;
  • przewidywana długość trasy: 150 km;
 
Zamawiający  zastrzega  sobie  możliwość  dołożenia  dodatkowych  tras  dotyczących  wyjazdów  uczniów w ramach zajęć szkolnych, wycieczek  i w dni wolne od zajęć,  po cenach zaoferowanych w przetargu.
 
3.2 Usługa dowozu młodzieży musi być realizowana autobusami, busami lub równoważnymi spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów  oraz  zakresu  ich  niezbędnego  wyposażenia  (Dz.  U.  z  2003  r.  Nr  32,  poz.  262;  z  późn.  zm.),  w tym spełniającymi warunki dla autobusów szkolnych określone w § 22 tego rozporządzenia.
3.3 Opiekę nad młodzieżą w czasie wycieczek organizuje i zapewnia Zamawiający. Każda trasa odwozu zaczyna się i kończy przy Zespole Szkół nr 2 ul. Nocznickiego 18, Żagań.
UWAGA: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotem zamówienia.
 
3. Informacja dotycząca ofert częściowych
 
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
 
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych  
 
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
 
5. Termin realizacji zamówienia
 
    Rozpoczęcie – od daty podpisania umowy
    Zakończenie -   do15 czerwca 2013r, może ulec skróceniu ze względu na wcześniejsze zakończenie
    zajęć.
    Transport uczniów po zajęciach pozalekcyjnych w ramach projektu w dni nauki szkolnej.
    Termin realizacji wycieczek nieustalony - nie później jednak niż do 31 maja 2013r.
 
6. Warunki udziału w postępowaniu  oraz opis sposobu  dokonywania oceny
     spełnienia tych warunków – dla każdej części przedmiotu zamówienia.
 
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  
dotyczące :
  a) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności,  
      jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
  b) posiadania  wiedzy i doświadczenia;
  c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi  
      do wykonania zamówienia;
  d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie
       konsorcjum.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
       do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
       albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia  umowy w  sprawie
       zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika 
       Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
       zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie
       zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w
       punkcie 6.1:
 a) w  zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
      określonej działalności lub czynności, Zamawiający  żąda od Wykonawcy
      potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca musi posiadać
      licencję, koncesję, zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego osób.
      Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje 
      zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)
      dołączonych do oferty.
 b) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia;
     W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 usługi obejmującej przewóz uczniów, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 
Wykonawcy występujący  wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
 
 
 
  c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami
      zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający uzna za spełniającego ten
      wymóg  tego  Wykonawcę, który wykaże że dysponuje lub będzie dysponował:
-minimum 2 autobusami, busami posiadającymi aktualne badania techniczne, przystosowanymi do przewozu, 30 pasażerów w miejscach siedzących,
-minimum 1 autobusem, busem (lub równoważny) posiadającym aktualne badania techniczne, w tym autobus, bus ten musi posiadać przystosowanie do przewozu 20 pasażerów w miejscach siedzących,
-odpowiednią liczbą autobusów turystycznych do przewozu  około 100 osób do Warszawy (UWAGA - może wystąpić konieczność przewozu jednorazowo 200 osób), około 100 osób do Wrocławia, około 52 osób do Zielonej Góry.
Wykonawcy występujący  wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2..
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,
 Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
 
6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest  
       podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia 
       warunków, o których mowa  w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo  zamówień 
       publicznych.
       W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do
       wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia  warunków określonych     
       w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz  składa  stosowne
       dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2 w zakresie  informacji o oświadczeniach lub
       dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia  spełnienia
       warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący
       wspólnie warunek  braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić    
       oddzielnie.
6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na
       podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych
       przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia.  Z dokumentów i
      oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień
      składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w
       postępowaniu  albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia
       spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, Wykonawca zostanie
       wykluczony z postępowania na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
       publicznych – po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia
       dokumentów.
 
6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
 
6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć    
       Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału  
       w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24
       ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
   6.1 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby  Wykonawca złożył wraz z ofertą  następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art.22  ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2);
 
2) Licencja, zezwolenie lub koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
3) Wykaz  wykonanych  usług  w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania  spełniania  warunku  wiedzy  i doświadczenia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania należycie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ, wraz z  załączonym dokumentem, że usługa została wykonana w sposób należyty.  
4) Wykaz autobusów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika  nr  5 (Potencjał techniczny - wykaz sprzętu). Do każdego przedstawionego w wykazie autobusu należy załączyć dodatkowo dokument  potwierdzający  stan  techniczny pojazdu - dopuszczenie pojazdu do ruchu. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt,  którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu.
5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia,  posiadają  wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunki określone w pkt. 6.9 pkt. 1 Wykonawcy spełniają łącznie.
 
 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
        o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1  Ustawy Prawo
        zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z
        ofertą  następujące dokumenty :
    a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego  z nich.
    b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu
        do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w  oparciu
        o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie
        wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert, a w stosunku
        do osób fizycznych oświadczenia w  zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo
        zamówień  publicznych;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego  z nich.
 
