ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonania usługi realizowanej w ramach projektu „Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu"Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonania usługi realizowanej w ramach projektu „Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu"

Szczegóły informacji

Wykonania usługi realizowanej w ramach projektu „Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu"

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: Finansowanie ze środków unijnych

Nr UZP: 55646-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-03-07 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 25

Ogłoszono dnia: 2012-02-24 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

 
OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług o charakterze niepriorytetowym

 
Gmina Żagań o statusie miejskim
 Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. 68 477-10-40 lub 68 477-10-39
fax. 68 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan       zakładka przetargi publiczne 
 

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi dotyczącej „Wykonania usługi realizowanej w ramach projektu „Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu” , w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.

1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja  istotnych warunków zamówienia.
    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 25/.
2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego – jego zakres

KOD CPV 80000000 - 4   USŁUGI EDUKACYJNE I SZKOLENIOWE

         CPV 80100000 - 5   USŁUGI SZKOLNICTWA PODSTAWOWEGO

WYKONANIE USŁUGI REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU" INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W ŻAGANIU"
Zamawiający udziela zamówienia w 4 częściach, poprzez możliwość złożenia po jednej ofercie odrębnie na każdą z czterech części przedmiotu zamówienia.
Dotyczy to części o nr 13; 14; 17; 29 , które zamawiający unieważnił w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o numerze referencyjnym ZP.271.1.2012 – ogłoszenie opublikowane było w dniu 24 stycznia 2012 roku. 
 2.1.CZĘŚĆ 13 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu – w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 ul. Szkolna 42

Część 13 obejmuje:
Realizację zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dyslekcji w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013.

Zajęcia obejmują dwie grupy uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich.

Łączna liczba godzin lekcyjnych – 82 godziny w roku 2012

                                                
- 38 godzin   w roku 2013
Miejsce wykonywania zajęć - teren Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Żaganiu
ul. Szkolna 42.
Kwalifikacje nauczyciela: nauczyciel nauczania początkowego lub kształcenia zintegrowanego lub edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, dodatkowe kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub edukacji integracyjnej lub profilaktyki społecznej.
 2.2 CZĘŚĆ 14 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu – w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 ul. Szkolna 42.

Część 14 obejmuje:
Realizację zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013.
Zajęcia obejmują dwie grupy uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich.
Łączną liczba godzin lekcyjnych - 82 godziny w roku 2012
                                               
-  38 godzin w roku 2013
Miejsce wykonywania zajęć - teren Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Żaganiu ul. Szkolna 42.

Kwalifikacje nauczyciela: nauczyciel nauczania początkowego lub kształcenia zintegrowanego lub edukacji wczesnoszkolnej lub pedagogiki lub matematyki .


 2.3 CZĘŚĆ 17 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu – w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 ul. Szkolna 42.

Część 17 obejmuje:
Realizację zajęć rozwijających ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013.
Zajęcia obejmują jedną grupę uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich.
Łączna liczba godzin lekcyjnych – 42 godziny w roku 2012

                                                  -
18 godzin w roku 2013
Miejsce wykonywania zajęć - teren Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Żaganiu ul. Szkolna 42.
Kwalifikacje nauczyciela: nauczyciel nauczania początkowego lub kształcenia zintegrowanego lub edukacji wczesnoszkolnej lub pedagogiki lub matematyki.


 2.4 CZĘŚĆ 29 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu – w Zespole Szkół Nr 1 w Żaganiu, Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 ul. Żarska 1.

Część 29 obejmuje:
Realizację zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013.

Zajęcia obejmują trzy grupy uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich.

Łączna liczba godzin lekcyjnych – 124 godziny w roku 2012

                                              
-    56 godzin   w roku 2013
Miejsce wykonywania zajęć - teren Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Żaganiu ul. Żarskiej 1.

Kwalifikacje nauczyciela
: nauczyciel nauczania początkowego lub kształcenia zintegrowanego lub edukacji wczesnoszkolnej lub pedagogiki lub matematyki.

2.5 INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
 Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Wykonawca realizować będziewszystkie zajęcia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010roku ( Dz. U. Nr 228, poz. 1487)
1) Zajęcia prowadzone będą dla 8 grup ogółem dwa razy w tygodniu lub jeden raz w tygodniu.
2) Łączna liczba godzin zajęć 480 h ( godziny pozalekcyjne).

3) Czas trwania jednej godziny lekcyjnej – 45 minut., z zastrzeżeniem przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010roku ( Dz. U. Nr 228,
poz.1487 )
4) Liczba uczniów w poszczególnych grupach ( w każdej z części) nie może przekroczyć 12 uczniów, z zastrzeżeniem przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010roku ( Dz. U. Nr 228,poz.1487 )
5) Salę wykładową zapewnia nieodpłatnie Zamawiający.

6) Wykonawca wraz z ofertą składa projekt programu i harmonogramu realizacji zajęć 
pozalekcyjnych.
7) Szczegółowy program i harmonogram realizacji zajęć sporządza wykonawca wyłoniony w drodze niniejszego postępowania przetargowego. Program i harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
8)Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi edukacyjnej. Powierzenie wykonania osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego (np. choroby, dłuższego zwolnienia lekarskiego itd. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby mającej kontynuować prowadzenie zajęć na poziomie nie niższym niż dotychczas spełniające warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
9)Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a/ monitorowania i osiągnięcia rezultatów na początku, w trakcie i na końcu trwania zajęć za pomocą dostępnych technik (wywiadów, ankiet, itp.) oraz sporządzenie sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do monitorowania wskaźników rezultatów zgodnie z Działem III  wyciągu wniosku aplikacyjnego stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
b/ prowadzenia pełnej dokumentacji zajęć, w tym również fotograficznej, dzienników zajęć, list obecności itd,

c/opracowania i przekazania w określonym terminie po zakończeniu każdego semestru raportu ewaluacyjnego zawierającego pełna analizę ze wskazaniem czy osiągnięto cele i rezultaty projektu.
d/ umieszczania obowiązujących logotypów wraz z informacją o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Społecznego na wszystkich dokumentach projektu w tym: przygotowywanych przez siebie materiałach edukacyjnych, dziennikach lekcyjnych oraz w pomieszczeniach w których prowadzone są zajęcia w ramach projektu. Zamawiający dostarczy Wykonawcy obowiązujący zestaw logotypów oraz treść zawierającą informację o dofinansowaniu projektu z Unii Europejskiej.
e/zrealizowania działań w ramach projektu z uwzględnieniem osiągnięcia zaplanowanych celów oraz wskaźników pomiaru celów określonych w dokumentacji ( wyciąg z wniosku aplikacyjnego – załącznik do SIWZ), w szczególności zobowiązany jest do realizacji celu:

Minimalizacji specyficznych trudności w uczeniu się u 50% ( minimum) uczniów klas I-III szkół w Żaganiu( objętych projektem) przedstawiając na to odpowiednie dowody ( źródło weryfikacji danych
)
f/przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych
( Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz.926 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U . Nr 100 poz. 1024).
10) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia – części od 13; 14; 17 i 29
11) Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części.

Składając ofertę na większą ilość części zamówienia niż jedna, należy skalkulować cenę osobno dla każdej części zamówienia.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych
    Zamawiający udziela zamówienia w trzydziestu trzech   częściach, dopuszczając możliwość składania   przez Wykonawców ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych  

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia – dla każdej części przedmiotu zamówienia

    Rozpoczęcie – w następnym dniu po podpisaniu umowy
    Zakończenie : 17 czerwca 2013r,
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków – dla każdej części przedmiotu zamówienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
  c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.
6.3
. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4.
Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1:
   a)
w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
   b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia;
       Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
   c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykwalifikowanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla następującego stanowiska:
dla części nr 13; 14; 17; 29  zamówienia
– dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia określone w rozdziale 3 SIWZ opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Z 2009 r, Nr 50, poz. 400).      Wykonawcy muszą posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej.
Uwaga
Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje ,które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. Z 2008r, Nr 63,poz. 394). Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży wraz z  ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty  określone w punkcie 6.9 podpunkt 2;
   d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,
       Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.
6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
  1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
     a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
     b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych na świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /zał. nr 5./;
     c) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, oraz doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunki określone w pkt 6.9 pkt 1 Wykonawcy spełniają łącznie.

  2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
     a)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
     b)
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
  3) dokumenty podmiotów zagranicznych :

     a)
jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w   punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
     b)
jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera a,   zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
     c)
w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;
   4)
jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.
6.10. Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
       
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.
7. Informacja na temat wadium :
     Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – dla każdej części przedmiotu zamówienia

1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie - Kryterium: Cena - 100 % - łączna cena brutto –dla danej części zamówienia 

2) Przy ocenie kryterium: Cena,   oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób:

            stosunek oferty z najniższą łączną ceną brutto spośród ważnych ofert
    C= ----------------------------------------------------------------------------------------x100%

            do Łącznej ceny brutto badanej oferty

10. Miejsce i termin składania ofert – dla każdej części przedmiotu zamówienia

      Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę na daną część zamówienia należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 25, do dnia 07 marca 2012 r. do godziny 11.00.

11. Termin związania ofertą - dla każdej części przedmiotu zamówienia.

       Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
      Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

      Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

      Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku  do treści oferty – dla każdej części przedmiotu zamówienia
16.1.
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
16.2. Umowa zostanie zawarta na warunkach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia - zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Umowa  podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
16.3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
16.4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli Zamawiający  żąda takiego zabezpieczenia.
16.5. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
16.6.Zgodnie z postanowieniami art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a/ aktualizacji danych Wykonawcy / z powodu zdarzeń losowych, Wykonawca powierza za zgodą zamawiającego wykonanie przedmiotu zamówienia osobie trzeciej/;
b/ zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezawinionych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron zobowiązana jest udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający z tego tytułu nie straci dofinansowania;
c/ jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
d/ ze względu na dofinansowanie przedmiotu zamówienia możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.

16.7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ podlega unieważnieniu.
16.8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia  umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia  wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać  wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
16.9.
 Realizacja prac wymieniony w punkcie 3 SIWZ - przedmiot zamówienia prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, należytą starannością, przepisami BHP.
16.10.W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody na skutek nie wykonania lub wadliwego wykonania usługi objętych zamówieniem Wykonawca prac zobowiązany jest do  pokrycia całej powstałej szkody.
16.11.Obowiązującą formą odszkodowania uzgodnioną między stronami będą kary umowne.
16.12.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
16.13.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16.14  Zamawiający zastrzega sobie, ze termin wypłaty wynagrodzenia może ulec zmianie i będzie uzależniony od napływu transz dofinansowania projektu. Z tytułu ewentualnego opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia Wykonawca nie będzie rościł prawa do naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę.
16.15.Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi edukacyjnej.
Powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia osobie trzeciej wymaga zgody Zamawiającego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego / np. choroby, dłuższego zwolnienia lekarskiego itd/ Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby mającej odpowiednie kwalifikacje, która będzie kontynuować prowadzenie zajęć na poziomie nie niższym niż dotychczas oraz spełniająca warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

16.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć;

17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej

Przedmiot zamówienia publicznego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia

   TAK  przewiduje się.

19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

     Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24 lutego 2012 Nr ogłoszenia UZP 55646-2012


Żagań, dnia 23 lutego 2012r. 
                                                                                                                                BURMISTRZ

                                                                                                                            Sławomir Kowal

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-02-24 11:04:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-02-24 12:07:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-20 10:06:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2564 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony