Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu w okresie od dnia 01.04.2012 r. do 31 marca 2013Drukuj informację Zamówienie publiczne: Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu w okresie od dnia 01.04.2012 r. do 31 marca 2013Szczegóły informacji
Mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu w okresie od dnia 01.04.2012 r. do 31 marca 2013
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
Finansowanie: ze środków własnych Gminy
Nr UZP: 65426-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-03-15 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 25
Ogłoszono dnia: 2012-03-05 przez Grażyna Niklewicz
Treść:
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP- przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych -pokój nr 25/.
CPV 90.61.00.00.-6 USŁUGI SPRZĄTANIA I ZAMIATANIA ULIC
90.91.40.00-7 USŁUGI SPRZĄTANIA PARKINGÓW
a) oczyszczanie mechaniczne ulic, parkingów i placów gminnych z błota, piasku, liści i innych zanieczyszczeń,
b) oczyszczanie mechaniczne i ręczne chodników z błota, piasku, liści i innych zanieczyszczeń.
Zakres usługi obejmuje : oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników z błota, piasku, liści i innych zanieczyszczeń ( tj. odchodów zwierzęcych, zanieczyszczeń roślinnych- chwastów, traw, rosnących w pasie drogowym oraz ciągach pieszych i chodnikach).
Powierzchnia chodników objęta oczyszczaniem – ogółem 28940 m2. Razem : 111736 m2.
Wykaz ulic, parkingów, placów gminnych oraz chodników objętych oczyszczaniem zawierają załączniki nr 1 i nr 2 do projektu umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Informacje dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia
Od 01.04.2012 r. do 31 marca 2013 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1 ogłoszenia :
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
b)w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej jak 150 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej dwiema zamiatarkami ulicznymi oraz co najmniej jedną zamiatarką chodnikową. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera e ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.
6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
b) wykaz wykonanych usług w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz musi załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie tej usługi;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b – składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
9.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie - Kryterium: Cena - 100 % / łączna cena brutto, na którą składają się miesięczne ceny brutto/.
9.2. Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób :
C= -------------------------------------------------------------------------------------x100% x 100 pkt
do ceny brutto badanej oferty
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 25, do dnia 15 marca 2012 r. do godziny 11.00.
11.Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
a) w zakresie wartości wynagrodzenia:
- w przypadku zmiany powierzchni objętej oczyszczaniem (powyżej 10%) wartość wynagrodzenia określonego w paragrafie 4 ust.1 umowy będzie podlegała zmianie.
Nowa wartość wynagrodzenia ustalona będzie na podstawie następującego wzoru:
Wx= -----------------
N
gdzie : W x- to nowa wartość wynagrodzenia
Wn - to wynagrodzenie wg umowy
Nx - to nowa powierzchnia oczyszczania
N - to powierzchnia oczyszczana wg umowy
- wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w roku 2013 (miesiące: styczeń, luty, marzec 2013r ) zależna będzie od wysokości środków budżetowych przyznanych na ten cel. W przypadku zagwarantowania niepełnych środków budżetowych lub nie zagwarantowania ich wcale w 2013 roku, Zamawiającemu służy prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia odpowiednio do przyznanych środków budżetowych lub odstąpienia od umowy bez ponoszenia konsekwencji określonych w umowie.
Przedmiot zamówienia publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.
18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie przewiduje się gdyż przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02 marca 2012r. Nr ogłoszenia:UZP-65426-2012
Sławomir Kowal
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Niklewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-03-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Niklewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-03-05 09:08:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-03-05 09:48:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-03-16 09:55:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2214 raz(y) |