3) dokumenty podmiotów zagranicznych :     
    a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
        Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
        - w   punkcie 6.9. podpunkt 2  litera b – składa dokument lub dokumenty
         wystawione w kraju,  w którym ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania, 
         potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
         upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,        
    b) jeżeli w miejscu zamieszkania   osoby lub w kraju, w którym Wykonawca  ma 
         siedzibę lub miejsce  zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których
         mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera a,   zastępuje się je  dokumentem
         zawierającym oświadczenie złożone przed  notariuszem,  właściwym organem
         sądowym, administracyjnym albo organem  samorządu zawodowego lub 
        gospodarczego odpowiednio  miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w  którym
        Wykonawca ma  siedzibę lub  miejsce  zamieszkania. Dokumenty te powinny
        być wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
       ofert;
  
 c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez  Wykonawcę
        mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej
        Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio 
        miejsca zamieszania osoby lub kraju,  w którym Wykonawca ma siedzibę lub
        miejsce zamieszkania, z  wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji
        dotyczących przedłożonego dokumentu;   
 
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i 
    doświadczenia, potencjału  technicznego,  polega na zasobach innych podmiotów
     i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia,  Wykonawca jest 
     zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów  oświadczenie o
    braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w
    punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.
 
6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się
        o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50%     
        pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów
        o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób 
        niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych -   
        w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii
        Europejskiej lub Europejskiego  Obszaru Gospodarczego
        Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o  zamówienie
        publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.
 
7. Informacja na temat wadium :
 
    Zamawiający nie  żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
 
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
 
   Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania
   zamówienia.
 
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
 
1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
       Kryterium: Cena  - 100 %
       
2) Przy ocenie kryterium:  Cena,   oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania
    matematycznego, w następujący sposób: 
 
  stosunek oferty z najniższą łączną ceną brutto spośród ważnych ofert
    C= -------------------------------------------------------------------------x100%
       do Łącznej ceny  brutto badanej oferty
 
10. Miejsce i termin składania ofert – dla każdej części przedmiotu  zamówienia
 
      Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę na daną część zamówienia należy złożyć
      w Urzędzie Miasta  Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17,  pok. nr 26, do
      dnia  15 listopada   2012 r. do godziny 11.00.
 
11.Termin związania ofertą- dla każdej  części przedmiotu zamówienia.
 
     Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
 
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
 
     
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
 
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
      Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
      z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem 
  aukcji elektronicznej.
 
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
 
      Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67
      ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
16. Informacja dotycząca istotnych  zmian  postanowień zawartej umowy
      w stosunku  do treści oferty
16.1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego
         zobowiązaniem zawartym w ofercie.
16.2. Umowa zostanie zawarta na warunkach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia - zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr  7 SIWZ. Umowa  podlega unieważnieniu  w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w
Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia.
16.3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
16.4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie  umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli Zamawiający  żąda takiego zabezpieczenia.
16.5. Umowę zawiera się na czas oznaczony. 
16.6.Zgodnie z postanowieniami art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych postanowień umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:   
a/ aktualizacji danych Wykonawcy / z powodu zdarzeń losowych, Wykonawca powierza za zgodą zamawiającego wykonanie przedmiotu zamówienia osobie trzeciej/;
b/ zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezawinionych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron zobowiązana jest udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i  że Zamawiający z tego tytułu nie straci dofinansowania;
c/ jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
d/ ze względu na dofinansowanie przedmiotu zamówienia możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.  
16.7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem  warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ podlega unieważnieniu.   
16.8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie  umowy  nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia  umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia  wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać  wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu  wykonania części umowy.
16.9.  Realizacja prac wymieniony w punkcie 3  SIWZ - przedmiot zamówienia  prowadzona
będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, należytą starannością, przepisami BHP.  
16.10.W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody na skutek nie wykonania lub wadliwego  wykonania usługi objętych zamówieniem Wykonawca prac zobowiązany jest do  pokrycia całej powstałej szkody.  
 
16.11.Obowiązującą formą odszkodowania uzgodnioną między stronami będą kary umowne.
16.12.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do  wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
16.13.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania  zamówienia.
16.14  Zamawiający zastrzega sobie, ze termin wypłaty wynagrodzenia może ulec zmianie i będzie uzależniony od napływu transz dofinansowania projektu. Z tytułu ewentualnego opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia Wykonawca nie będzie rościł prawa do naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę.  
16.15.Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi transportowej.
Powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia osobie trzeciej wymaga zgody Zamawiającego.
16.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozu.
17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii 
      Europejskiej
   
 Przedmiot zamówienia  publicznego  jest współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
 
 
18. Czy  przewiduje się unieważnienie  postępowania o udzielenie zamówienia,
     w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu  Unii
      Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy
      udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
     Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie
     całości lub części zamówienia 
 
     TAK  przewiduje się.
 
19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
      Publicznych
     Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.11.2012r
    Nr ogłoszenia: UZP 431812-2012
    
Żagań, dnia 31 października 2012r.
GN                                                                                                 
 
z up. Burmistrza
Jerzy Bielawski
Z-ca Burmistrza
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-05 12:44:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-05 12:47:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-27 13:33:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2089 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony