ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁDrukuj informację Zamówienie publiczne: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁ

Szczegóły informacji

UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁ

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: ze środków własnych Gminy

Nr TED: 2012-145949

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-04 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-04 11:10:00

Ogłoszono dnia: 2012-10-29 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
 
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dla  usług, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
 
I.1. INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
     Gmina  Żagań o statusie miejskim
     Adres pocztowy : Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
                                  POLSKA
     Punkt kontaktowy :Urząd Miasta, Biuro Kontroli i  Zamówień Publicznych, pok. Nr 26, 
                                   Plac Słowiański 17, 68- 100 Żagań,
                                   tel. (068) 477-10-39   fax. 068 477-10-17
     Osoba do kontaktów: Grażyna Niklewicz
     E-mail : info@um.zagan.pl
     Adres internetowy :  www.um.zagan.pl   bip/przetargi publiczne,         
 
     Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
     istotnych warunków zamówienia, po opublikowaniu  ogłoszenia o
     zamówieniu publicznym   w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
     Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna  będzie  na stronie internetowej
     Zamawiającego  www.um.zagan.pl w  BIP-ie w zakładce przetargi  publiczne.
 
 I.2. RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
      Organ władzy lokalnej.
      Ogólne usługi publiczne.
      Instytucja zamawiająca nie dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji
      zamawiających.
 
II. Przedmiot zamówienia publicznego  KOD CPV  66.11.00.00- 4  USŁUGI BANKOWE 
                                                                                     66.11.30.00-5 USŁUGI UDZIELANIA   
                                                                                                             KREDYTU
II.1.OPIS
II1.1.Nazwa  nadana zamówieniu przez Zamawiającego
         UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE  7.379.000,00 ZŁ.   
II.1.2.Opis przedmiotu usługi :
       Przedmiotem zamówienia jest  udzielenie i obsługa kredytu bankowego  w kwocie  
       7.379.000,00 zł. (słownie: siedem milionów trzysta siedemdziesiąt dziewięć tysięcy
       złotych),przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu  budżetu Gminy
       Żagań o statusie miejskim, w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pod nazwą:
  • 6.600.000,00 zł – na finansowanie projektu pn” Pałac Książęcy w Żaganiu – Centrum Tożsamości i Przyszłości Europejskiej,
  •  279.000,00zł – na wymianę stolarki okiennej w Pałacu Książęcym w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu – etap I
  • 500.000,00 zł – na finansowanie projektu pn” Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego”.
       na następujących warunkach :
a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 7.379.000,00
    zł (słownie: siedem milionów trzysta siedemdziesiąt dziewięć tysięcy  złotych) na  warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umowie kredytu, 
b) kredyt udzielony będzie na 9 letni okres spłaty rat kapitałowych, począwszy od
        2014 roku do 2022 roku,  
     c) spłata  kredytu następować będzie w okresach kwartalnych przez 9 lat w następujący  
        sposób:
         –  w 2014 roku raty ogółem: 779.000,00 zł tj. cztery raty po 194.750,00 zł ,
         - w latach 2015 – 2022 raty  ogółem : 825.000,00 zł tj. cztery raty po 206.250,00 w  
           każdym  roku,
        Termin spłaty rat przypadał będzie  do ostatniego dnia miesiąca kończącego  kwartał
        kalendarzowy.
  1. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca uruchomi środki kredytu na dzień 24 grudnia
      2012r  , a Zamawiający wykorzysta kredyt do dnia 30 grudnia 2012 r.  
  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykorzystania kredytu  pod
        potrzeby Zamawiającego, w  okresie od 24 grudnia 2012r do 30 grudnia 2012r.   
        jednak nie dłużej jak do 30.12.2012r ,bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek
        kosztów.
  1. odsetki od kredytu płatne będą miesięcznie do ostatniego dnia miesiąca , począwszy od miesiąca stycznia 2013r
   g) Zamawiający nie przewiduje  ponoszenia kosztów prowizji przygotowawczej, ani
        żadnych dodatkowych prowizji i opłat, 
   h) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny  In blanco wraz z deklaracją
         wekslową,
    i) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części
       kredytu, w dogodnym dla siebie terminie. W takiej sytuacji odsetki od kredytu
       naliczane  będą  wyłącznie od niespłaconej kwoty kredytu, a Zamawiający
       zwolniony będzie od jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu na rzecz Wykonawcy.
   j) Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według  
      zmiennej stopy procentowej, równej wysokości stawki bazowej WIBOR 1 M dla 
      jednomiesięcznych depozytów międzybankowych w PLN powiększonej o stałą marżę
      Wykonawcy, ustaloną na podstawie złożonej oferty.
      Stawkę WIBOR 1M przyjąć należy jako średnią arytmetyczną stawek ze wszystkich dni
      miesiąca poprzedzającego kolejny miesięczny okres odsetkowy.
  k) Odsetki naliczane będą w oparciu o zasadę wyrażoną w postaci ilorazu
      365/360(366/360 w roku przestępnym) co oznacza przyjęcie rzeczywistej ilości dni w
      okresie odsetkowym w stosunku do 360 dni w roku obrachunkowym.  
   l) Do wyliczenia ceny należy przyjąć datę uruchomienia kredytu tj. 24.12.2012r
   ł) Nie przewiduje się ponoszenia kosztów prowizji przygotowawczej, ani żadnych
      dodatkowych prowizji i opłat.
 m) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową , Skarbnik Miasta wyraża zgodę na udzielenie kontrasygnaty na wekslu.
Przedstawiona Wieloletnia Prognoza Finansowa została sporządzona z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23.12.2010r w sprawie szczegółowego sposobu klasyfikacji tytułów dłużnych zaliczanych do państwowego długu publicznego, w tym do długu Skarbu Państwa. W związku z tym Rozporządzeniem nie zostanie przekroczony wskaźnik poziomu zadłużenia obsługi długu w okresie spłaty. 
 
II.1.3.Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający zamieści  wraz
         ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia następujące  dokumenty:
        a) sprawozdania:  RB-27 S, Rb-28 S, Rb-NDS, Rb-N , Rb-Z za rok 2010 i 2011    
          oraz za III kwartały  2012 r.;
        b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem  podatków; 
        c) zaświadczenie o nadaniu nr NIP;
        d) zaświadczenie o nadaniu nr REGON. 
        e) opinia RIO
         f) Uchwała Rady Miasta Żagań w spr. zaciągnięcia kredytu
         g) wykaz instytucji powiązanych kapitałowo z Gmina
         h) zestawienie kredytów według stanu na 30.09.2012r
         i) informacja o udzielonych poręczeniach
 
II.1.4. Zamówienie nie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA).
 
II.1.5. Informacja dotycząca ofert częściowych
         Zamawiający nie dopuszcza  możliwości składania ofert  częściowych.
 
II.1.6..Informacje dotyczące ofert wariantowych
          Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
 
II.2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
      Zakres zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu bankowego w wysokości
      7.379.000,00 zł.  
     
II.3. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA – TERMIN REALIZACJI
     Rozpoczęcie- 24/12/2012  
     Zakończenie- 31/12/2022  
 
III. INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM I
     TECHNIOCZNYM
III.1.  WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia:
1. Zamawiający  żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Wadium  w wysokości 27 500,00 zł, słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset  złotych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej  wymienionych  form:
        1) pieniądzu;
        2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
            kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze  poręczeniem pieniężnym;
        3) gwarancjach bankowych;
        4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
        5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b  ust.5 pkt  2
             ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
             Przedsiębiorczości (Dz.U.  Nr 109, poz.1158, z późn.zm).
 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy   wskazany
     przez Zamawiającego nr BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000  0006 4000 0101     
     i przechowuje się na tym rachunku.
5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota
    wadium zostanie zaksięgowana  na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak
    przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca
    dołącza do oferty.
6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium  w innej formie niż w pieniądzu winien być
    złożony w oryginale przed terminem składania ofert.
7. Wykonawca, którego  oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej
    formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego  postępowania.
8. Zamawiający zwraca  wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
    najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego
    oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się  wadium
    niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
    zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
    przed upływem terminu składania ofert.
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  przechowywane,
     pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
     przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa
     Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności
     wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia
     postępowania do  zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty
     najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano
     jako najkorzystniejszą.
13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu  zwrócono
     wadium na podstawie  pkt  8.8 SIWZ, jeżeli w wyniku  rozstrzygnięcia odwołania jego
     oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi  wadium w terminie
     określonym przez Zamawiającego
14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
     wezwanie /o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26
     ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy  Prawo zamówień publicznych/  nie złożył  dokumentów lub
     oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie
     leżących po jego stronie.
15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
     została wybrana :
     1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
         określonych w ofercie;
     2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
     3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
          leżących po stronie wykonawcy.
 
III.1.2) Główne warunki finansowania  i uzgodnienia płatnicze
     Zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Specyfikacji Istotnych
      Warunków Zamówienia.
 
III..2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do
           rejestru zawodowego lub handlowego 
    Informacje i formalności koniczne do dokonania  oceny spełnienia wymogów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają  warunki 
    dotyczące :
   1) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli
       przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;          
   2) posiadania  wiedzy i doświadczenia;
   3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
       wykonania zamówienia;
   4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia /np. w  formie 
    Konsorcjum/. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają
    pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia
    publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia  umowy w  sprawie
    zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy
    załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających
    się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed
    zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę
     tych  Wykonawców.
3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 1:
    1) w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania  określonej
        działalności lub czynności, Zamawiający wymaga -na podstawie ustawy z dnia 29
        sierpnia 1997 roku  Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z  2002r. Nr  72, poz. 665 z
        późn.zm.) -  aby Wykonawca posiadał uprawnienia  do prowadzenia działalności 
        związanej z udzielaniem i obsługą kredytów.
 
        W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na
        podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych Zamawiający żąda aby 
        Wykonawca złożył wraz z ofertą  następujące dokumenty:
      1) zezwolenie na prowadzenie banku lub instytucji kredytowej- zgodnie z  ustawą z dnia
          1997 r. Prawo bankowe ( tekst jednolity z 2002 r. Nr 72,  poz.665 z późn. zm. ) lub
           inny dokument równoważny;   
      2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w  art.22
           ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.;
 
4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do 
    wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia  warunków, o których  mowa  w
    art. 24 ust.1  Ustawy Prawo  zamówień publicznych.
    W tym  celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do
    wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w   art.24    
    ust.1  Ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz składa  stosowne dokumenty określone
    w punkcie 5, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    Wykonawcy występujący  wspólnie  warunek braku podstaw do wykluczenia
    z postępowania muszą   spełnić oddzielnie.
 
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
    zamówienia na podstawie art.24 ust. 1  Ustawy Prawo zamówień publicznych,
    Zamawiający żąda  aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty:
      1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      2) aktualny  odpis z właściwego rejestru /np. KRS/, jeżeli odrębne przepisy   wymagają 
          wpisu  do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do  wykluczenia  w  oparciu o art.
          24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6
          miesięcy przed  upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
          oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2  ustawy Prawo zamówień  publicznych;
      3) aktualną  informację  z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  art.  24
          ust.1 pkt  4-8; 10-11 ustawy, wystawioną  nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed
          upływem terminu składania ofert;
      4) aktualną  informację  z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  art.24
          ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
          składania ofert;  
      5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
          że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał
          przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
          płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
          wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w
          stosunku do osób fizycznych  oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy; 
      6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych lub
          Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca  nie
          zalega z opłacaniem składek  na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
          potwierdzenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
          rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
          właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
          składania ofert. 
     7) Dokumenty dla  podmiotów zagranicznych:
        a) jeżeli, w przypadku  Wykonawcy  mającego  siedzibę  na terytorium 
            Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.5-8 ustawy, 
            mają miejsce zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej   Polskiej, Wykonawca
            składa w odniesieniu do nich zaświadczenie  właściwego organu  sądowego albo
            administracyjnego miejsca  zamieszkania, dotyczące niekaralności  tych osób w
            zakresie określonym w  art.24 ust.1 pkt.5-8 ustawy,  wystawione nie  wcześniej niż 6
            miesięcy przed upływem terminu składania  ofert, z tym że w  przypadku gdy w 
            miejscu  zamieszkania  tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń -  zastępuje się 
            je dokumentem   zawierającym oświadczenie złożone przed  notariuszem,
            właściwym organem  sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
            zawodowego lub  gospodarczego  miejsca zamieszkania tych  osób;
        b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza  terytorium 
            Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w :
  • punkcie 5  podpunkt 2,4,5 i6
             składa dokument lub dokumenty  wystawione w  kraju, w którym ma   siedzibę  lub
             miejsce zamieszkania, potwierdzające  odpowiednio, że:
              -  nie  otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
              -  nie  orzeczono wobec niego zakazu  ubiegania się o zamówienie,
              -  nie zalega z uiszczenie podatków, opłat, składek na ubezpieczenie   społeczne  i
                  zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,  odroczenie lub
                  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w  całości wykonania
                  decyzji właściwego organu.
              Dokumenty,   o których w tiret pierwsze i drugie powinny być wystawione  nie
              wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu  składania ofert natomiast
              dokument wymieniony  w tiret trzecie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3
              miesiące przed upływem terminu składania  ofert;    
  • punkcie 5  podpunkt 3
              składa zaświadczenie właściwego organu  sądowego lub administracyjnego
              miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą,  w
              zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8; 10-11 ustawy Prawo zamówień
              publicznych. Dokument  powinien  być wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy
             przed upływem  terminu  składania ofert;
         c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w  kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
              lub miejsce zamieszkania, nie  wydaje   się dokumentów, o których mowa w
              podpunkcie 7 litera b,   zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
              złożone przed notariuszem, właściwym  organem sądowym,  administracyjnym albo
              organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio miejsca
              zamieszkania osoby lub kraju, w którym  Wykonawca ma  siedzibę lub miejsce 
              zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
              przed  upływem terminu  składania ofert;
         d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę 
             mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej 
             Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio 
             miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
            zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
            przedłożonego dokumentu.
 
III.2.2. Zamówienia zastrzeżone
            Zamawiający nie przewiduje zamówień  zastrzeżonych dla zakładów pracy  
            chronionej oraz w ramach programów pracy chronionej Zamawiający nie przewiduje
            świadczenia usługi zastrzeżonej dla określonego zawodu.
            Zamawiający nie przewiduje w stosunku do osób prawnych wykazania nazwisk i
            kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za  wykonanie usługi.
 
IV PROCEDURA :
IV.1) Rodzaj procedury : otwarta 
 
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA  
IV.2.1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
      Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
      Najniższej  Ceny
IV.2.2.) Informacja o aukcji elektronicznej.
       Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem    
       aukcji elektronicznej.
IV.2.3) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
       Zamawiający nie przewiduje zamiaru  zawarcia umowy ramowej
IV.2.4) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
         Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.2.5) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
          Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.
          1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego
          ZP.271.12.2012
IV.3.2)  Termin  składania ofert:
   Data: 04/12/2012    Godzina 11: 00
 
IV.3.3) Obowiązujący język, w którym należy sporządzić ofertę: 
    Postępowanie prowadzi się w języku polski, oferty należy składać w języku polskim /PL/.
 
IV.3.4) Minimalny okres związania Wykonawcy ofertą: 
          60 dni
 
IV.3.5) Warunki otwarcia ofert.     
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04/12/2012 r. Godzina : 11.10 
    Miejsce:  Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 26
    Biuro Kontroli i  Zamówień Publicznych. 
 
V. INFORMACJE UZUPELNIAJĄCE   
V. 1) Zamówienie nie jest zamówieniem o charakterze powtarzającym się.
V.2) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu  finansowanego ze środków wspólnotowych
 V.3)  INFORMACJE DODATKOWE .
V.3.1)  Procedury odwoławcze
         Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze  
          Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a
          02-676  Warszawa,  POLSKA, E-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel: ( 48-22) 4587801,
          faks: (48-22) 4587700
V.3.2) Składania odwołań:   
       Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
       1.Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności
          Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli  zostały przesłane
          faksem lub drogą elektroniczną i fakt ich otrzymania na żądanie  drugiej strony został
          potwierdzony, albo w terminie 15 dni  - jeżeli zostały przesłane w inny sposób niż
          faksem czy drogą elektroniczną.
     2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień
         Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie: 10 dni od dnia
         publikacji  ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub  zamieszczenia
         Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie  internetowej.
      3. Odwołanie wobec innych czynności niż te określone w punktach 1 i 2  wnosi się w
          terminie: 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej 
          staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
          podstawę jego wniesienia.
      4. Jeżeli Zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo
          takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty
          najkorzystniejszej, odwołanie  wnosi się nie później niż w terminie:
          a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o
               udzieleniu zamówienia; 
          b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w
               Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.          
V.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:       
          Urząd Zamówień Publicznych,  Departament Odwołań
          Ul. Postępu 17a,  02-676 Warszawa, POLSKA
          E-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel.: (48-22) 4587801, faks: (48-22) 4587700
          Adres internetowy :  http://www.uzp.gov.pl
 VI. Informacja o zamiarze  zawarcia umowy ramowej.
       Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
VII. Ogłoszenie  wysłano :
    Zamówienie zostało przekazane do publikacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji
     Wspólnot Europejskich   dniu  22 października 2012r, numer wewnętrzny referencyjny:
    2012-145949   
 
Żagań, dnia 22.10. 2012 r.                                                      
 
                                                                                       BURMISTRZ
                                                                                 /-/ Sławomir Kowal
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-29 12:17:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-29 13:18:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-12-06 08:10:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2877 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony