ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonania usług geodezyjnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonania usług geodezyjnych

Szczegóły informacji

Wykonania usług geodezyjnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: ze środków własnych Gminy

Nr UZP: 414260-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-22 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań pok. nr 25

Ogłoszono dnia: 2011-12-07 przez Grażyna Niklewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
 

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 PZP, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego-dla usług

 
Gmina  Żagań o statusie miejskim

 Plac Słowiański 17

68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
www.um.zagan.pl ; www.bip.wrota.lubuskie.pl/umzagan       zakładka przetargi publiczne  
 

ogłasza zamówienie publiczne na wykonanie usługi  dotyczącej „Wykonania usług geodezyjnych” , w  trybie: przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej  kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP- dla usług.

 

1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja  istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta /BIP - przetargi publiczne/ www.bip.zagan.pl lub można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego /Wydział  Zamówień Publicznych - pokój nr 25/.
 
2. Określenie przedmiotu  zamówienia publicznego – jego zakres
     KOD CPV 70.00.00.00-1   USŁUGI W ZAKRESIE NIERUCHOMOŚCI

              CPV 71.22.21.00-7  USŁUGI KARTOGRAFICZNE W ZAKRESIE OBSZARÓW MIEJSKICH

      „WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH”,  na terenie miasta Żagania.
2.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA         

 1)  Geodezyjne podziały nieruchomości na terenie miasta Żagania, wyznaczanie i utrwalanie na gruncie nowych punktów granicznych oraz sporządzenie w 3 egzemplarzach opisów i map (do celów formalno-prawnych) działek powstałych w wyniku  podziałów :

        a) podział działki na dwie działki
        b) podział na każdą następną działkę;

 2)  Połączenia działek na terenie miasta Żagania, wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych oraz sporządzenia w 3 egzemplarzach opisów i map nowopowstałej działki, przy łączeniu : 

a)    dwóch działek w jedną,

b)     każdej następnej  łączonej działki.

2.2. INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

   1) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz  zgodnie zprzepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity  Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne  (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz.1287 z póz. zm.).

    2) Zamawiający na poszczególne podziały wystawiał będzie każdorazowo  osobne zlecenie według swoich potrzeb.

    3) Realizacja każdego zlecenia powinna  następować  w ciągu 55 dni licząc od chwili przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę do chwili złożenia wniosku o zatwierdzenie podziału lub połączenie  nieruchomości.  

    4) Zlecenie uważa się za zrealizowane z chwilą:

         a) przekazania Zamawiającemu wykazu zmian gruntowych wraz z trzema egzemplarzami opisów i map (do celów formalno-prawnych) działek powstałych w wyniku podziałów lub połączenia.

3. Informacja dotycząca ofert częściowych

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacje dotyczące ofert wariantowych  

   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Termin realizacji zamówienia

   Rozpoczęcie  :  od 3 stycznia 2012 roku.  

    Zakończenie : 31 grudnia 2012r,

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :

 a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 b) posiadania wiedzy i doświadczenia;

 c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia;

 d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum.

6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika  Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 

6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 6.1:

   a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania  takowych uprawnień;

 b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał  co najmniej 1 usługę geodezyjną w zakresie podziału działki lub połączenia działek, z wyznaczeniem i utrwaleniem na gruncie nowych punktów granicznych, oraz sporządzeniem opisów i map.
Na potwierdzenie spełnienia tego  warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9  podpunkt 1 litera b ogłoszenia, z załączonym do niego dokumentem  potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić  łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;

 c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi  tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania  samodzielnych funkcji w  dziedzinie  geodezji i kartografii w odpowiednim zakresie.
Na potwierdzenie spełnienia  tego warunku, Wykonawca złoży  wraz z  ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera c ogłoszenia.  Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z  nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty  określone w punkcie 6.9 podpunkt 2

 d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie  spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9. podpunkt 1 litera e ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.    

6.6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że brak jest  podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień  publicznych.

       W tym celu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z powodu niespełnienia  warunków określonych w art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa  stosowne dokumenty określone w punkcie 6.9 w zakresie  informacji o oświadczeniach lub dokumentach, jakie dostarczyć mają Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie warunek  braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie.

6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia.  Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu  albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – po wyczerpaniu czynności wynikających z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp /wezwania do uzupełnienia dokumentów/.
6.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
6.9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału  w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych:

 1) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą  następujące dokumenty :

    a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

     b) wykaz wykonanych usług w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym  okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.  Wykonawca musi wykazać się  co najmniej 1 usługą odpowiadającą przedmiotowi zamówienia  oraz musi załączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie;

     c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych na świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /zał. nr 6./;

     d) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają   wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

     e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia;

 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1  Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą  następujące dokumenty :
    a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru /KRS/, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień  publicznych;

 3) dokumenty podmiotów zagranicznych :      

    a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:

        - w   punkcie 6.9. podpunkt 2  litera b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,  w którym ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania,  potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,         

    b) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca  ma  siedzibę lub miejsce  zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w punkcie 6.9. podpunkt 3 litera a,   zastępuje się je  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed  notariuszem,  właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem  samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio  miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w  którym Wykonawca ma  siedzibę lub  miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    c) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez  Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio  miejsca zamieszania osoby lub kraju,  w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z  wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu;    

 4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i  doświadczenia, potencjału technicznego, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty wykazane w punkcie 6.9 podpunkt 2 ogłoszenia.

6.10.Informacja odnośnie stawianych ograniczeń w możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, lub w przypadku podmiotów zagranicznych - w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego  Obszaru Gospodarczego

        Zamawiający nie stawia ograniczeń w możliwości ubiegania się o  zamówienie publiczne do wymienionych wyżej Wykonawców.

7. Informacja na temat wadium :
    Zamawiający nie  żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
8. Informacja o przewidywanych zaliczkach na poczet wykonania zamówienia.
 

   Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie -
        Kryterium: Cena  - 100 % - łączna cena brutto.

2) Przy ocenie kryterium: Cena,   oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób: 

            stosunek oferty z najniższą łączną ceną brutto spośród ważnych ofert
    C= ------------------------------------------------------------------------------------------------x100%x 100 pkt
                                          do łącznej ceny brutto badanej oferty
10. Miejsce i termin składania ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w  Urzędzie Miasta  Żagań Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań pok. nr 25 , do dnia 22 grudnia  2011 r. do  godziny 11.00.
11.Termin związania ofertą
     Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
 

      Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

      Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

     Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt.7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

16. Informacja dotycząca istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.

2.   Zmiana umowy dokonana z naruszeniem w/w przepisu podlega unieważnieniu. 

17. Informacja dotycząca finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej.

      Przedmiot zamówienia  publicznego nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

18. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przyznane na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

      Nie przewiduje się, przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

 19. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

      Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 7 grudnia  2011r. Nr ogłoszenia: 414260-2011 

                                                                                                   BURMISTRZ           

Żagań, dnia 07 grudnia  2011r.                                        Sławomir Kowal

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-07 12:37:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-07 13:34:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-03 10:57:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3221 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony