Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUGI EDUKACYJNEJ REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU ”ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ – WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU”Drukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUGI EDUKACYJNEJ REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU ”ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ – WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU”Szczegóły informacji
WYKONANIE USŁUGI EDUKACYJNEJ REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU ”ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ – WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU”
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
Finansowanie: środki własne + dofinansowanie ze środków unijnych
Nr UZP: 424512-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-08 11:00:00
Ogłoszono dnia: 2012-10-30 przez Grażyna Niklewicz
Treść:
OGŁOSZENIE
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - dla usług o charakterze niepriorytetowym
Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.zagan.pl zakładka przetargi publiczne
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi realizowanej w ramach projektu „Znam, wiem, potrafię – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w PSP 3 oraz PSP 4 w Żaganiu” , w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.
1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.zagan.pl lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych - pokój nr 26/.
2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres
KOD CPV 80000000 - 4 USŁUGI EDUKACYJNE I SZKOLENIOWE
CPV 80100000 - 5 USŁUGI SZKOLNICTWA PODSTAWOWEGO
WYKONANIE USŁUGI EDUKACYJNEJ REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU ”ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ – WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU”
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ ZAKRESU ZADANIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOSCI SKŁADANIA OFERT.
2.1 Wykonanie usługi edukacyjnej realizowanej w ramach projektu „ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ, - WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU”, realizowanej przez Gminę Żagań o statusie miejskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND–POKL.09.01.02–08–046/12.
- Projekt obejmuje 5 narzędzi realizacji programów rozwojowych:
- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (matematyka, język polski, język angielski)
- Zajęcia kompetencje kluczowe matematyka, fizyka (z elementami astronomii), chemia przy użyciu nowoczesnych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT)
- Zajęcia specjalistyczne dla uczniów niepełnosprawnych
- Opieka pedagogiczno – psychologiczna
- Szkolny ośrodek kariery (doradztwo zawodowe)
Wsparciem zostanie objętych 62 uczniów ze szkół podst. nr 3 i 4 w Żaganiu (podział uczniów na szkoły: PSP 3 – 31 uczniów PSP 4 – 31 uczniów:
- ucz. o opóźnionym rozwoju edukacyjnym – 40 ucz. (20 PSP3 i 20 PSP4)
- ucz. uzdolnieni z ubogich rodzin–20 ucz. (10 PSP3 i 10 PSP4)
- ucz. z orzeczeniem niepełnosprawności – 2 chł. (1 z PSP4 i 1 z PSP 3).
2.3. Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące główne zadania:
ZADANIE 1: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (mat., j. pol., j.ang.) - zajęcia kompensujące braki rozwojowe uczniów, prowadzone przez nauczycieli, w gr. dostosowanych do specyficznych potrzeb ucz.: 40 os. (20 PSP 3 z czego10 z klas IV i V + 10 z klas VI oraz 20 PSP 4 z czego 10 z klas IV i V + 10 z klas VI). W 1 szkole utworzone zostaną 2 gr. 10 os. (I grupa klasa IV i V - 10 os., II grupa klasa VI - 10 os.). Zaj. po 3 h lek. w msc. dla 1 gr. (3h msc) - po 1 h z jednego przedmiotu. Łącznie 24 h w proj. dla 1 gr. (mat.8h,j.pol.8h,j.ang./. 8h).
ZADANIE 2: Zajęcia kompetencje kluczowe matematyka, fizyka (z elementami astronomii), chemia przy użyciu nowoczesnych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT) – KRYT.STRAT 4 - wspieranie uczniów szczególnie uzdolnionych kl.IV-V PSP3 i 4 w zakresie przyswajania treści spoza podstawy programowej m.in. matematyka, fizyka (z elementami astronomii), chemia przy użyciu nowoczesnych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT) – 20 os. (10 PSP 3 z czego 5 z k. IV i V + 5 z k. VI oraz 10 PSP 4 z czego 5 z k. IV i V + 5 z kl. VI). W każdej szkole utworzone zostaną 2 gr. po 5 os.: Zajęcia matematyczne (k. IV i V), Koło „Młody fizyk i chemik” (kl. VI). Każda gr. średnio 15 h msc. Łącznie Koło „Młody fizyk i chemii” 240h i Koło „Matematyczne” 240h).
ZADANIE 3: Zajęcia specjalistyczne dla uczniów niepełnosprawnych - 2 uczniów 1 chłopiec z PSP4 (upośledzenie umysłowe), 1 chłopiec z PSP 3 (autyzm wczesnodziecięcy, tiki, schizofrenia). Zaj. integracyjne ze społ. szkolną w PSP 4 (4h w miesiącu) oraz zajęcia indywidualne komputerowe w PSP 3 (4h w miesiącu). Łącznie w dwóch szkołach: zaj. integracyjne 64h i zajęcia komputerowe 64h).
ZADANIE 4: Opieka pedagogiczno – psychologiczno - terapia grupowa dla uczniów o specyficznych problemach dotyczących funkcjonowania w grupie z problemami adaptacyjnymi. Zastosowane zostaną innowacyjne metody nauczania: metoda projektu, ortograffiti – program terapeutyczny rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji; kinezjologia edukacyjna; metoda polisensoryczna. W zajęciach weźmie udział 20 os. (2x po 10 os. w każdej szkole) (uczniowie, którzy korzystają z form wsparcia nr 1-3). W szczególnośći dzieci z opiniami Poradni Psychologiczno –Pedagogicznej. Utworzone zostaną 2 gr. po 5 os. w każdej szkole, I gr. klasa IV i V, II gr. klasa VI. Zajęcia 1 h x tydzień dla 1 gr. (4h msc.). Łącznie 32 h w proj. dla 1j gr. tj. 64 h dla 2 gr. w jednej szkole.
ZADANIE 5: Szkolny ośrodek kariery - 20 os. (2x po 10 os. w każdej ze szkół) (uczniowie, którzy korzystają z wybranych powyżej form wsparcia). Dzieci z k. IV-V-VI. Opracowanych zostanie 20 Indywidualnych Planów Kariery Zawodowej. Z usług Punktu będzie można korzystać 2 x miesiąc po 3 h (6h msc). Łącznie 48h dyżurów w projekcie w 1 szkole.
2.4 Podział zadań na części :
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Żaganiu ul. Szkolna 42
Zadanie 1 – zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze:
Część I – matematyka, liczba godzin łącznie – 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r.
Część II – język polski, liczba godzin łącznie – 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r.
Część III – język angielski, liczba godzin łącznie – 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r.
Zadanie 2 – kompetencje kluczowe:
Część IV – koło matematyczne, liczba godzin łącznie – 120h, w tym 30h w 2012r i 90h w 2013r.
Cześć V - koło młody fizyk i chemik, liczba godzin łącznie – 120h, w tym 30h w 2012r i 90h w 2013r.
Zadanie 3 – zajęcia z uczniem niepełnosprawnym:
Część VI – zajęcia z uczniem niepełnosprawnym , liczba godzin łącznie 64h, w tym 16h w 2012r i 48h w 2013r.
Zadanie 4 – opieka pedagogiczno-psychologiczna:
Cześć VII – opieka pedagogiczno- psychologiczna, liczba godzin łącznie 64h, w tym 16h w 2012r i 48h w 2013r.
Zadanie 5 – szkolny ośrodek kariery:
Część VIII – szkolny ośrodek kariery , liczba godzin łącznie 48h, w tym 12h w 2012r i 36h w 2013r.
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Żaganiu ul. Wesoła 38
Zadanie 1 – zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze:
Część I – matematyka, liczba godzin łącznie – 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r.
Część II – język polski, liczba godzin łącznie – 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r.
Część III – język angielski, liczba godzin łącznie – 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r.
Zadanie 2 – kompetencje kluczowe:
Część IV – koło matematyczne, liczba godzin łącznie – 120h, w tym 30h w 2012r i 90h w 2013r.
Cześć V - koło młody fizyk i chemik, liczba godzin łącznie – 120h, w tym 30h w 2012r i 90h w 2013r.
Zadanie 3 – zajęcia z uczniem niepełnosprawnym:
Część VI – zajęcia z uczniem niepełnosprawnym , liczba godzin łącznie 64h, w tym 16h w 2012r i 48h w 2013r.
Zadanie 4 – opieka pedagogiczno-psychologiczna:
Cześć VII – opieka pedagogiczno- psychologiczna, liczba godzin łącznie 64h, w tym 16h w 2012r i 48h w 2013r.
Zadanie 5 – szkolny ośrodek kariery:
Część VIII – szkolny ośrodek kariery , liczba godzin łącznie 48h, w tym 12h w 2012r i 36h w 2013r.
2.5 Kwalifikacje nauczycieli:
Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze w tym:
Część I i IX matematyka
Nauczyciel matematyki. Posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli,( Dz. U. Nr 50, poz. 400).
Część II i X – j. polski
Nauczyciel języka polskiego. Posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, (Dz. U. Nr 50, poz. 400).
Część III i XI– j. angielski
Nauczyciel posiadający kwalifikacje i wykształcenie niezbędne do nauczania języka angielskiego tj. ukończył studia pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) na kierunku filologia w specjalności język angielski lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz przygotowanie pedagogiczne lub ukończyli nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego. poosiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z
dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz. 400).
Zajęcia – kompetencje kluczowe
Część IV i XII matematyka
Nauczyciel matematyki. Posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli
niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50 poz. 400).
Część V i XIII – koło młody fizyk i chemik
Nauczyciel fizyki lub chemii lub przyrody. Posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, póz. 400).
Część VI i XIV – zajęcia z uczniem niepełnosprawnym
Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo-wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej. Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz. 400).
Część VII i XV – opieka pedagogiczno-psychologiczna
Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo-wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej. Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz. 400).
Część VIII i XVI – szkolny ośrodek kariery
Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo-wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej.
Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych
od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz. 400).
Wymagany doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole dla całego przedmiotu zamówienia – 1 rok.
2.6 INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Przygotowanie w terminie 5 dni od daty podpisania umowy szczegółowego programu
i harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem Projektu oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez Koordynatora, przy czym harmonogram ten powinien być dostosowany do tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych uczniów objętych projektem.
i harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem Projektu oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez Koordynatora, przy czym harmonogram ten powinien być dostosowany do tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych uczniów objętych projektem.
2) Sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy autorskiego programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego i założeń projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji uczniów;
4) Prowadzenie ewidencji godzin (zajęć) realizowanych w ramach projektu w formie karty czasu pracy oraz systematyczne i prawidłowe dokumentowanie usługi edukacyjnej (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, sporządzanie sprawozdań miesięcznych i okresowych itp);
5) Przyjmuje się, że Jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut, z zastrzeżeniem przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010roku ( Dz. U. Nr 228, poz. 1487);
6) Monitorowanie i osiągniecie rezultatów na początku, w trakcie i na końcu trwania zajęć pozalekcyjnych za pomocą dostępnych technik (wywiadów, testów, ankiet, itp) oraz sporządzanie sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do
monitorowania wskaźników rezultatów.
7) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu ostatnich zajęć raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i wskaźniki projektu;
8) Prowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje, zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla każdego stylu uczenia się uczniów;
9) Dostosowywane wszelkich działań edukacyjnych do potrzeb uczniów PSP3 i PSP4;
10) Współpraca z personelem zarządzającym projektem;
11) Gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania;
12) Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024)
13) Zrealizowania działań w ramach projektu z uwzględnieniem osiągnięcia zaplanowanych celów oraz wskaźników pomiaru celów określonych w dokumentacji (wyciąg z wniosku aplikacyjnego), przedstawiając na to odpowiednie dowody (źródło weryfikacji danych).
14) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
15) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
16) Wykonawca zapewni potwierdzenie otrzymania poszczególnych elementów materiałów edukacyjnych przez uczestników projektu w formie imiennej listy z pisemnym pokwitowaniem odbioru. Pokwitowanie odbioru materiałów edukacyjnych Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 2 dni od dnia przekazania materiałów uczestnikom projektu.
17) Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługi edukacyjne w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 i Nr 4 w Żaganiu / w zależności od wyboru części przedmiotu zamówienia/
18) Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługi edukacyjne w salach szkolnych wskazanych przez Koordynatora Projektu i w porozumieniu z nim.
19)Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody w imieniu Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 i Nr 4 w Żaganiu i w mieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego bądź wynikłe z winy w nadzorze wobec odbiorców usług edukacyjnych.
20)Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia wszelkich zestawień wynikających
z dokumentacji wykonania usługi na pisemną prośbę Zamawiającego w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia takiego żądania.
z dokumentacji wykonania usługi na pisemną prośbę Zamawiającego w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia takiego żądania.
21)Wykonawca zobowiązuje się do opracowania, przeprowadzenia i zastosowania narzędzi diagnostycznych, testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów (uczestników zajęć) - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie realizacji projektu.
22) Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia logiem UE, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, EFS, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także logiem i nazwą projektu: materiałów szkoleniowych, wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia (dzienniki, ankiety, testy, sprawdziany wiedzy, itd.).
23) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników zajęć oraz podmiotów trzecich współpracujących przy organizacji zajęć oraz publiczności o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego i osiągniętych rezultatach projektu.
24)Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługi edukacyjne osobiście bądź przez wskazaną w ofercie osobę. Posługiwanie się, czy subsydiowanie innymi osobami przy wykonywaniu usług jest wyłączone.
25)Zamawiający będzie miał prawo do wykorzystania opracowań (w szczególności materiałów szkoleniowych) wykonanych przez Wykonawcę.
26)Wykonawca odpowiada za naruszenie autorskich praw majątkowych i dóbr osobistych osób trzecich, odnoszących się do przedmiotu umowy oraz oświadcza, że wszystkie wyniki prac mogące stanowić przedmiot praw autorskich, w tym w szczególności wzór ankiety, materiały szkoleniowe, prezentacje będą oryginalne, bez niedozwolonych zapożyczeń z utworów osób trzecich, a także nie będą naruszać autorskich praw majątkowych i dóbr osobistych osób trzecich.
27) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie przedmiotu umowy w okresie jej trwania oraz pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody powstałe na skutek niewykonania przedmiotu umowy.
28) Ponadto Wykonawca ponosi odpowiedzialność za:
- bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć;
- jakość i terminowość prowadzonych zajęć;
- wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć pozalekcyjnych oraz dbałość o ich należyty stan.
- osiągniecie określonych wskaźników realizacji projektu.
3. Informacja dotycząca ofert częściowych.
3.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę ofert częściowych - części od 1 do 16.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części.
Składając ofertę na większą ilość części zamówienia niż jedna, należy skalkulować cenę osobno dla każdej części zamówienia.
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia – dla każdej części przedmiotu zamówienia
Rozpoczęcie – od podpisania umowy
Zakończenie - 30 czerwca 2013 roku
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków – dla każdej części przedmiotu zamówienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie
konsorcjum.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika
Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,
umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w
punkcie 6.1:
- w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
- w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający określa wymóg minimum jeden rok doświadczenia pracy w szkole w ramach danego przedmiotu, do którego składa ofertę. Na potwierdzenie tego warunku, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 lit. c
- w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykwalifikowanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dysponują osobą posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia określone w rozdziale 3 SIWZ opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji
Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od
nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudniać nauczycieli
niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Z 2009 r, Nr 50, poz. 400)
Uwaga
Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje ,które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. Z 2008r, Nr 63,poz. 394). Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2.
4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest
podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia
warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych
w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne
dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2 w zakresie informacji o oświadczeniach lub
dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący
wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić
oddzielnie.
6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na
podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych
przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i
oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień składania ofert.
W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w
wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca
zostanie
wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych – po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia
dokumentów.
6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24
ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą
następujące dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w
art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych na świadczenie usług,, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /zał. nr 5./;
c) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, oraz doświadczenie pedagogiczne w pracy
w szkole .
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunki określone w pkt. 6.9 pkt 1 Wykonawcy spełniają łącznie.
2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo
zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z
ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo
zamówień publicznych;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
3) dokumenty podmiotów zagranicznych :
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
b) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera a, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny
być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert;
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę
mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących przedłożonego dokumentu;
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i
doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów
i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest
zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w
punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.
6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się
o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50%
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych -
w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii
Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie
publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.
7. Informacja na temat wadium :
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – dla każdej części przedmiotu zamówienia
1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
Kryterium: Cena - 100 %
2) Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania
matematycznego, w następujący sposób:
stosunek oferty z najniższą łączną ceną brutto spośród ważnych ofert
C= -------------------------------------------------------------------------x100%
do Łącznej ceny brutto badanej oferty
10. Miejsce i termin składania ofert – dla każdej części przedmiotu z
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę na daną część zamówienia należy złożyć
w Urzędzie Miasta Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 26, do
dnia 08 listopada 2012 r. do godziny 11.00.
11.Termin związania ofertą- dla każdej części przedmiotu zamówienia.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67
ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty
16.1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego
zobowiązaniem zawartym w ofercie.
16.2. Umowa zostanie zawarta na warunkach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia - zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Umowa
podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu
zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
16.3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
16.4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli Zamawiający
żąda takiego zabezpieczenia.
16.5. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
16.6.Zgodnie z postanowieniami art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a/ aktualizacji danych Wykonawcy / z powodu zdarzeń losowych, Wykonawca powierza za zgodą zamawiającego wykonanie przedmiotu zamówienia osobie trzeciej/;
b/ zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezawinionych od Wykonawcy lub
Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron zobowiązana jest udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający z tego tytułu nie straci dofinansowania;
c/ jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia;
d/ ze względu na dofinansowanie przedmiotu zamówienia możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o
dofinansowanie.
16.7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ
podlega unieważnieniu.
16.8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy
nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia
wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać
wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
16.9. Realizacja prac wymieniony w punkcie 3 SIWZ - przedmiot zamówienia prowadzona
będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polskimi normami, zasadami
wiedzy technicznej, należytą starannością, przepisami BHP.
16.10.W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody na skutek nie wykonania lub wadliwego
wykonania prac objętych zamówieniem Wykonawca prac zobowiązany jest do
pokrycia całej powstałej szkody.
16.11.Obowiązującą formą odszkodowania uzgodnioną między stronami będą kary umowne.
16.12.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do
wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
16.13.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
16.14 Zamawiający zastrzega sobie, ze termin wypłaty wynagrodzenia może ulec zmianie i będzie uzależniony od napływu transz dofinansowania projektu. Z tytułu ewentualnego opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia Wykonawca nie będzie rościł prawa do naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę.
16.15.Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi edukacyjnej. Powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia osobie trzeciej wymaga zgody Zamawiającego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego / np. choroby, dłuższego zwolnienia lekarskiego itd/ Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby mającej odpowiednie kwalifikacje, która będzie kontynuować prowadzenie zajęć na poziomie nie niższym niż dotychczas oraz spełniająca warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
16.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć;
17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
Przedmiot zamówienia publicznego jest współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia
TAK przewiduje się.
19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.10.2012r
Nr ogłoszenia: UZP 424512-2012Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUGI EDUKACYJNEJ REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU ”ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ – WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU”Drukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUGI EDUKACYJNEJ REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU ”ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ – WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Niklewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-10-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Niklewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-10-30 10:04:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-10-30 14:23:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-15 11:01:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2470 raz(y) |