ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCIDrukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI

Szczegóły informacji

WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: ze środków własnych Gminy

Nr UZP: 418874-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-22 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 25

Ogłoszono dnia: 2011-12-09 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
 

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług

 
Gmina  Żagań o statusie miejskim

 Plac Słowiański 17

68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan       zakładka przetargi publiczne 
 

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi  dotyczącej „Wykonania usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości” , w  trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej  kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.

 

1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja  istotnych warunków zamówienia.

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.zagan.pl lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 25/.
2. Określenie przedmiotu  zamówienia publicznego – jego zakres

KOD CPV 70000000-1   USŁUGI W ZAKRESIE NIERUCHOMOŚCI
        CPV 70332000-7  USŁUGI W ZAKRESIE NIERUCHOMOŚCI INNYCH NIŻ
MIESZKALNE 

 „WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI”,  na terenie miasta Żagania.
Zamawiający udziela zamówienia w 5 częściach, poprzez możliwość złożenia po jednej ofercie odrębnie na każdą z pięciu części przedmiotu zamówienia.
2.1.CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

      Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości,   obejmujące   nieruchomości położone  w granicach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 1 MIASTA ŻAGANIA.

      CZĘŚĆ 1 zawiera :        

 1)  Wycenę lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem łącznie z wyceną ułamkowej części gruntu (z drzewostanem) oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./.

 2) Sporządzenie obmiaru i szkicu jednego i każdego kolejnego lokalu mieszkalnego, jak również lokalu o innym przeznaczeniu wraz z pomieszczeniami przynależnymi (bez określania wartości) przy sporządzaniu inwentaryzacji budynku /operat - 2 egz./

 3) Wycenę działki niezabudowanej (z drzewostanem) /operat -1 egz./ :
      a) jednej,

       b) dwóch i każdej kolejnej położonej w kompleksie.

 4) Wycenę gruntu zabudowanego garażem wraz z wartością typowegoboksu garażowego i gruntami towarzyszącymi typu droga dojazdowa (do celów uwłaszczeniowych) /operat-1 egz./.

 5) Zinwentaryzowanie jednego boksu garażowego ze sporządzeniem wymaganego szkicu / 1 egz./

 6) Aktualizację operatu szacunkowego /1- egz./.

 7) Rozliczenie zwaloryzowanej I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowani / 1 egz./.

 8) Wycenę gruntów dzierżawionych (dzierżawa 10 lat) zabudowanych na podstawie pozwolenia na budowę do celów sprzedaży (z drzewostanem) wraz z określeniem wartości nakładów własnych najemcy /operat-1 egz./.

 9) Wycenę gruntu w celu jego sprzedaży na rzecz wieczystego użytkownika z art.69 ustawy o gospodarce nieruchomościami (z drzewostanem) /operat-1 egz./.

10) Wycenę gruntu dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (z drzewostanem) /operat-1egz./.

11) Wycenę wartości nakładów poniesionych na rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu /operat-1 egz./.

12) Wycenę jednego i każdego kolejnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem z wyceną ułamkowej części gruntu oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./.

13) Wycenę gruntu (będącego w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni) do naliczenia I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania /operat-1 egz./.

14) Wycenę gruntu do celu określonego w art.37, pkt.2 ust.6 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz.651  późn.zm.) (z drzewostanem) /operat -1 egz./:

       a) niezabudowanego,

       b) zabudowanego budynkiem gospodarczym lub użytkowym z podaniem wartości budynku lub określeniem nakładów na budowę za uzyskanym pozwoleniem na budowę.

15) Wycenę gruntu (będącego w wieczystym użytkowaniu) dla celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej /operat-1egz./.

16) Wycenę wartości nakładów do celu określonego w art.77 ust.4-6 ustawy o gospodarce nieruchomościami /operat- 1 egz./.

17) Wycenę wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem niemieszkalnym (i mieszkalno - usługowym) ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu /operat-1 egz./.

18) Wycena wartości nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym ze szkicami kondygnacji o wartością gruntu.

2.2. CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

       Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości,   obejmujące nieruchomości położone w granicach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 2 MIASTA ŻAGANIA.    

       Przedmiot zamówienia CZĘŚCI 2 obejmuje taki sam wykaz zadań do wykonania /wyceny, operaty/, jak wymienione w CZEŚCI 1 przedmiotu zamówienia, w pozycjach od nr 1 do 18

2.3. CZĘŚĆ 3 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

       Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości, obejmujące nieruchomości położone w graniach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 3 MIASTA ŻAGANIA.

        Przedmiot zamówienia CZĘŚCI 3 obejmuje: 

 1) Wycenę lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem łącznie z wyceną ułamkowej części gruntu (z drzewostanem) oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./.

 2) Sporządzenie obmiaru i szkicu jednego i każdego kolejnego lokalu mieszkalnego, jak również lokalu o innym przeznaczeniu wraz z pomieszczeniami przynależnymi (bez określania wartości) przy sporządzaniu inwentaryzacji budynku /operat - 2 egz./

 3) Wycenę działki niezabudowanej (z drzewostanem) /operat -1 egz./ :
     a) jednej,

      b) dwóch i każdej kolejnej położonej w kompleksie.

 4) Wycenę gruntu zabudowanego garażem wraz z wartością typowegoboksu garażowego  z określeniem wartości nakładów własnych dzierżawcy  i gruntami towarzyszącymi typu droga dojazdowa (do celów uwłaszczeniowych) /operat-1 egz./.

 5) Zinwentaryzowanie jednego boksu garażowego ze sporządzeniem wymaganego szkicu / 1   egz./

 6) Aktualizację operatu szacunkowego /1- egz./.

 7) Rozliczenie zwaloryzowanej I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania / 1 egz./.

 8) Wycenę gruntów dzierżawionych (dzierżawa 10 lat) zabudowanych na podstawie pozwolenia na budowę do celów sprzedaży (z drzewostanem) wraz z określeniem wartości nakładów własnych najemcy /operat-1 egz./.

 9) Wycenę gruntu w celu jego sprzedaży na rzecz wieczystego użytkownika z art.69 ustawy o  gospodarce nieruchomościami (z drzewostanem) /operat-1 egz./.

10) Wycenę gruntu dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (z drzewostanem) /operat-1egz./.

11) Wycenę wartości nakładów poniesionych na rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu /operat-1 egz./.

12) Wycenę jednego i każdego kolejnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem z wyceną ułamkowej części gruntu oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./.

13) Wycenę gruntu (będącego w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni) do naliczenia I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania /operat-1 egz./.

14) Wycenę gruntu do celu określonego w art.37, pkt.2 ust.6 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. w  Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz.651 późn.zm.) (z drzewostanem) /operat -1 egz./:

       a) niezabudowanego,

       b) zabudowanego budynkiem gospodarczym lub użytkowym z podaniem wartości budynku lub określeniem nakładów na budowę za uzyskanym  pozwoleniem na budowę.

15) Wycenę gruntu (będącego w wieczystym użytkowaniu) dla celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej /operat-1egz./.

16) Wycenę wartości nakładów do celu określonego w art.77 ust.4-6 ustawy o gospodarce nieruchomościami /operat- 1 egz./.

17) Wycenę wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem niemieszkalnym (i mieszkalno - usługowym) ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu /operat- 1 egz./.

18) Wycena wartości nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym ze szkicami kondygnacji o wartością gruntu.

2.4. CZĘŚĆ 4 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

       Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości,   obejmujące:   

 1) Zinwentaryzowanie 23 boksów garażowych w OBRĘBIE NR 1 przy  ul. M. Konopnickiej ze sporządzeniem wymaganych szkiców /2 egz./.

2.5. CZĘŚĆ 5 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

       Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości,   obejmujące wycenę nieruchomości  zabudowanych do oddania w trwały zarząd: 

 1) nieruchomości zabudowanej, położonej w Żaganiu przy ul. Wesołej 38, stanowiącej działkę gruntu oznaczoną ewidencyjnie nr 2196, p.14518 m2, KW 20196,

 2) nieruchomości zabudowanej, położonej w Żaganiu przy ul. Szkolnej 42, stanowiącej działkę gruntu oznaczoną ewidencyjnie nr 2713/1, p. 8951 m2, KW 20195,

 3) nieruchomości zabudowanej, położonej w Żaganiu przy ul. Wojska Polskiego 6-7 , stanowiącej działkę gruntu oznaczoną ewidencyjnie nr 911, p.8700 m2, KW 20235,

 4) nieruchomości zabudowanej, położonej w Żaganiu przy ul. Wojska Polskiego 1, stanowiącej działkę gruntu oznaczoną ewidencyjnie nr 911, p.27487 m2, KW ZG1G/00053403/7,

2.7. INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 1) Granice poszczególnych obrębów ewidencyjnych miasta Żagania dla poszczególnych CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA są określone w załączniku SIWZ / mapka/.           

 2) Wykonawca przy wykonywaniu operatów szacunkowych lokali na rzecz najemców obowiązany jest do każdorazowego dokonywania oględzin i obmiarów tych lokali z koniecznością uzyskania pisemnego potwierdzenia dokonania tych czynności od najemców. 

 3) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie zprzepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z dnia  22 września 2004 r. Nr 207, poz. 2109 ze zmianami Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1628).

 4) Zamawiający na poszczególne usługi wystawiał będzie każdorazowo osobne zlecenie wg swoich potrzeb. Termin wykonania poszczególnych wycen /operatów/ wymienionych w CZĘŚCI 1 ,2, 3 zamówienia ustala się na 21 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie danego zadania. Termin wykonania zamówienia dla CZĘSCI 4 przedmiotu zamówienia ustala się na 3 miesiące od daty  otrzymania danego zlecenia.Termin wykonania zamówienia dla CZEŚCI 5 przedmiotu zamówienia ustala się na 3 miesiące od daty otrzymania zlecenia.

 5) Wykonawca złoży,na daną część zamówienia, odrębną ofertę.  DOPUSZCZALNA LICZBA OFERT ZŁOŻONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ – 5 ofert, po jednej ofercie na daną część.       

3. Informacja dotycząca ofert częściowych

    Zamawiający udziela zamówienia w sześciu  częściach, dopuszczając możliwość składania   przez Wykonawców  ofert na poszczególne części  przedmiotu zamówienia.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych  

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia – dla każdej  części przedmiotu zamówienia

    Rozpoczęcie – w następnym dniu po podpisaniu umowy na usługi , nie wcześniej niż 03 stycznia 2012 roku.  Zakończenie : 31 grudnia 2012r,

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków – dla każdej części przedmiotu zamówienia.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :

 a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 b) posiadania wiedzy i doświadczenia;

 c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia;

 d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.

6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika  Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 

6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1:

   a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania  takowych uprawnień;

   b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał  co najmniej 1 usługę rzeczoznawcy majątkowego z zakresu szacowania nieruchomości,  o wartości usługi  nie mniejszej jak  20 000 zł.
Na potwierdzenie spełnienia tego  warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9  podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z załączonym do niego dokumentem  potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić  łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;

   c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi  tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania  samodzielnych funkcji w  dziedzinie  szacowania nieruchomości w zakresie określonym w przepisach prawa – ustawa o gospodarce nieruchomościami.
Na potwierdzenie spełnienia  tego warunku, Wykonawca złoży  wraz z  ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia.  Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z  nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty  określone w punkcie 6.9 podpunkt 2

   d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie  spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.    

6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest  podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień  publicznych.

       W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia  warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa  stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie  informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek  braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.

6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie  złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia.  Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu  albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 

6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału  w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:

 1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą  następujące dokumenty :

    a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

     b) wykaz wykonanych usług w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym  okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Wykonawca musi wykazać się  co najmniej 1 usługą odpowiadającą przedmiotowi zamówienia  oraz musi załączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie;

    c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych na świadczenie usług,, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /zał. nr 6./;

    d) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają   wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia;

 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1  Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą  następujące dokumenty :
    a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień  publicznych;

 3) dokumenty podmiotów zagranicznych :      

    a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
         - w   punkcie 6.9. podpunkt 2  litera b – składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju,  w którym ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania,  potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,         

    b) jeżeli w miejscu zamieszkania   osoby lub w kraju, w którym Wykonawca  ma  siedzibę lub miejsce  zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera a,   zastępuje się je  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed  notariuszem,  właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem  samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio  miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w  którym Wykonawca ma  siedzibę lub  miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez  Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio  miejsca zamieszania osoby lub kraju,  w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z  wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;    

 4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i  doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.

6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50%  pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych -  w rozumieniu  właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego  Obszaru Gospodarczego

        Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o  zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.

7. Informacja na temat wadium :
    Zamawiający nie  żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
     Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – dla każdej  części przedmiotu  zamówienia

 1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
       Kryterium: Cena  - 100 % - łączna cena brutto –dla danej części zamówienia 

 2) Przy ocenie kryterium: Cena,   oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób: 
           stosunek oferty z najniższą łączną ceną brutto spośród ważnych ofert
    C= ---------------------------------------------------------------------------------------- x 100%
            do Łącznej ceny brutto badanej oferty
10. Miejsce i termin składania ofert – dla każdej części przedmiotu  zamówienia

      Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę na daną część zamówienia należy złożyć w Urzędzie Miasta  Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17,  pok. nr 25, do dnia 22 grudnia  2011 r. do godziny 12.00.

11.Termin związania ofertą- dla każdej  części przedmiotu zamówienia.
     Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

      Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
       Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

      Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty – dla każdej  części przedmiotu zamówienia

 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.

 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem w/w przepisu podlega unieważnieniu. 

17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej
       Przedmiot zamówienia  publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.
18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia 
       Nie przewiduje się, przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.
19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
       Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09 grudnia 2011 r. Nr ogłoszenia: 418874-2011

                                                                                                    BURMISTRZ

Żagań, dnia 8 grudnia  2011r.                                              Sławomir Kowal   

 GN/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-09 11:49:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-09 14:12:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-27 11:19:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3795 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony