Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCIDrukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCISzczegóły informacji
WYKONANIE USŁUG RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH Z ZAKRESU SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
Finansowanie: ze środków własnych Gminy
Nr UZP: 418874-2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-22 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 25
Ogłoszono dnia: 2011-12-09 przez Grażyna Niklewicz
Treść:
Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług
Plac Słowiański 17
ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi dotyczącej „Wykonania usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości” , w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.
1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
KOD CPV 70000000-1 USŁUGI W ZAKRESIE NIERUCHOMOŚCI
CPV 70332000-7 USŁUGI W ZAKRESIE NIERUCHOMOŚCI INNYCH NIŻ MIESZKALNE
Zamawiający udziela zamówienia w 5 częściach, poprzez możliwość złożenia po jednej ofercie odrębnie na każdą z pięciu części przedmiotu zamówienia.
Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości, obejmujące nieruchomości położone w granicach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 1 MIASTA ŻAGANIA.
CZĘŚĆ 1 zawiera :
1) Wycenę lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem łącznie z wyceną ułamkowej części gruntu (z drzewostanem) oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./.
2) Sporządzenie obmiaru i szkicu jednego i każdego kolejnego lokalu mieszkalnego, jak również lokalu o innym przeznaczeniu wraz z pomieszczeniami przynależnymi (bez określania wartości) przy sporządzaniu inwentaryzacji budynku /operat - 2 egz./
b) dwóch i każdej kolejnej położonej w kompleksie.
4) Wycenę gruntu zabudowanego garażem wraz z wartością typowegoboksu garażowego i gruntami towarzyszącymi typu droga dojazdowa (do celów uwłaszczeniowych) /operat-1 egz./.
5) Zinwentaryzowanie jednego boksu garażowego ze sporządzeniem wymaganego szkicu / 1 egz./
7) Rozliczenie zwaloryzowanej I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowani / 1 egz./.
8) Wycenę gruntów dzierżawionych (dzierżawa 10 lat) zabudowanych na podstawie pozwolenia na budowę do celów sprzedaży (z drzewostanem) wraz z określeniem wartości nakładów własnych najemcy /operat-1 egz./.
9) Wycenę gruntu w celu jego sprzedaży na rzecz wieczystego użytkownika z art.69 ustawy o gospodarce nieruchomościami (z drzewostanem) /operat-1 egz./.
10) Wycenę gruntu dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (z drzewostanem) /operat-1egz./.
11) Wycenę wartości nakładów poniesionych na rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu /operat-1 egz./.
12) Wycenę jednego i każdego kolejnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem z wyceną ułamkowej części gruntu oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./.
13) Wycenę gruntu (będącego w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni) do naliczenia I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania /operat-1 egz./.
14) Wycenę gruntu do celu określonego w art.37, pkt.2 ust.6 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz.651 późn.zm.) (z drzewostanem) /operat -1 egz./:
a) niezabudowanego,
b) zabudowanego budynkiem gospodarczym lub użytkowym z podaniem wartości budynku lub określeniem nakładów na budowę za uzyskanym pozwoleniem na budowę.
15) Wycenę gruntu (będącego w wieczystym użytkowaniu) dla celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej /operat-1egz./.
16) Wycenę wartości nakładów do celu określonego w art.77 ust.4-6 ustawy o gospodarce nieruchomościami /operat- 1 egz./.
17) Wycenę wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem niemieszkalnym (i mieszkalno - usługowym) ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu /operat-1 egz./.
18) Wycena wartości nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym ze szkicami kondygnacji o wartością gruntu.
Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości, obejmujące nieruchomości położone w granicach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 2 MIASTA ŻAGANIA.
Przedmiot zamówienia CZĘŚCI 2 obejmuje taki sam wykaz zadań do wykonania /wyceny, operaty/, jak wymienione w CZEŚCI 1 przedmiotu zamówienia, w pozycjach od nr 1 do 18
Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości, obejmujące nieruchomości położone w graniach OBRĘBU EWIDENCYJNEGO NR 3 MIASTA ŻAGANIA.
Przedmiot zamówienia CZĘŚCI 3 obejmuje:
1) Wycenę lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem łącznie z wyceną ułamkowej części gruntu (z drzewostanem) oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./.
2) Sporządzenie obmiaru i szkicu jednego i każdego kolejnego lokalu mieszkalnego, jak również lokalu o innym przeznaczeniu wraz z pomieszczeniami przynależnymi (bez określania wartości) przy sporządzaniu inwentaryzacji budynku /operat - 2 egz./
b) dwóch i każdej kolejnej położonej w kompleksie.
4) Wycenę gruntu zabudowanego garażem wraz z wartością typowegoboksu garażowego z określeniem wartości nakładów własnych dzierżawcy i gruntami towarzyszącymi typu droga dojazdowa (do celów uwłaszczeniowych) /operat-1 egz./.
5) Zinwentaryzowanie jednego boksu garażowego ze sporządzeniem wymaganego szkicu / 1 egz./
7) Rozliczenie zwaloryzowanej I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania / 1 egz./.
8) Wycenę gruntów dzierżawionych (dzierżawa 10 lat) zabudowanych na podstawie pozwolenia na budowę do celów sprzedaży (z drzewostanem) wraz z określeniem wartości nakładów własnych najemcy /operat-1 egz./.
9) Wycenę gruntu w celu jego sprzedaży na rzecz wieczystego użytkownika z art.69 ustawy o gospodarce nieruchomościami (z drzewostanem) /operat-1 egz./.
10) Wycenę gruntu dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (z drzewostanem) /operat-1egz./.
11) Wycenę wartości nakładów poniesionych na rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu /operat-1 egz./.
12) Wycenę jednego i każdego kolejnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem z wyceną ułamkowej części gruntu oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu /operat-1 egz./.
13) Wycenę gruntu (będącego w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni) do naliczenia I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania /operat-1 egz./.
14) Wycenę gruntu do celu określonego w art.37, pkt.2 ust.6 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz.651 późn.zm.) (z drzewostanem) /operat -1 egz./:
b) zabudowanego budynkiem gospodarczym lub użytkowym z podaniem wartości budynku lub określeniem nakładów na budowę za uzyskanym pozwoleniem na budowę.
15) Wycenę gruntu (będącego w wieczystym użytkowaniu) dla celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej /operat-1egz./.
16) Wycenę wartości nakładów do celu określonego w art.77 ust.4-6 ustawy o gospodarce nieruchomościami /operat- 1 egz./.
17) Wycenę wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem niemieszkalnym (i mieszkalno - usługowym) ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu /operat- 1 egz./.
18) Wycena wartości nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym ze szkicami kondygnacji o wartością gruntu.
Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości, obejmujące:
1) Zinwentaryzowanie 23 boksów garażowych w OBRĘBIE NR 1 przy ul. M. Konopnickiej ze sporządzeniem wymaganych szkiców /2 egz./.
Wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości, obejmujące wycenę nieruchomości zabudowanych do oddania w trwały zarząd:
1) nieruchomości zabudowanej, położonej w Żaganiu przy ul. Wesołej 38, stanowiącej działkę gruntu oznaczoną ewidencyjnie nr 2196, p.14518 m2, KW 20196,
2) nieruchomości zabudowanej, położonej w Żaganiu przy ul. Szkolnej 42, stanowiącej działkę gruntu oznaczoną ewidencyjnie nr 2713/1, p. 8951 m2, KW 20195,
3) nieruchomości zabudowanej, położonej w Żaganiu przy ul. Wojska Polskiego 6-7 , stanowiącej działkę gruntu oznaczoną ewidencyjnie nr 911, p.8700 m2, KW 20235,
4) nieruchomości zabudowanej, położonej w Żaganiu przy ul. Wojska Polskiego 1, stanowiącej działkę gruntu oznaczoną ewidencyjnie nr 911, p.27487 m2, KW ZG1G/00053403/7,
1) Granice poszczególnych obrębów ewidencyjnych miasta Żagania dla poszczególnych CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA są określone w załączniku SIWZ / mapka/.
2) Wykonawca przy wykonywaniu operatów szacunkowych lokali na rzecz najemców obowiązany jest do każdorazowego dokonywania oględzin i obmiarów tych lokali z koniecznością uzyskania pisemnego potwierdzenia dokonania tych czynności od najemców.
3) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie zprzepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z dnia 22 września 2004 r. Nr 207, poz. 2109 ze zmianami Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1628).
4) Zamawiający na poszczególne usługi wystawiał będzie każdorazowo osobne zlecenie wg swoich potrzeb. Termin wykonania poszczególnych wycen /operatów/ wymienionych w CZĘŚCI 1 ,2, 3 zamówienia ustala się na 21 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie danego zadania. Termin wykonania zamówienia dla CZĘSCI 4 przedmiotu zamówienia ustala się na 3 miesiące od daty otrzymania danego zlecenia.Termin wykonania zamówienia dla CZEŚCI 5 przedmiotu zamówienia ustala się na 3 miesiące od daty otrzymania zlecenia.
5) Wykonawca złoży,na daną część zamówienia, odrębną ofertę. DOPUSZCZALNA LICZBA OFERT ZŁOŻONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ – 5 ofert, po jednej ofercie na daną część.
Zamawiający udziela zamówienia w sześciu częściach, dopuszczając możliwość składania przez Wykonawców ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia – dla każdej części przedmiotu zamówienia
Rozpoczęcie – w następnym dniu po podpisaniu umowy na usługi , nie wcześniej niż 03 stycznia 2012 roku. Zakończenie : 31 grudnia 2012r,
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z załączonym do niego dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie szacowania nieruchomości w zakresie określonym w przepisach prawa – ustawa o gospodarce nieruchomościami.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w punkcie 6.9 podpunkt 2
d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.
6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące dokumenty :
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wykaz wykonanych usług w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 usługą odpowiadającą przedmiotowi zamówienia oraz musi załączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych na świadczenie usług,, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /zał. nr 6./;
d) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
- w punkcie 6.9. podpunkt 2 litera b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
b) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;
4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.
Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.
1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
Kryterium: Cena - 100 % - łączna cena brutto –dla danej części zamówienia
C= ---------------------------------------------------------------------------------------- x 100%
do Łącznej ceny brutto badanej oferty
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę na daną część zamówienia należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań. 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 25, do dnia 22 grudnia 2011 r. do godziny 12.00.
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem w/w przepisu podlega unieważnieniu.
BURMISTRZ
Żagań, dnia 8 grudnia 2011r. Sławomir Kowal
GN/
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Niklewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-12-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Niklewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-12-09 11:49:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-12-09 14:12:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-27 11:19:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3795 raz(y) |