Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁDrukuj informację Zamówienie publiczne: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁSzczegóły informacji
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁ
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
Finansowanie: ze środków własnych Gminy
Nr TED: 2012-145949
Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-04 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-04 11:10:00
Ogłoszono dnia: 2012-10-29 przez Grażyna Niklewicz
Treść:
OGŁOSZENIE
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych kwotę określoną w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dla usług, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
I.1. INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
Gmina Żagań o statusie miejskim
Adres pocztowy : Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
POLSKA
Punkt kontaktowy :Urząd Miasta, Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych, pok. Nr 26,
Plac Słowiański 17, 68- 100 Żagań,
tel. (068) 477-10-39 fax. 068 477-10-17
Osoba do kontaktów: Grażyna Niklewicz
E-mail : info@um.zagan.pl
Adres internetowy : www.um.zagan.pl bip/przetargi publiczne,
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia, po opublikowaniu ogłoszenia o
zamówieniu publicznym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej
Zamawiającego www.um.zagan.pl w BIP-ie w zakładce przetargi publiczne.
I.2. RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca nie dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji
zamawiających.
II. Przedmiot zamówienia publicznego KOD CPV 66.11.00.00- 4 USŁUGI BANKOWE
66.11.30.00-5 USŁUGI UDZIELANIA
KREDYTU
II.1.OPIS
II1.1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁ.
II.1.2.Opis przedmiotu usługi :
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie
7.379.000,00 zł. (słownie: siedem milionów trzysta siedemdziesiąt dziewięć tysięcy
złotych),przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Żagań o statusie miejskim, w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pod nazwą:
- 6.600.000,00 zł – na finansowanie projektu pn” Pałac Książęcy w Żaganiu – Centrum Tożsamości i Przyszłości Europejskiej,
- 279.000,00zł – na wymianę stolarki okiennej w Pałacu Książęcym w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu – etap I
- 500.000,00 zł – na finansowanie projektu pn” Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element wspierania dostępności do dziedzictwa kulturowego”.
na następujących warunkach :
a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 7.379.000,00
zł (słownie: siedem milionów trzysta siedemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych) na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umowie kredytu,
b) kredyt udzielony będzie na 9 letni okres spłaty rat kapitałowych, począwszy od
2014 roku do 2022 roku,
c) spłata kredytu następować będzie w okresach kwartalnych przez 9 lat w następujący
sposób:
– w 2014 roku raty ogółem: 779.000,00 zł tj. cztery raty po 194.750,00 zł ,
- w latach 2015 – 2022 raty ogółem : 825.000,00 zł tj. cztery raty po 206.250,00 w
każdym roku,
Termin spłaty rat przypadał będzie do ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał
kalendarzowy.
- Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca uruchomi środki kredytu na dzień 24 grudnia
2012r , a Zamawiający wykorzysta kredyt do dnia 30 grudnia 2012 r.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykorzystania kredytu pod
potrzeby Zamawiającego, w okresie od 24 grudnia 2012r do 30 grudnia 2012r.
jednak nie dłużej jak do 30.12.2012r ,bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek
kosztów.
- odsetki od kredytu płatne będą miesięcznie do ostatniego dnia miesiąca , począwszy od miesiąca stycznia 2013r
g) Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów prowizji przygotowawczej, ani
żadnych dodatkowych prowizji i opłat,
h) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją
wekslową,
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części
kredytu, w dogodnym dla siebie terminie. W takiej sytuacji odsetki od kredytu
naliczane będą wyłącznie od niespłaconej kwoty kredytu, a Zamawiający
zwolniony będzie od jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu na rzecz Wykonawcy.
j) Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według
zmiennej stopy procentowej, równej wysokości stawki bazowej WIBOR 1 M dla
jednomiesięcznych depozytów międzybankowych w PLN powiększonej o stałą marżę
Wykonawcy, ustaloną na podstawie złożonej oferty.
Stawkę WIBOR 1M przyjąć należy jako średnią arytmetyczną stawek ze wszystkich dni
miesiąca poprzedzającego kolejny miesięczny okres odsetkowy.
k) Odsetki naliczane będą w oparciu o zasadę wyrażoną w postaci ilorazu
365/360(366/360 w roku przestępnym) co oznacza przyjęcie rzeczywistej ilości dni w
okresie odsetkowym w stosunku do 360 dni w roku obrachunkowym.
l) Do wyliczenia ceny należy przyjąć datę uruchomienia kredytu tj. 24.12.2012r
ł) Nie przewiduje się ponoszenia kosztów prowizji przygotowawczej, ani żadnych
dodatkowych prowizji i opłat.
m) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową , Skarbnik Miasta wyraża zgodę na udzielenie kontrasygnaty na wekslu.
Przedstawiona Wieloletnia Prognoza Finansowa została sporządzona z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23.12.2010r w sprawie szczegółowego sposobu klasyfikacji tytułów dłużnych zaliczanych do państwowego długu publicznego, w tym do długu Skarbu Państwa. W związku z tym Rozporządzeniem nie zostanie przekroczony wskaźnik poziomu zadłużenia obsługi długu w okresie spłaty.
II.1.3.Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający zamieści wraz
ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia następujące dokumenty:
a) sprawozdania: RB-27 S, Rb-28 S, Rb-NDS, Rb-N , Rb-Z za rok 2010 i 2011
oraz za III kwartały 2012 r.;
b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków;
c) zaświadczenie o nadaniu nr NIP;
d) zaświadczenie o nadaniu nr REGON.
e) opinia RIO
f) Uchwała Rady Miasta Żagań w spr. zaciągnięcia kredytu
g) wykaz instytucji powiązanych kapitałowo z Gmina
h) zestawienie kredytów według stanu na 30.09.2012r
i) informacja o udzielonych poręczeniach
II.1.4. Zamówienie nie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA).
II.1.5. Informacja dotycząca ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.6..Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.2.WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Zakres zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu bankowego w wysokości
7.379.000,00 zł.
II.3. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA – TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie- 24/12/2012
Zakończenie- 31/12/2022
III. INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM I
TECHNIOCZNYM
III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Wadium w wysokości 27 500,00 zł, słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset złotych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany
przez Zamawiającego nr BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101
i przechowuje się na tym rachunku.
5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota
wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak
przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca
dołącza do oferty.
6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być
złożony w oryginale przed terminem składania ofert.
7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej
formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa
Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności
wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia
postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty
najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano
jako najkorzystniejszą.
13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego
14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie /o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26
ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych/ nie złożył dokumentów lub
oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie
leżących po jego stronie.
15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
została wybrana :
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy.
III.1.2) Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze
Zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
III..2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do
rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności koniczne do dokonania oceny spełnienia wymogów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące :
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia /np. w formie
Konsorcjum/. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy
załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 1:
1) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, Zamawiający wymaga -na podstawie ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z
późn.zm.) - aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności
związanej z udzielaniem i obsługą kredytów.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby
Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) zezwolenie na prowadzenie banku lub instytucji kredytowej- zgodnie z ustawą z dnia
1997 r. Prawo bankowe ( tekst jednolity z 2002 r. Nr 72, poz.665 z późn. zm. ) lub
inny dokument równoważny;
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.;
4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do
wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w
art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24
ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone
w punkcie 5, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia
z postępowania muszą spełnić oddzielnie.
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru /np. KRS/, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust.1 pkt 4-8; 10-11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24
ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy;
6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
7) Dokumenty dla podmiotów zagranicznych:
a) jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.5-8 ustawy,
mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca
składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo
administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w
zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w
miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się
je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób;
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w :
- punkcie 5 podpunkt 2,4,5 i6
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczenie podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu.
Dokumenty, o których w tiret pierwsze i drugie powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert natomiast
dokument wymieniony w tiret trzecie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- punkcie 5 podpunkt 3
składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8; 10-11 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert;
c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
podpunkcie 7 litera b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert;
d) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę
mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
przedłożonego dokumentu.
III.2.2. Zamówienia zastrzeżone
Zamawiający nie przewiduje zamówień zastrzeżonych dla zakładów pracy
chronionej oraz w ramach programów pracy chronionej Zamawiający nie przewiduje
świadczenia usługi zastrzeżonej dla określonego zawodu.
Zamawiający nie przewiduje w stosunku do osób prawnych wykazania nazwisk i
kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi.
IV PROCEDURA :
IV.1) Rodzaj procedury : otwarta
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Najniższej Ceny
IV.2.2.) Informacja o aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
IV.2.3) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zamiaru zawarcia umowy ramowej
IV.2.4) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.2.5) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.
1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego
ZP.271.12.2012
IV.3.2) Termin składania ofert:
Data: 04/12/2012 Godzina 11: 00
IV.3.3) Obowiązujący język, w którym należy sporządzić ofertę:
Postępowanie prowadzi się w języku polski, oferty należy składać w języku polskim /PL/.
IV.3.4) Minimalny okres związania Wykonawcy ofertą:
60 dni
IV.3.5) Warunki otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04/12/2012 r. Godzina : 11.10
Miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 26
Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych.
V. INFORMACJE UZUPELNIAJĄCE
V. 1) Zamówienie nie jest zamówieniem o charakterze powtarzającym się.
V.2) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych
V.3) INFORMACJE DODATKOWE .
V.3.1) Procedury odwoławcze
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa, POLSKA, E-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel: ( 48-22) 4587801,
faks: (48-22) 4587700
V.3.2) Składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1.Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności
Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane
faksem lub drogą elektroniczną i fakt ich otrzymania na żądanie drugiej strony został
potwierdzony, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób niż
faksem czy drogą elektroniczną.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie: 10 dni od dnia
publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
3. Odwołanie wobec innych czynności niż te określone w punktach 1 i 2 wnosi się w
terminie: 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia.
4. Jeżeli Zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo
takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty
najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o
udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
V.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań
Ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA
E-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel.: (48-22) 4587801, faks: (48-22) 4587700
Adres internetowy : http://www.uzp.gov.pl
VI. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
VII. Ogłoszenie wysłano :
Zamówienie zostało przekazane do publikacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji
Wspólnot Europejskich dniu 22 października 2012r, numer wewnętrzny referencyjny:
2012-145949
Żagań, dnia 22.10. 2012 r.
BURMISTRZ
/-/ Sławomir KowalZałączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁDrukuj informację Zamówienie publiczne: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 7.379.000,00 ZŁ
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Niklewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-10-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Niklewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-10-29 12:17:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-10-29 13:18:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-12-06 08:10:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2877 raz(y) |